Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 februari 2008, 22:35   #341
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard Brugge !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
op de Brugse grote markt durven ze inderdaad schandalige prijzen vragen voor om het even wat !! Ik was er toevallig ook eens een vijftal jaar geleden en betaalde toen al 4 euro voor een koffie... en een warme cola met één ijsblokje. 't Strafste van al : 't was nog met een koppel Hollanders die trakteerden en betaalden met een zuur gezicht. Ze waren er drie dagen niet goed van !

Indien het verhaal klopt van Thomas uit de Joodse krant is het inderdaad zeer grof... Maar het lijkt er woord tegen woord te gaan... dus moeilijk te bewijzen zonder getuigen.

Tenzij je natuurlijk 6,5 euro voor een koffie diefstal noemt. Zou ik ook doen ! Maar er dan ook niets gaan drinken !
Aan alle niet-Bruggelingen: Ga nooit binnen in een restaurant op de markt!
Op het Zand is de koffie even goed, het uitzicht is er ook mooi en de prijzen zijn "normaal" voor een toeristische stad als Brugge.

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2008, 22:44   #342
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Verhulst Bekijk bericht
Ik denk het niet. De meeste mediaconsumenten zullen niets te weten komen. Joods Actueel, Belga, De Standaard, Le Monde, La Stampa en tutti quanti zullen zich niet corrigeren, of hoogstens marginaal, gedeeltelijk, en onderaan blz 27. En bij een volgende gelegenheid zullen ze opnieuw op dezelfde manier handelen. En de PC-meute, hier op dit forum evengoed als elders, zal opnieuw op de vooruitstrevende, solidaire en anti-racistische kar springen. En de leugenmolen zal blijven voortdraaien. De leugen is de wereld al rond terwijl de waarheid nog doende is haar schoennestels vast te knopen; zo gaat dat. Toch horen we dit juk van de waarheid te blijven dragen, op straffe van verlies van menselijkheid.
Wel knap wat jij gevonden hebt op internet, Jos.

Juist omdat ik de eerste strijder ben tegen antisemetisme, vind ik dit soort nepverhalen die uren in de wind rieken ontzettend schadelijk voor iedereen.

Denk je dat Le Panier d'Or het daarbij moet laten? De stad Brugge, de politie van Brugge?

Dat verhaal dat je op www.Magrebonline.nl hebt gevonden schijnt idd al jaren bekend te zijn in Nederland, ik heb er kenissen van mij over horen vertellen, en die trokken ook grote ogen over wat de pers uitkraamde. Hoe zou het dan in hemelsnaam mogelijk zijn dat een krantje zo'n bericht de wereld instuurt en dat het overal zonder onderzoek gepubliceerd wordt?

Laster is toch strafbaar? En de joernalistiek, is die niet aan bepaalde regels gebonden?
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2008, 23:05   #343
willem1940NLD

Standaard

Ik vermoedde steeds dat dit verhaal een droevig/zielige achtergrond kon hebben; een paar maal las ik al over vergelijkbaar typisch gedragspatroon bij gestoorden die tevens "2e-generatie holocaust slachtoffer" zijn. Het lijkt mij niet wezenlijk verschillend van de bewegingen van andere gestoorden maar de achtergrond bepaalt wel mede de te benutten wegen om tot op een zeker punt geloofwaardig aandacht te trekken.

In en in triest dat een Mens in een dergelijke toestand kan geraken.
Oud 16 februari 2008, 00:28   #344
Jos Verhulst
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Laster is toch strafbaar?
In bepaalde gevallen is het strafbaar om niet te lasteren.

Citaat:
En de joernalistiek, is die niet aan bepaalde regels gebonden?
Aan de regels van de politieke correctheid, denk ik.
Oud 16 februari 2008, 00:39   #345
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Wanneer zal de topicstarter zich veronschuldigen voor het schofferen van een ganse bevolkingsgroep vanwege een intussen duidelijk verzonnen racisme-incident?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2008, 00:46   #346
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Strangelove Bekijk bericht
Ik geef het op.

Ik zal er nooit in slagen om je te doen inzien dat het hier niet om één 'imperium' ging, maar om allerlei verschillende staten en dynastieën, die niet onder hetzelfde gezag vielen.
*ZUCHT*
De Omajjaden waren geen verschillende staatjes en dynastiëen, om de één of andere reden zit jij enkele eeuwen verder, maar één dynastie die wel degelijk een imperium beheerste.

