![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wikipedia, de joodse online databank, moet verboden worden
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() En het grappige is dat het om historische miniaturen gaat, gemaakt door moslims !
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Van een rioolkrant zal ik maar geloven dat dat waar zal zijn...pffff al dat gekalver !
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslims zijn altijd boos.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lincoln? is "gekalver" het moslimse equivalent voor "gemekker"? ![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 februari 2008 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Partijlid
|
![]() Idd, waarom geen wiki speciaal voor moslims. Je hetb er voor star wars freaks, voor mensen die WoW speeln, voor mensen die Guildwars spelen. Waarom niet een voor mesen die in de Koran geloven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() is goed, we verwijderen de hele islam wel, zijn ze blij.
Typisch heh, geen 100.000 handtekeningen tegen de enge radicalen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Er wordt constant met onze heiligen dingen gespot, terug gaan naar inquisitie tijdperk maar gewoon op een andere manier.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het fascisme als filosofie is nog erg levendig blijkbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eenvoudig vraagje voor u: erkent u dat er in het verleden miniaturen werden gemaakt door moslims van de profeet Mohammed? Erkent u dat de sjiïeten tot op de dag van vandaag afbeeldingen van Mohammed maken, drukken en verspreiden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar daar hoor ik jullie niet over ![]() wat dacht je eens van je handjes thuis te laten, als iets ''ongelovig'' is betekend niet dat je eraan mag zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom het geloof van andere mensen constant blijven beledigen? Fuck you klotzak, hoerenzoon.!! U moeder is zieke vieze zwette, hoer! Is dit vrijheid van meningsuiting? ![]() ![]() Neem als voorbeeld een politicus, ik heb een hekel aan hem, ik pak zijn foto en foto van zijn moeder of dochter of een van zijn lievelings familie of vrienden en ik maak er zo'n domme krankzinnige onmorele combinatie van en dan verder publiceren !!!!!!!!!!!!!!!?? Vrijheid van meningsuiting? ![]() ![]() Ik heb een hekel aan die politicus, dus ik ga hem bekretiseren en in hem niet geloven en mijn stem niet geven en dat is genoeg. Is al die domme actie dan nodig ?? ![]() Jij wilt in de weg staan van westerlingen die voor islam boven materialisme en onmorele vrijheid kiezen , goed, doe je best! maar dan is belediging geen oplossing.
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 21 februari 2008 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U antwoordt niet op de gestelde vraag. Daarom nogmaals: erkennen jullie dat de sjiïeten een lange traditie hebben om Mohammed af te beelden? Erkennen jullie dat er in het verleden talrijke miniaturen van Mohammed zijn gemaakt... door moslims? Erkennen jullie dit? Indien dit zo is, waarom al die hysterische reacties? U mag u gerust beledigend voelen, maar is dat dan een rechtvaardiging om te dreigen met doodslag, oorlog, brandstichting...? Moet ik als christen een of andere ambassade in brand steken wanneer er in dat een of andere cartoonist een wansmakelijke tekening maakt van Jezus? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Volgens de belgische wet mag jij niet in het zwart gaan werken maar toch doen de mensen dit. Het probleem is niet zwart werken maar dit illegaal proberen te legaliseren bijvoorbeeld. Moslims allemaal inclusief de shia die politiek beetje anders denken mogen niet afbeelden. Wij hebben het hier over beledigen, kwetsen, iemands anders geloof kleineren ... kan men op deze manier zijn behoeftes bevredigen ??? ![]() ![]() Ik weet hoe ik websites kan hacken om financiële schade toe te brengen. Ik ga zomaar zomaar deze informatie door geven aan alle mensen. Vrijheid van meningsuiting? ![]() ![]()
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 21 februari 2008 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is duidelijk dat Yahya en met uitbreiding een heleboel moslims totaal geen weet hebben wat het begrip "vrijheid van meningsuiting" inhoudt, net zoals ze er totaal geen verstand van hebben wat het begrip "democratie" inhoudt.
zo kan je wel bezig blijven!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw antwoorden hangen gewoon niet samen. 't Zijn losse flodders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Godsdienstkritiek behoort tot de vrijemeningsuiting. Als er voor de zoveelste keer weer beledigende zaken over Jezus, Maria, de Kerk... worden gezegd of geschreven, dan zijn we als christen wel beledigd. Dit betekent evenwel niet dat mensen dergelijke zaken niet zouden mogen uiten. Als christen mogen we hier dan wel tegen protesteren, maar gebouwen in brand steken of mensen met de dood bedreigen behoren niet tot legitieme reacties.
|
![]() |
![]() |