Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 februari 2008, 17:54   #81
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno Bekijk bericht
Ben je al wel eens gaan kijken op die fameuze site? Blijkbaar niet want dan zou je weten dat ze ONHERKENBAAR gemaakt zijn! Het zou je moeder kunnen zijn en je zou het niet eens kunnen zien!
Vandaar dat ik in mijn vorige post al zei dat deze site gerust terug mag worden opgedoekt wegens oninteressant en nutteloos!
Ik heb het niet over die top 20 beste vriend,manman.
Kijk zelf mss eerst ees goed en dan zal je zien er foto(s) opstaan waar ze wel herkenbaar zijn.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 17:57   #82
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
De politie is op zoek naar de 'lekker' van die top-20.Het zal dus wel de juiste lijst zijn.
En waarom zou die lijst niet representatief zijn?

Ze zouden beter evenveel energie aan de dag leggen om die gasten eens goed aan te pakken, zou wat interessanter zijn me dunkt.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 18:02   #83
Bruno
Burger

Bruno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Correctie, met een gsm kan je zonder problemen 101 bellen. 112 is het internationale noodnummer. Als je dat in België draait, word je automatisch doorverbonden met een 101 centrale.

Geen dank
Toch? In dat geval: dank u voor de rechtzetting.
Bruno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 18:19   #84
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar BCD Stuur een bericht via Skype™ naar BCD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Wie dacht dat de site er niet ging komen heeft het mis.
En wie na het lezen van de top 20 van criminelen nog durft ontkennen dat allochtonen oververtegenwoordigt zijn in de misdaad wil het gewoon niet zien.
Tachtig procent is van allochtone origine.

http://www.criminaliteit.org/1/8
Een papier dat onherkenbaar van een officiele instantie komt, waarop alle namen zwart gemaakt zijn en waarvan de foto's zo vaag gemaakt zijn, kan zelfs door mij in elkaar geflanst worden.
Mocht deze lijst op de SPa site staan dan zou ik echt opkijken maar wanneer die lijst op een VB site staat...

Een site opgericht door iemand die veroordeeld is wegens... slagen en verwondingen, machtsmisbruik en rascisme das ook veelplegerij.

De VB propaganda wordt echt slechter met de jaren. En dan maar verwondert zijn dat LDD met alle stemmen gaat lopen. Die zijn toch ietwat minder hypocriet.
Of hoe groot die verschillen ook wel weer zijn.
BCD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 18:23   #85
Bruno
Burger

Bruno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Kijk zelf mss eerst ees goed en dan zal je zien er foto(s) opstaan waar ze wel herkenbaar zijn.
U bedoelt waarschijnlijk die foto van die 2 'zware gangsters' die een broodautomaat hebben geleegd? Verder niks te zien qua herkenbare daders hoor!
Al bij al blijft mijn conclusie dezelfde : zwakke site!
Trouwens : opsporingsberichten horen op een politiesite en niet op een parijgebonden webstek.
Oud 22 februari 2008, 18:32   #86
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno Bekijk bericht
U bedoelt waarschijnlijk die foto van die 2 'zware gangsters' die een broodautomaat hebben geleegd? Verder niks te zien qua herkenbare daders hoor!
Al bij al blijft mijn conclusie dezelfde : zwakke site!
Trouwens : opsporingsberichten horen op een politiesite en niet op een parijgebonden webstek.
Jongen,please,als ze de daders niet herkenbaar maken zoals die top 20 is het teken dat het niet mag en ze het vb daarop kunnen pakken.
Moesten ze mogen zouden ze het meteen doen.

Opsporingsberichten horen op alle sites die dit onderwerp serieus nemen en op die manier kunnen meehelpen om eventueel zaken op te lossen.
Toen een flik in antwerpen informatie doorspeelde naar fdw en deze ermee naar de gazetten mee ging;ze hebben den dikken daardoor kunnen vatten.
Er zijn al heel wat zaken door extra info mensen die daders hebben gezien en daardoor de zaak schot krijgt en/of opgelost raakt.