Onder de dynastie van de Omajjaden werd het Arabische Rijk enorm uitgebreid. Het Nieuw-Perzische Rijk van de Sassaniden (het tegenwoordige Iran) werd geheel veroverd, evenals de zuidelijke provincies van het Byzantijnse Keizerrijk tot aan Spanje toe. Deze twee eens zo machtige rijken waren door vele onderlinge oorlogen ernstig verzwakt zodat de Arabieren nu redelijk gemakkelijk de overhand op deze twee wisten te verkrijgen. De vroegere gouverneurszetel Damascus werd de hoofdstad van het Arabische Rijk

http://nl.wikipedia.org/wiki/Omajjaden

Ik begrijp echt niet waarom je daar zo moeilijk over doet...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 16 februari 2008, 00:54   #347
Dr. Strangelove
Minister

Dr. Strangelove's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
*ZUCHT*
De Omajjaden waren geen verschillende staatjes en dynastiëen, om de één of andere reden zit jij enkele eeuwen verder, maar één dynastie die wel degelijk een imperium beheerste.

Onder de dynastie van de Omajjaden werd het Arabische Rijk enorm uitgebreid. Het Nieuw-Perzische Rijk van de Sassaniden (het tegenwoordige Iran) werd geheel veroverd, evenals de zuidelijke provincies van het Byzantijnse Keizerrijk tot aan Spanje toe. Deze twee eens zo machtige rijken waren door vele onderlinge oorlogen ernstig verzwakt zodat de Arabieren nu redelijk gemakkelijk de overhand op deze twee wisten te verkrijgen. De vroegere gouverneurszetel Damascus werd de hoofdstad van het Arabische Rijk

http://nl.wikipedia.org/wiki/Omajjaden

Ik begrijp echt niet waarom je daar zo moeilijk over doet...
Ik had het niet over die Omajjaden, maar over de Omajjaden van Al-Andalus natuurlijk.

Uit je eigen link:
"De Omajjaden van Al-Andalus
Zie Omajjaden van Andalusië voor het hoofdartikel over dit onderwerp.

Om te verhinderen dat de dynastie van de Omajjaden zou terugkeren, liet Abu-Abbas al-Saffah alle overblijvende leden van de familie opsporen en executeren. Met deze radicale oplossing dacht hij het mogelijke gevaar van een tegencoupe voor eens en voor altijd te bezweren. Een van de Omajjaden kon evenwel ontsnappen en vluchtte naar Al-Andalus (Spanje) waar hij de macht overnam van de rivaliserende Moorse moslimfacties. De Omajjadische dynastie bleef aldus toch bestaan. Een nakomeling stichtte later het Kalifaat van Cordoba."

Het Kalifaat van Cordoba was dus volkomen onafhankelijk van het Kalifaat van de Abbassiden. Al sinds 750 waren de Omajjaden hun macht in het Arabische kernland kwijtgeraakt. En dat was dus mijn punt.

Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove : 16 februari 2008 om 00:56.
Dr. Strangelove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2008, 01:05   #348
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het Kalifaat van Cordoba was dus volkomen onafhankelijk van het Kalifaat van de Abbassiden. Al sinds 750 waren de Omajjaden hun macht in het Arabische kernland kwijtgeraakt. En dat was dus mijn punt.
Maar ik had het niet over het kalifaat van Cordoba. Ik stelde een flink aantal posts terug dat 120 jaar (118 om precies te zijn)
na Mohammeds dood het Islamitische imperium zich uitstrekte over een immense oppervlakte. Pas na 750 begon de versplintering, maar daar gaat het niet over. De grote veroveringen werden dus wel degelijk door één macht gedaan. Dat er na 750 versplintering optrad en er her en der kalifaten werden opgericht maakt mijn zaak niet. Ik had het wel degelijk in mijn post over de periode van voor 750. Wat was jouw punt nu eigenlijk? Dat er daarna versplintering optrad? Nou, en? Dat betwist ik helemaal niet.

Maar het is dus een historisch feit dat 120 jaar na Mohammeds dood de islamitische (wel degelijk de moslims als imperium dus) veroveraars een wereldrijk in handen hadden.

Waarom jij me dan beschuldigd van, ik citeer: Wat een simplisme, wat een gebrek aan nuancering, wat een blindheid voor de heterogeniteit, daar ben ik intussen nog steeds niet achter hoor.

