Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 januari 2008, 00:33   #141
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht

Nu de Russen al lang in onze keuken zitten en op het Falcon plein: waarom moet er dan een rakket in onze hof staan????
In de jaren '80, toen de Russen nog achter hun gordijn zaten, waren wij dus bondgenoten, Eric? Gij vondt al dat spacifistisch tuig dat ging betogen tegen kernwapens in Brussel ook maar onnozele naievelingen.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2008, 00:47   #142
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
In de jaren '80, toen de Russen nog achter hun gordijn zaten, waren wij dus bondgenoten, Eric? Gij vondt al dat spacifistisch tuig dat ging betogen tegen kernwapens in Brussel ook maar onnozele naievelingen.
Je zin is verward, dus kan ik hem niet snappen.
Maar in elk geval: De enige Russen die ik in de tijd voor de val van het ijzeren gordijn kende waren mensen die hier zaken wilden doen, en ik kende ook Belgen die graag met Rusland zaken wilden doen.

Ik zag daar toen niet direct een reden in om atoomrakketten op hen te richten, temeer omdat de Stalinisten juist stelden dat ze het vestigen van het wereldcommunisme...NIET wilden!

Ze hebben degenen die dit WEL wilden laten ombrengen door de KGB, tussen twee haakjes
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be