En het vb heeft die site geopend omdat er zaken zouden verzwegen worden en noem maar op.
Waarom maken ze zo'n aanstalte dan van hetgeen het vb heeft verkregen via via?Dat alleen al verraadt hen.
Twerd eens hoogtijd dat dat wegmoffelen aangepakt word.
Nogmaals;de site bestaat nog maar paar dagen.Zal wel nog beteren.
Helaas moeten ze constant opletten want ze zullen scherp in de gaten worden gehouden,zoniet zullen ze naar de rechtbank alweer moeten trekken om ze een regel hebben overtreden.
Oud 22 februari 2008, 18:34   #87
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Tanguy Veys hebben ze ook "vergeten"...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
't Is dan nog waar ook! Hij heeft tijdens zijn kleuterjaren eens iemand opzij geduwd!
-Tanguy Veys
Oost-Vlaams provincieraadslid Tanguy Veys kreeg in 2002 een voorwaardelijke celstraf van twee maanden voor het mishandelen van een linkse militant. In beroep werd zijn straf opgeschort. Veys is in Oost-Vlaanderen een van de sleutelfiguren van het Vlaams Belang.
bron http://yelloman1.blogspot.com/2008/0...-palmares.html
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 18:40   #88
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
-Tanguy Veys
Oost-Vlaams provincieraadslid Tanguy Veys kreeg in 2002 een voorwaardelijke celstraf van twee maanden voor het mishandelen van een linkse militant. In beroep werd zijn straf opgeschort. Veys is in Oost-Vlaanderen een van de sleutelfiguren van het Vlaams Belang.
tanguy heeft al niet in den bak gezeten en mishandeld is ferm overroepen.
Zoals ik al eerder zegde;weet jij wel wat er is gebeurd op die dag,blijkbaar niet.
Ik zeg u;ga het eerst eens goed na.
De persoon die tanguy heeft aangepak heeft er zelf achter gevraagd.Tanguy deed niets verkeerds tot die cd&v'er alsk mij goed herriner tanguy met alles en nog wat uitdaagde en nog te zwijgen van al de andere zaken de man had gedaan en gezegd,mensen die dan zo'n zaken doen moeten achteraf niet komen janken dat ze een lel hebben gekregen.
Of beter nog;tanguy heeft van den trap gesleurd,hehe,groot gelijk maar doet'em beter niet.

En die site waar jij je informatie haalt staat vol met zever en halve waarheden;zoals rob en z'n vrouw die'em heeft afgeranselt;waarom beste artisjok staat het hele verhaal er niet op en dus daarmee meteen het correcte verhaal?
Oud 22 februari 2008, 18:40   #89
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stapas;de site bestaat nog geen week en rome is ook niet op 1 dag gebouwd.
Ik vind het een intressant begin als je al meteen ziet hoe ze in paniek springen omdat ze een lijst zouden gekregen hebben dankzij nen antwerpse flik.
ge zou eens moeten weten hoe ze hem nu nijpen daar in Antwerpen. Jarenlang werden bewust allen "brave" criminele feitjes de mat ondergeschoven, diefstalletjes telden niet mee of zo. (en ja, ik wéét dat nu toevallig uit rechtstreekse dicht bij de commissaris bron).

Wat wil je als je de mensen eerst zelf wil laten geloven dat het maar een "gevoel" is als je moeder voor de derde keer werd overvallen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 18:43   #90
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ge zou eens moeten weten hoe ze hem nu nijpen daar in Antwerpen. Jarenlang werden bewust allen "brave" criminele feitjes de mat ondergeschoven, diefstalletjes telden niet mee of zo. (en ja, ik wéét dat nu toevallig uit rechtstreekse dicht bij de commissaris bron).

Wat wil je als je de mensen eerst zelf wil laten geloven dat het maar een "gevoel" is als je moeder voor de derde keer werd overvallen?
Onze burgemeester zegde op een gegeven moment;subjectief onveiligheidsgevoel.Nog geen paar weken later was het de ene inbraak na de andere en overlaatst alweer meerdere inbraken ect.....

Uiteraard kan je nooit voorkomen er nog inbraken gebeuren maar strenger optreden en ervoor zorgen er hier nog zomaar jan en alleman binnen laten zou al een begin zijn.

Laatst gewijzigd door Marlboro : 22 februari 2008 om 18:45.
Oud 22 februari 2008, 18:48   #91
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dan heb jij wel een kristallen-bol-zicht, en ten tweede zou ik DOLGRAAG weten welke mensen gevaarlijk zijn.

Tegenwoordig leven we in een maatschappij waar ik dat helemaal niet mag weten, me niet op voorhand mag beveiligen, niet op voorhand een andere tram, tramstel of bus nemen of trein nemen, me niet op voorhand mag bewapenen, me niet nadien mag verdedigen en me gewoon alles moet laten afnemen "omdat dat de betere oplossing is".

Weet ge wat? ik laat me ook niet mee op voorhand bestelen door te gaan werken.