Laatst gewijzigd door Nierika : 16 februari 2008 om 01:09.
Oud 16 februari 2008, 01:49   #349
Dr. Strangelove
Minister

Dr. Strangelove's schermafbeelding

Standaard

Wel, Nierika, Al-Andalus werd veroverd door Tariq Ibn Zayud (volgens sommige bronnen werd hij uitgenodigd door een fractie van de Visigothen zelf) in de periode 711 -718, en al vanaf 740 werd dit gebied de facto onafhankelijk van het centrale gezag, na de zogenaamde 'Berber revolt'. 15 jaar later slaagde de verbannen Umajjaden-prins Rahman om dit gebied onder zijn controle te krijgen, geholpen door het feit dat zijn moeder zelf Moors was. Dus, slechts voor een zeer korte periode (22 jaar) behoorde Spanje tot het Arabische rijk. Voor de komende 750 jaar was het een onafhankelijk kalifaat, eerst onder de Umajjaden, en later onder de Amoraviden en de Almohaden (beiden Moors-Berberse dynastieën). Gedurende heel deze periode was er geen politieke connectie tussen Al-Andalus en de kalifaten in Damascus, Cairo of Bagdad.

Dus, er was geen connectie tussen Al-Andalus en de Saracenen uit het Midden-Oosten, die trouwens meestal niet soennitisch waren, maar veelal behoorden tot de sjiïtische Fatimiden.

De Seldjoeken (dat waren de Turkse stammen die in de 11de eeuw het Oost-Romeinse Rijk bedreigden en de directe aanleiding waren voor de Kruistochten) hadden al helemaal niets te maken met Al-Andalus, aangezien zij ten tijde van de verovering van Spanje door de Moren nog in Centraal-Azië leefden, en nog niet tot de islam bekeerd waren.

Dat bedoelde ik dus met mijn opmerking over gebrek aan nuancering en blindheid voor heteregoniteit (ik geef toe dat ik mij nogal sterk heb uitgedrukt) . Kaartjes kunnen misleidend zijn.

Hoedanook, jij hebt beweerd dat de Kruistochten een reactie waren op de islamitische verovering van Spanje, dat volgens jou onder "onder Mohammedaanse overheersing kreunde". Dit is op 2 vlakken onjuist. Ten eerste was er dus geen directe link tussen beide gebeurtenissen. Ten tweede was de bevolking van Spanje zeker niet slechter af met hun islamitische overheersers dan met de Visigothische koningen die hen voor gingen (die trouwens Aryaanse christenen waren toen ze Spanje veroverden, en dus ook niet dezelfde godsdienst hadden als hun inheemse onderdanen). Je kan dit in het belachelijke trekken door het over 'bloemstukjes' te hebben, maar niemand kan ontkennen dat tijdens de moslim-overheersing van Spanje de kunsten en wetenschappen tot grote bloei kwamen, de landbouwproductiviteit steeg, enz... Averroes bvb kon profiteren van het tolerante klimaat dat daar heerste om zijn filosofische en wetenschappelijke boeken te publiceren, waarmee hij de brug vormde tussen de Griekse filosofie van Aristoteles en Plato en het moderne Westerse denken. En ook de grote joodse filosoof en dokter Maimonides was een produkt van de Andalusische cultuur. Ik besef dat joden in Al-Andalus op sommige vlakken gediscrimineerd werden (zo moesten ze extra belastingen betalen en hadden ze geen toegang tot openbare ambten). Maar na de Reconquista werden ze massaal afgeslacht door de katholieke koningen, wat toch wel een gradatie erger is. De grote Nederlandse filosoof Spinoza bvb behoorde tot een joodse familie die na de Reconquista het Iberische schiereiland ontvluchtte naar het veel tolerantere Amsterdam.

Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove : 16 februari 2008 om 01:51.
Dr. Strangelove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2008, 02:52   #350
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Ik ga niet beweren dat het voor joden dolletjes was na de Reconquista, maar beweren dat er "massaal" werd "afgeslacht door de katholieke koningen", daar mag je mijns inziens toch even over uitweiden, want volgens mij was de enige instantie waar de joden op ruim begrip konden rekening, de monarchie zelve. Populistische onrust onder de lagere klassen veroorzaakte veel van het leed. Ik heb het uiteraard niet over Ferdinand en Isabella, het krankzinnigste koppel van de brede 15de eeuw.

Verder, er is wel degelijk een verband tussen de Reconquista en de kruistochten - in (alle?) standaardwerken wordt dit als één van de oorzaken aangebracht. Het was namelijk zo dat de paus, vanwege een decennia lang goedkeuren van wat door de 'Spanjaarden', Noormannen &c. werd gedaan tegen de 'islamitische wereld', gemakkelijk kon ingaan op de roep vanuit Constantinopel.

