![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hij is godbeter het, een satanist. Ik heb eerder al gezegd dat ik het vermoeden heb dat hij "skewed" Daarmee bedoel ik dat hij info lijkt te geven, maar wel met een ingebouwd "bias" Vergeet niet, de illuminati willen graag alletwee de kanten controleren. Welnu, zet een mannetje in het 9-11 truth kamp neer en daar is je controle! (en zie hoe gretig mensen het oppakken omdat het in hun kamp past!) Ik zit vanavond een opname van een lezing van Icke te bekijken en hij zei het o zo duidelijk "Als twee mensen (of groepen) tegenover elkaar staan, wil dat nog niet zeggen dat ze niet door dezelfde mensen gestuurd worden" Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 9 februari 2008 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tenzij dat men het zou uitbrengen als enkel amerikaans en de Amerikaanse regering zou vallen en overgenomen worden door zoiets als de U.N.
![]() |
![]() |
![]() |
#4123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik in me achterhoofd hou is het volgende: ze geven desinformatie,dat kan betekenen dat 95% klopt, maar dat het levensgevaarlijke gif in die 5% zit, en dus 'dodelijk' kan zijn. Als mensen die Nelson gan geloven, hebben 'ze' daarna de mogelijkheid te 'sturen' Vergeet niet, die illuminati zijn meesters in het manipuleren! Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het volledig open proces tegen de verdachte van 9/11 gaat bijna beginnen...nu zullen we zien of er zoveel onduidelijkheden zijn. Geen gezeik meer.
![]() |
![]() |
![]() |
#4125 | |
Banneling
|
![]() yes yes yes! Bush en Rockfeller en . gaan dood!!!! Eindelijk!!!
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4126 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4127 | |
|
![]() Wel wel wel... ze hebben hun patsies gevonden en bekend hebben nadat ze ze enkele jaren gemarteld hebben. Wie vertrouwd deze getuigenissen nog?
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4128 | |
|
![]() Nog een beetje fearmongering...
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen proces en ze gewoon vrijspreken dan maar enkel en alleen omdat je het fabeltje in stand wil houden van inside job?
![]() |
![]() |
![]() |
#4132 | |
|
![]() Een ingenieur die geholpen heeft met de constructie van de elektrische systemen van de WTC zegt dat het zijn mening is dat het onmogelijk is dat die torens zijn neergekomen en dat er explosieven moeten gebruikt zijn.
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 12 februari 2008 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die is immers even relevant. Verder kan je misschien eens tonen waar die Humenn iets zegt over explosieven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, een autoriteitsargument van iemand die zelfs geen autoriteit is!
Humenn's enig argument is zijn eigen ongeloof. Dat hij de instorting van de WTC-torens (13 �* 15 seconden) als "virtual freefall" bestempelt bewijst dat deze "autoriteit" het begrip versnelling ook al niet begrijpt.
![]() |
#4135 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4136 |
Staatssecretaris
|
![]() 13 a 15 seconden voor een toren van 110 verdiepingen is, hoe je het ook bekijkt, virtual freefall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4137 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Grappig. ![]() Doet me denken aan een oud interview met David Griffin. Zie hem gaan : Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 13 februari 2008 om 01:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4138 | |
|
![]() The (designed) madness continiues..
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij moet geen mening geven, hij moet naar de rechtbank of weet ik veel wie stappen en zijn BEWIJZEN hiervoor geven. Mijn mening is dat hij onmogelijk de waarheid kan spreken...voila...als jij dat genoeg vind...dat is dan meteen een bewijs voor de onzin van u bron...toch belachelijk vind je nu zelf niet? ![]() Komt nog bij dat electrische systemen geen zak te maken hebben met de constructie van de gebouwen en weten of ze kunnen instorten of niet. Waar zijn zijn berekeningen voor deze uitspraak? Weer foetsie zekers.
![]() |
![]() |
![]() |
#4140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, eerst was het minder dan 10 seconden, nu is het 13 a 15...zegt al genoeg vrees ik ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 13 februari 2008 om 12:16. |
||
![]() |
![]() |