![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is raak!
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tiens, petsen voor het uiten van haar mening? Bewijst dat jullie gewoon ordinair straatvechterscrapuul zijn, i.p.v. Ridders van de Vrije Meningsuiting. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jij eens goed aangepakt wordt door een groepje 'jongeren'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er bestaat ook nog zoiets als een reactie op beledigt worden. Ik ben gewoonlijk wel een redelijk kalm man maar er zijn momenten dat mensen je kwaad maken en dan dapper verschieten van de reactie. Uitlokking wordt zoiets ook wel is genoemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
QED. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Het hangt er om te beginnen onder andere al vanaf wie u juist bedoelt als u zegt "jullie". Uw laatste zin is aanzetten tot, u bent strafbaar, dus heb ik zeker van u geen lessen nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enige tijd geleden was er een betoging van allochtonen in Antwerpen waarop een journalist slagen kreeg van dat gespuis, maar daarop heb je waarschijnlijk geen kritiek? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Verkrachten! Heb je die al eens goed bekeken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
a) heb ik dat gezegd? b) waarom beweer je dat dan? c) denk je dat ik dezelfde crapulositeitsgraad heb als de leiding van het VB? d) waarom bent u immoreel? e) begrijpt u dat dit geen normale manier van denken is, maar een misdadige: de nazi's doodden Joden, dus mogen de linksen Blokkers doden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Ofwel ben je medeplichtig aan de moord op Kennedy: waar zat je toen die vermoord werd hé! Ik heb je daar nooit iets aan weten doen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() jamaar, heb jij zélf haar dat horen roepen, of waren het de anderen die zeiden dat ze dat had geroepen?
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]() "Vlaamse emancipatiestreven", laat me niet lachen. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Zwakke rechtvaardiging als je het mij vraagt...
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou jij beter eens niet op ''afzondering'' gaan want anders komt dat nooit meer goed met jou hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Ik schiet niet op ambulances. |
|
![]() |
![]() |