Voorts zou een beetje geschiedkundige je wijzen op het feit dat die 'bloeiperiode' onder de moslim-overheersing geen éénduidig verhaal is, en eveneens samenvalt met wat in christelijk Europa een 'bloeiperiode' kan worden genoemd. Wat het goeddunken der joden betreft, weinigen halen dat eigenlijk aan, maar ook in katholiek 'Spanje' was ten tijde van de kaliefen een tolerantie jegens hen. De koningen konden dan ook op joodse centjes rekenen in hun strijd tegen de Moren.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2008, 10:58   #351
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Verhulst Bekijk bericht
Hier is een bericht betreffende een zekere M.Kalmann, een joods hoogleraar die een valse klacht zou hebben ingediend in 2001:
"Uit het Algemeen Dagblad van 25-07-2001:

Joodse Hagenaar loog over Marokkaans terrorisme

Hagenaar M. Kalmann is geen slachtoffer van anti-semitisme, zoals hij zelf beweerde. De 53-jarige joodse hoogleraar deed begin juni aangifte bij de politie. Hij zou door Marokkaanse jongeren in de Haagse Schilderwijk al drie maanden zijn mishandeld en geterroriseerd. De politie stelde daarop een onderzoek in, maar kwam tot een andere conclusie. (...) "Er is ons niets gebleken van intimidaties, racisme of terreur gericht tegen meneer Kalmann."
Kalmann zocht zelf de media met het verhaal dat hij werd bespuugd, uitgescholden en geslagen door 20 �* 30 Marokkaanse jongeren (...) De joodse inwoner beweerde dat hij met bakstenen was bekogeld en dat de ruiten van zijn huis waren ingegooid. Ook toen de politie bewaking had ingesteld, deed Kalmann nog enkele keren aangifte van zware mishandelingen. Volgens de politie was dit altijd op het moment dat Kalmann op eigen houtje op pad ging en niet de politie had gebeld, zoals was afgesproken. De politie arresteerde op Kalmanns aanwijzing twee jongens, maar die werden kort daarna vrijgelaten aangezien zij niets gedaan konden hebben. Uiteindelijk is de bescherming als een nachtkaars uitgegaan. Niet bekend is waar Kalmann zich momenteel bevindt.
"

http://www.maghrebonline.nl/forum200...cID=1496#14233

Any comments?
De leeftijd klopt niet helemaal, wel bij benadering.
Toeval bestaat natuurlijk, maar toch.
die hele draad... dus in 2000 al bekend in Nederland voor het creëeren van drama.

Ja, Willem heeft 100% gelijk, het is een triest verschijnsel.

Er zijn in NL niet voor niets stichtingen voor om (2e generatie) overlevenden te helpen. http://www.st4045.nl/
Oud 16 februari 2008, 11:04   #352
Gargamel
Banneling

Standaard

Prof of Pof dien vent ?
Nu opeens 53 jaar,dien schudde toch nooit de hand niet van Ambiorix zekers,je weet maar nooit.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2008, 11:12   #353
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij leidt die vent aan anti-semietfobie.
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2008, 11:13   #354
evilbu

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Waar rook is is vuur (die kerels hebben geen glazen bol waarmee ze de naam konden voorspellen) al zou ik me nog iets meer op m'n gemak voelen als het niet van magrebonline of stormfront of zo kwam
Oud 16 februari 2008, 11:16   #355
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Waar rook is is vuur (die kerels hebben geen glazen bol waarmee ze de naam konden voorspellen) al zou ik me nog iets meer op m'n gemak voelen als het niet van magrebonline of stormfront of zo kwam
Ja, dat snap ik ook.
Maar ze quoten artikels uit 2 Nederlandse kranten, en dat kan altijd gecheckt worden (ten minste, als 'joernalisten' hun werk correct doen).

Alleen VTM blijkt correct zijn werk gedaan te hebben in deze.

De VRT echter gaf meteen een spreekbuis aan de Venlose Hagenees...
Oud 16 februari 2008, 13:27   #356
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Jos heeft hier ook gelinkt van sites die niet van verdacht allooi waren, o.a. de site m.b.t. de jeugd van de heer Kalmann in het weeshuis. Bovendien is er ook nog de zionistische site waarvan Brugge Veilig en Leefbaar hilarisch genoeg al meteen meende dat het een extreem-rechtse site betrof.