Happy now?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 18:57   #92
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Even wat elementaire rekenkunde. De "mohamed-allochtonengroep" maakt zo ongeveer 10% van de bevolking uit. Dus normaal verwacht men van 2 "mohamedachtige" namen tegen te komen. Nu komt men er 14 tegen. Maw het misdaadgehalte van de "mohameds" ligt zeven keer zo hoog.
Met dit soort van elementaire rekenkunde slaag je niet eens een testje secundaire graad statistiek te komen

laat staan dat het een weerlegging zou zijn van kay-gell's opmerking

Citaat:
Dacht dat Van Sant tot ongeveer dezelfde conclusie was gekomen.
wie is toch die mysterieuze Van Sant ? (2x)

ik ken alleen maar ene Marion Van San wiens rapport finaal naar de prullebak verwezen is en wiens 'bevindingen' helemaal niet spraken over een zeven keer zo hoog misdaadgehalte bij "mohameds"

Laatst gewijzigd door praha : 22 februari 2008 om 19:03.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 19:01   #93
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
dan heb jij wel een kristallen-bol-zicht, en ten tweede zou ik DOLGRAAG weten welke mensen gevaarlijk zijn.

Tegenwoordig leven we in een maatschappij waar ik dat helemaal niet mag weten, me niet op voorhand mag beveiligen, niet op voorhand een andere tram, tramstel of bus nemen of trein nemen, me niet op voorhand mag bewapenen, me niet nadien mag verdedigen en me gewoon alles moet laten afnemen "omdat dat de betere oplossing is".

Weet ge wat? ik laat me ook niet mee op voorhand bestelen door te gaan werken.

Happy now?
Om te beginnen ook tegen u;er staan foto op van 2 daders die herkenbaar zijn,ik heb het alleen over deze foto,peewee.
Die top 20 is niet zichtbaar omdat het blijkbaar niet zal mogen en het vb anders pakbaar is,helaas.
Welke mensen er gevaarlijk zijn kan je toch grotendeels afgaan op de uitleg die erbij staat.
En mensen die een " gewapende" overval hebben gepleegd zijn gevaarlijke mensen in mijn ogen,zeker als het om echte wapens ging.
Oud 22 februari 2008, 19:14   #94
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
tanguy heeft al niet in den bak gezeten en mishandeld is ferm overroepen.
Tanguy heeft inderdaad niet in de bak gezeten, beweerde ik dat ergens? In mijn post stond "In beroep werd zijn straf opgeschort."
Misschien is dit de laksheid die VB wil aanklagen?
Citaat:
Zoals ik al eerder zegde;weet jij wel wat er is gebeurd op die dag,blijkbaar niet.
Ik zeg u;ga het eerst eens goed na.
De persoon die tanguy heeft aangepak heeft er zelf achter gevraagd.Tanguy deed niets verkeerds tot die cd&v'er alsk mij goed herriner tanguy met alles en nog wat uitdaagde en nog te zwijgen van al de andere zaken de man had gedaan en gezegd,mensen die dan zo'n zaken doen moeten achteraf niet komen janken dat ze een lel hebben gekregen.
Of beter nog;tanguy heeft van den trap gesleurd,hehe,groot gelijk maar doet'em beter niet.
Volgens De Standaard
"Veys was in februari vorig jaar Blok-folders aan het uitdelen in een Gents studentenrestaurant, toen militante linkse jongeren vlakbij een vuilnisbak openden opdat iedereen de folders meteen kon weggooien. Volgens Veys kwamen de jongeren dichter bij hem staan, vlakbij een trap. In het geduw en getrek kwam een van de jongeren ten val. Diverse getuigen zeggen echter dat Veys de jongere ook gestampt heeft."
http://www.standaard.be/partners/ind...ST13112001_018
Leg mij eens klaar en eenduidig uit wanneer iemand groot gelijk heeft om een ander te stampen? Wanneer mag je niet janken dat je een lel krijgt?
Citaat:
En die site waar jij je informatie haalt staat vol met zever en halve waarheden;zoals rob en z'n vrouw die'em heeft afgeranselt;waarom beste artisjok staat het hele verhaal er niet op en dus daarmee meteen het correcte verhaal?
Het verhaal werd volgens mij correct weergegeven?
Zever en halve waarheden heb ik er nog niet zien staan.
Over Rob staat er
"-Rob Verreycken
In 2001 staat het toenmalig Antwerps gemeenteraadslid Rob Verreycken, zoon van Vlaams Blok-oudgediende Wim, voor de correctionele rechtbank terecht voor een hele waslijst beschuldigingen: slagen, diefstal met geweld en braak, vernielingen, inbreuken op de racismewet, bedreiging en smaad. Hij werd bij gebrek aan bewijzen vrijgesproken, maar had drie jaar later opnieuw prijs.

