![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#222 |
|
Staatssecretaris
|
ik heb toch mijn twijfels of dit verhaal wel waar is.
Maar anderzijds klagen joden nogal over het algemeen rap hé! Het zal wel omdat ze een klaagmuur hebben zeker Wat tijdens WO 2 is gebeurt is een gruwelijke monsterachtige gebeurtenis geweest die miljoenen joden het leven heeft gekost en we mogen zullen dit feit nooit vergeten noch vergeven maar niettemin is het onrechtvaardig om dit feit te blijven gebruiken als exuus voor het gebruik van in mijn ogen dezelfde brutaliteiten tegen een ander volk. En voor de rest is racisme nu eenmaal overal aanwezig en anti semitisme is niet groter dan eender welke vorm van racisme en allen dienen bestraft te worden op een gepaste manier. maar we moeten niet van een mug een olifant maken en beweringen uiten dat er in europa weer joden haat aan het groeien is. kritiek op het beleid van israel is geen jodenhaat maar louter een vaststelling van bepaalde feiten gepleegd door een land dat andere landen wil koloniseren. |
|
|
|
|
|
#223 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
en misschien moet jij eens wat duidelijker leren schrijven
|
|
|
|
#224 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#225 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#226 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#227 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wanneer een Waal hetzelfde doet; dan is het typisch Belgisch. Wel de café-uitbater had waarschijnlijk de Belgische nationaliteit; dus dit is een typisch voorbeeld van het Belgisch racisme. |
|
|
|
|
|
|
#229 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Engage is een pro-Israël site. Als die het verhaal al wist vanwege "onwaar"... Brugge Veilig en Leefbaar komt dan meteen huilen over het "voor Joden verboden"-tekstje op de link, zonder na te denken, zonder te willen nadenken. Hij ziet in deze site zelfs een neo-nazisite. Terwijl dat tekstje gewoon op het artikel zelf sloeg... Zoals intussen uit enkele blogs en door Jos Verhulst ook al is aangetoond: Het Auschwitz-verhaaltje is onwaar, en wordt schaamteloos overgenomen door de media. Een vlekkeloos Nederlands sprekende die in het Engels wil verhoort worden... Eric Feremans die zich in zijn enthousiasme al onsterfelijk belachelijk heeft gemaakt door de zaak warempel al te mailen... Onnauwkeurigheden, ongeloofwaardigheden, leugens in de verslaggeving... En nog zijn er hier een select kransje dwazen die, steeds krampachtiger fulmineren: "De Vlaamse volkschaard is racistisch, onverdraagzaam, kleinzielig en bekrompen" (vrij naar gm10) "racisten racisten noemen is nu ook al racisme" volgens onze Blokkertjes (vrij naar Filosoof) Volgens mij wordt dit hoax-verhaal door enkele mensen misbruikt om hun eigen racisme te ventileren, en door enkele naëvelingen genre arme EricF, om zich weer als het moreel geweten van Vlaanderen te moeten profileren... Enkel bij Pollycorrect zie je de toon van de berichten plots veranderen. Die heeft het tenminste begrepen. En die is nochtans erg pro-Israël... Maar die andere morele kruisridders... Het moge duidelijk wezen, de mensen die hier in dit topic afgaan, hebben elke vorm van integriteit verloren.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
||
|
|
|
|
|
#230 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#231 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
De poster zag de leuze "Für Juden verboten" en dacht in zijn verstarring dat het om de site ging, ipv om het gewiste artikel. Gewoon de home-site eens bezoeken (de helft van het adres wijzigen) en hij had zich van het feit kunnen vergewissen dat het hier om een pro-Israël, pro-zionisme-site ging, van en met Joodse academici. Maar neen, informatie is bijkomstig voor dit soort mensen. Het toont voor de zoveelste keer aan dat onze politiek-correcte samenleving heel erg ziek in het bekkie is als het om dergelijke feiten gaat. En intussen wordt de hoax wereldwijd duchtig becommentarieerd en zijn de Vlamingen "rusieste"... Arme poco-produkten...
|
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#233 | |
|
|
Citaat:
That's all. Triest. |
|
|
|
|
|
|
#234 | |
|
|
Citaat:
*geeuwsmiley* of deze |
|
|
|
|
|
|
#235 | |
|
|
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
|
|
|
|
|
#236 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#237 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik vraag mij ondertussen wel af op basis waarvan deze joodse webstek het verhaal als vals bestempelt. Blijkbaar beschikken ze over inside-informatie die ze als betrouwbaar beoordelen. Het is mij ook nog altijd niet duidelijk waar en mbt welk vak het slachtoffer professor is.
|
|
|
|
#238 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#239 |
|
Banneling
|
De zaak dient niet worden opgeklopt hier, de verdachte kan evengoed een Palestijntje geweest zijn. ( hoe zal jezelf reageren tegen die dominante Joden ? ) Dat de politie hem niet serieus nam zegt al veel.
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
|
Als zelfs Marlientje bedenkingen heeft!
|