Wat mij persoonlijk enorm schokt in deze zaak, is dat de pers meteen klakkeloos dit verhaal heeft overgenomen, terwijl iemand die een beetje objectief onderzoek doet, zoals Jos in deze, meteen genoeg bewijsmateriaal vindt om deze zaak als "verdacht" te kunnen omschrijven. Dit is opnieuw het bewijs dat wanneer de term "racisme" wordt gebruikt, er een soort hysterie optreedt, die vergelijkbaar is met de middeleeuwse heksenvervolgingen. Laten we de heks onderdompelen, en als ze verdrinkt, dan is ze onschuldig. Het is zoals met het CGKR en hun omgekeerde bewijslast. Kijk naar dit topic: de ober en met hetzelfde gemak een hele bevolkinsgroep werd hier door verschillende idioten meteen als racistisch bestempeld.

Laatst gewijzigd door Nierika : 16 februari 2008 om 13:29.
Oud 16 februari 2008, 16:04   #357
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Prof of Pof dien vent ?
Nu opeens 53 jaar,dien schudde toch nooit de hand niet van Ambiorix zekers,je weet maar nooit.
Nee, er stond een jaartal bij het evenement.
Oud 16 februari 2008, 17:35   #358
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wel, Nierika, Al-Andalus werd veroverd door Tariq Ibn Zayud (volgens sommige bronnen werd hij uitgenodigd door een fractie van de Visigothen zelf) in de periode 711 -718, en al vanaf 740 werd dit gebied de facto onafhankelijk van het centrale gezag, na de zogenaamde 'Berber revolt'. 15 jaar later slaagde de verbannen Umajjaden-prins Rahman om dit gebied onder zijn controle te krijgen, geholpen door het feit dat zijn moeder zelf Moors was. Dus, slechts voor een zeer korte periode (22 jaar) behoorde Spanje tot het Arabische rijk.
Dus de eerste 22 jaar van de verovering van Spanje, hoorde dit gebied wel degelijk toe aan een homogene groep veroveraars die vanuit Mekka aan hun opmars waren begonnen. Pas daarna verscheen de heterogeniteit.
Zo fout zat ik dus toch niet, want ik had het immers pas over de periode tot de eerste 118 jaar na Mohammeds dood, toen het rijk begon te versplinteren.

Nu, hoe dan ook, voor de Jan of Pieter Modaal uit die tijd die het begrip heterogeniteit niet kon onderscheiden van een mand appelen al stond het nog voor zijn neus geparkeerd, was het dus gewoon zo dat een veroveraar met een vreemde godsdienst vanuit verre oorden kwamen binnengevallen in een tijd dat godsdienst zowat hét allerbelangrijkste was, en verloren diezelfde Jan en Pieter ook nog eens hun heilige stekkie Jeruzalem. Ge moogt niet vergeten dat er op het moment dat de islam aan haar onstuitbare opmars begon, rondom de woestijnen van het Arabische schiereiland, waar naast afgoderij ook het christendom en het jodendom wijdverspreid waren, vooral christenen en Joden leefden. Hoewel landen als Syrië, Libanon, Palestina en Egypte vandaag gewoon deel uitmaken van de Islamitische Arabische wereld, waren die landen toendertijd fundamenten van de Christenheid. Koptische en Assyrische Kerken zijn restanten van voor het islamitische tijdperk, en zijn net als de Ethiopische en Armeense Kerk, van de oudste Kerkgemeenschappen die er zijn.

Extrapoleer dat naar vandaag, en zie hoe bij de moslims zelfs nu nog steeds die sentimenten leven dat wie als anders-of ongelovige aan een islamland raakt, aan de hele Ummah raakt. Kunt ge u toch wel verdraaid goed voorstellen hoe men in middeleeuws Europa over die invallen dacht. Dan zijn de Kruistochten in feite een heel normale tegenreactie op een agressie van een uiterst hongerige andere godsdienst. Naar onze hedendaagse normen misschien totaal fout, maar naar de hedendaagse islamitische normen, en zeker naar de middeleeuwse christelijke, des te juister!

Oud 16 februari 2008, 23:02   #359
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Wanneer zal de topicstarter zich veronschuldigen voor het schofferen van een ganse bevolkingsgroep vanwege een intussen duidelijk verzonnen racisme-incident?
Als de kiekens tanden krijgen...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2008, 23:21   #360
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Eerst te maken met racistische kelner, dan met racistische agente. Antwerps crimineel Blokkertje het grote voorbeeld ????

Dendezen zou het wel in de eerste plaats mogen doen,maar nu peipt em niet meer.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be