![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Minister-President
|
![]() Post-modernistische kutmaatschappij.
Dat is mijn gedacht.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent al lang dol op moorden en vechtpartijen door 'jongeren'. Niets nieuws onder de zon, fruitvlieg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Tijd voor de mannekes in witte frakskes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze had er verslag van kunnen uitbrengen in plaats van in haar eentje tegenbetoging te spelen en hopen dat haar perskaart haar zou beschermen. Die kippenneus denkt dat ze zich alles mag veroorloven tot liegen toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Europees Commissaris
|
![]() wel, wanneer men deze heer van het podium wou verxijderen is hij beginnen lopen. dus iedereen er achter. wanneer hij in het nauw gedreven was is hij beginnen wild om zich heen schoppen en slaan. dus iedereen heeft hem een pletske verkocht. dus als hij gewoon was blijven staan. in het zicht van de camera, was hij gewoon verwijderd geworden. zo is dat enigzins duidelijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je moet maar het lef hebben om als journaliste te gaan uitdagen. Ik daag je uit om bij de volgende rellen in de Gazastrook als journalist te gaan roepen dat ze allemaal Joden zijn. Eens zien wat er van je overblijft. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanuit functie als journaliste beledigingen gaan roepen = gewoon andersdenkend zijn? Man man, jij moet eens uit je regimeboekjes komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het geweld op het Te Deum niet gezien dan? Belgique is extreem-rechts dus. Het weze genoteerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Riepen ze "vuile nazi's" ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij spreekt daar altijd over, maar tot nog toe weet niemand wat je daarmee altijd bedoelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en ik schaam me niet. Zolang jij het optreden bij het Te Deum goed vond, zal ik me nooit schamen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In deze hele draad heb je juist aangetoond dat je dat onderscheid net niet kan maken.
|
![]() |
![]() |