In volle verkiezingsperiode ranselde Verreycken zijn vrouw af op straat. Hij wordt buiten vervolging gesteld, maar de partij dwingt hem om ontslag te nemen als gemeenteraadslid. Verreycken blijft wel Vlaams Parlementslid. Heel even toch. Nadat hij in de wandelgangen van het parlement een N-VA-vlag op de grond werpt en brult dat hij "erop pist", is voor de partijtop de maat vol. Driftkikker Verreycken mag achter de schermen ongestoord actief blijven bij het Vlaams Belang, maar verdwijnt onder zachte dwang van het eerste plan."
Oud 22 februari 2008, 19:24   #95
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
-Tanguy Veys
opgeschort dus niet veel aan de hand!
blijft dus enkel dat opzij duwen tijdens zijn kleuterjaren

Laatst gewijzigd door luc broes : 22 februari 2008 om 19:26.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 19:31   #96
Bruno
Burger

Bruno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jongen,please,als ze de daders niet herkenbaar maken zoals die top 20 is het teken dat het niet mag en ze het vb daarop kunnen pakken.
Moesten ze mogen zouden ze het meteen doen.

Opsporingsberichten horen op alle sites die dit onderwerp serieus nemen en op die manier kunnen meehelpen om eventueel zaken op te lossen.
Toen een flik in antwerpen informatie doorspeelde naar fdw en deze ermee naar de gazetten mee ging;ze hebben den dikken daardoor kunnen vatten.
Er zijn al heel wat zaken door extra info mensen die daders hebben gezien en daardoor de zaak schot krijgt en/of opgelost raakt.

En het vb heeft die site geopend omdat er zaken zouden verzwegen worden en noem maar op.
Waarom maken ze zo'n aanstalte dan van hetgeen het vb heeft verkregen via via?Dat alleen al verraadt hen.
Twerd eens hoogtijd dat dat wegmoffelen aangepakt word.
Nogmaals;de site bestaat nog maar paar dagen.Zal wel nog beteren.
Helaas moeten ze constant opletten want ze zullen scherp in de gaten worden gehouden,zoniet zullen ze naar de rechtbank alweer moeten trekken om ze een regel hebben overtreden.
Als het niet mag (en dat mag inderdaad niet!) moeten ze het gewoon niet doen! Ook niet halfslachtig van ik wil wel maar ik kan niet...
Schoenmaker blijf bij uw leest : politieke partijen horen aan politiek te doen , niet aan 'misdaadbestrijding'. In dit land is er tot nader order een scheiding der machten. Die is er niet zomaar!
Ik blijf bij mijn mening dat het een onzinsite is en ik zal er niet meer naar surfen, het staat u uiteraard vrij dit wel te doen : veel plezier ermee!
Oud 22 februari 2008, 19:36   #97
artisjok
Banneling

Standaard

Deze site heeft enkel tot doel haat te zaaien en angst (terreur) te verspreiden.
Dat zijn we al lang gewoon van het VB.
Oud 22 februari 2008, 19:45   #98
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard Kindertuin

De diensten van dhr DEBIE (criminals.org) zijn wel degelijk bemand door zeer jonge mensen:

Citaat:
De drie kinderen en de oudere vrouw (ongeveer 40 jaar) waren keurig gekleed, spraken slecht Nederlands en waren duidelijk van Oosteuropese afkomst. Wie dezer dagen in oud-Borgerhout vertoeft is gewaarschuwd
jong bloed doet altijd ergens goed!

Laatst gewijzigd door ericferemans : 22 februari 2008 om 19:45.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 20:05   #99
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
De neger die ik ken heeft een naam zoals de mijne;kevin,als je de naamkevin hoort dan denk je niet meteen aan iemand die een zwart kleurke heeft en waar jij die 6-7 namen haaltis mij een raadsel;ik vind er minder zenne.
Uit de foto's kan je nog afleiden of het om een neger gaat of niet hé.

Citaat:
En dan nog;het is overduidelijk en toch weer beginnen minimaliseren,ts.
Ik minimaliseer niet, ik weet ook gerust dat allochtonen oververtegenwoordigd zijn in die categorie.
Maar het VB moet me geen blaasjes wijsmaken door de cijfers wat 'af te ronden'.
Oud 22 februari 2008, 23:21   #100
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Staan Rob Klob, Debie, en zelfs dewinter zelf daar dan ook in?
En Van Walleghem?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be