![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen personeel, krijg geen index aanpassing van 6% en moet overdag nog eens gaan werken ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ja die 'werkt' nog en moet zijn personeel betalen hé.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 26 januari 2008 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Frappanter hier is gewoon dat je met een koningshuis zit dat zoveel kost zonder enige toegevoegde waarde. Dat zij 6% opslag krijgen is irrelevant. Ga zelf ook zo'n opslag vragen aan je baas ipv daarover te zagen; als je goed bent, krijg je dat ook wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga je even afgunstig reageren tegen iedereen die tov vorig jaar een mooie opslag heeft gekregen? Citaat:
Citaat:
Tenzij je ervan uitgaat dat opslag iets is dat je zonder vragen en voorwaarden moet krijgen. Laatst gewijzigd door Sfax : 26 januari 2008 om 12:42. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Deze uitgaven voor de koninklijke familie zijn PEANUTS dat men hierover durft zagen ![]() Onze werklozen kosten nog wat meer hoor en die werken echt niet ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Typische strategie. Ze kunnen het instituut niet aanvallen, dus proberen ze maar iets anders aan te vallen. Hetzelfde zie je ook met Filip; Albert kunnen ze niet aanvallen, dus proberen ze maar Filip aan te vallen.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar nu wordt er per jaar 13 miljoen euro verkwist aan een overbodig orgaan. Citaat:
Er is een verschil tussen opslag en indexering. Dus naast het feit dat ze hopen geld verdienen en overbodig zijn, stijgt hun loon percentage gewijs ook nog eens sterker dan dat van de modale mens.
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Grappige schenking,mwoehahahahaha. Ik geef je dit en dat,maar als er iets is,neem ik het terug,blij of niet.Mwoehahahahaha MAW...Ik geef je dat om den boel te onderhouden,en eens alles in orde voor mezelf bedruip ik mijn eigen,door het terug te nemen. Die hebben toch alle soorten poespas om niks uit eigen zak te laten donderen,integendeel.De vraatzuchtigen.Dat is puur oplichterij,tenandere,dien vent is koning van zen eigen,niet van mij,laat staan zijn bende profiteurs. De dag,en die is niet ver na zoveel bibberen,naar de boulevard van de langsliggers gaat,moeten we er dorie nog miljoenen voor betalen.Zelfs dat kunnen ze niet.Ik moet men kist zelf betalen.En DUUR genoeg. Wij gaan naar het kerkhof,enige hof wat er is voor ons.Zij naar een crypte.En "bijgezet" mwoehahahahaha,wij worden begraven.Bende idioten ginder. Laatst gewijzigd door Gargamel : 26 januari 2008 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Belangrijker lijkt me dat er uberhaupt geld naar dat vermolmd instituut gaat (ook al is 13 miljoen niet bepaald veel). Vecht dat aan ipv schijngevechten te leveren en te kankeren over die andere die ietwat meer opslag krijgt (en dat is algemeen bedoeld,,niet specifiek aan jouw adres). Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Absurd? Als ik januari 2007 vergelijk met januari 2008, dan zal daar een stijging van een kwart inzitten, exclusief de indexaties van 2007 en 2008. Hoezo, dat kan niet?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||||
|
![]() euhm ik kan proberen maar het zal je toch niet bekoren zeker...
Citaat:
1 (culturen, cultures) het verbouwen van gewassen 2 (culturen) geheel van voortbrengselen van een gemeenschap http://www.vandale.nl/vandale/opzoek...kwoord=cultuur Citaat:
http://www.diplomatie.be/nl/belgium/...asp?textID=499 Citaat:
http://www.belgium.be/eportal/applic...age&navId=2469
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt compleet gelijk. belgique kost Vlaanderen miljarden per jaar. Dus tijd om daar een eind aan te maken.
|
![]() |
![]() |