![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dus met andere woorden, ge kunt niet garanderen dat wat u partij tijdens de verkiezingen belooft, ook zal nageleefd worden wanneer uw partij in het parlement terechtkomt. Plezant. Uw kiezers gaan dat appreciëren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2- Ik stel vast dat bij u partijtucht boven principes gaat. Particratie. Ben gelukkig anders, daarom moogt ge me nooit een politieker noemen. D�*t zou pas een zware belediging zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zijn dat de principes van de LDD? Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 14 februari 2008 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() Herr Oberst, ik geloof best dat ge voor 'partijtucht' staat. Heb al gezegd dat dit niet aan mij is besteed. Geen slavenmentaliteit.
LDD is op de eerste plaats de stem van het gezond verstand, de no-nonsens, de recht-voor-de-raap. Dat is de rode draad in het partijverhaal en daarvoor kiest men LDD. Als men dit volgt zit men wel snor. Op details moet ge echt niet letten. Maar goed, kom niet bij mij aankloppen. Ik ben een klein lokaal visje dat een heel klein beetje wil dwarsliggen op lokale thema's. Mag dit ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Parlementslid
|
![]() Ik stem niet voor LDD, maar toch wil dhr Dercoone veel geluk toewensen.
![]() |
![]() |
#111 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Vreemdeling
|
![]() [quote=forzaflandria;3254201]Wie die Decoorne is, weet ik niet. Maar ik zie wel dat hij het Belang al in 2000 achterliet.
Decoorne, Lucien. Geboren op 18 april 1947 in Oostkamp, gehuwd met R. C. en vader van 4 kinderen. Zijn moeder was secretaresse en zijn vader was landbouwer. Zijn moeder was Vlaamsgezind en zijn vader diende bij de Witte Brigade tijdens Wereldoorlog Twee. Lucien volgde het technisch onderwijs aan het VTI te Brugge en werkte als technicus in een fabriek. In 1978 stapte hij in de horeca. Hij baatte tien jaar een eigen zaak uit. Hij was van jongsaf Vlaamsgezind en stemde VU omwille van zijn anti-belgicistische gevoelens, een land dat volgens hem aaneenhangt van gesjoemel en politieke schandalen. Hij werd voor het eerst vanaf 1987 politiek actief met zijn intrede in het Vlaams Blok. Hij liet zich verleiden met de slogan 'Anders dan de anderen'. In Vlaams-nationale verenigingen is hij nooit actief geweest. In 1999 stapte hij uit het Vlaams Blok naar eigen zeggen 'omdat de partij een middel was om een doel te bereiken, maar het doel ermee niet gevonden kon worden.' Samen met de eveneens uit Brugge afkomstige ex-Vlaams Blokker Hubert Verhelst stichtte hij begin 2002 Vlaanderen Leefbaar, geïnspireerd op het Nederlandse voorbeeld. Bron: http://www.ethesis.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Tuurlijk dat,al die diefstallen die Brugge onveilig maken,allemaal Vlaams Belangers die dat doen.
Vergeet tochwel niet van te zeggen,dat er hopen Polen,Roemenen,Maroc's en andere black's opgepakt worden voor deze diefstallen. Mar dat is geen diefstal en onveiligheid zekers hé,dat is een phenomeen waar we gewend aan zijn.Is een normale zaak dus. Indien je juist dat wil bestrijden,en aangezien je de lijst geeft,sja,je zal toch in botsing komen met je eigen LDD dan. Of is een prog komende van LDD beter dan hetzelfde prog van VB tegen deze stand van zaken. Het is te zien vanuit welke hoek de wind komt zeker,volgens jou. En om 10 jaar voorzitter te zijn bij het VB en pas dan opstappen,sja,dat noem ik een blinde vink. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |