![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten we mensen, die liever niet werken, met rust laten op een leefloon? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
34 | 26,98% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
74 | 58,73% |
oei dat is moeilijk |
![]() ![]() ![]() |
6 | 4,76% |
andere suggesties |
![]() ![]() ![]() |
12 | 9,52% |
Aantal stemmers: 126. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd geen lamzakken in onze samenleving gewenst,ik betaal trouwens ook voor deze lamzakken
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
betaald uit belasting - maar niet op jouw werk wel op speculatie, grondbezit, kapitaal enz
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 februari 2008 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
proficiat , iemand die zijn hele leven lang zuinig geleefd heeft en hard gewerkt mag dan zijne spaarcent , zijn stukske grond bedoeld voor de kleinkinderen afstaan aan lamlendig marginaal volk da te lui is om zich moe te maken en heb het niet over iemand die zen werk heeft verloren , maar wel over da soort da te tam is om ne klop te doen !!!!!
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
hoe kom je erbij dat iemand die veel grond bezit daar ook voor gewerkt heeft ? allee probeer nog eens een keer piboke
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 februari 2008 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() gewoon maar denken dat iemand die veel bezit ook hard gewerkt heeft is gemakkelijk
er over reflecteren - de ingelepelde premissen aan een kritisch onderzoek onderwerpen enzo - tja daar moet je natuurlijk moeite voor doen gewoon gaan werken en je baas zijn reet likken en met de andere domme arbeiders mee afgeven op de uitgeslotenen is gemakkelijk
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 februari 2008 om 12:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() huur ontvangen is dat bvb werken ?
je rekeningstand nakijken is dat werken ? ( in dat geval ben ik een harde werker hoor ) de winst opstrijken die je arbeiders met hun bloed zweet en tranen produceren is dat werken ? de arbeiders opruien tegen de uitgeslotenen zodat je zelf buiten schot blijft en kan blijven luieren terwijl zij je rijkdom produceren is dat werken ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 februari 2008 om 12:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() clubjes zoals de loge van het grootoosten oprichten is dat werken ? in dat geval is het vierde wereld syndicaat oprichten ook werken
vliegreisjes maken is dat werken ? gaan dineren is dat werken ? je arbeiders onder hun zak geven als ze niet genoeg winst produceren is dat werken ? een crisismanager aanstellen om afdankingen door te voeren van diegenen die al die jaren jouw winst hebben geproduceert is ook dat werken ? niet zwanzen he mannekes want dat kan deze arme luis veel beter dan jullie hoor
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
dus later ben ik zeker geen sukkelaar , moet ik dus gaan betalen voor lamlendig volk dat te tam is om te werken ........ ![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
gewoon een lotterij is het - je wordt arm of rijk geboren of ergens tussenin moest ik de zekerheden hebben die jij hebt - moest ik net zoals jij het perspectief hebben dat alles wat ik verdien bijdraagt tot de verhoging van mijn welvaartspeil zou ik ook de mogelijkheid én de motivatie hebben om hard te werken voor de armen geeft werken tegenwoordig echter weer totaal geen perspectief meer op vooruitgang ministers begrijpen wel dat een bedrijf de zekerheid moet hebben dat het zijn wins voor zichzelf kan houden om het te doen investeren in ons land maar ze begrijpen niet dat de werklozen diezelfde zekerheid dienen te hebben om hun chronisch te doen investeren in arbeid
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 februari 2008 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() van een bedrijf wordt algemeen aanvaard dat ze er niet zijn voor de liefdadigheid en dat winst, voordeel en vooruitgang dus de motor is van onze economie
maar van werklozen verwacht men dat ze wel gaan werken voor liefdadigheid - zonder er voordeel bij te halen en zelfs indien ze zichzelf benadelen - dan nog zouden ze bereid moeten zijn te werken wie gaat werken ondanks dat ie zichzelf daarmee benadeelt is in mijn liberale ogen knettergek en/of dommer dan een rund !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 februari 2008 om 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Werkloos zijn is niet per definitie aangenaam. Zo het werkaanbod dus te klein of onaangepast is, is het beter dat de werklozen vrijwilligers zijn.
Laatst gewijzigd door filosoof : 23 februari 2008 om 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
tsssss , is nu eenmaal wel een feit dat mensen met kinderen hun kinderen , in een normaal geval het beste geven ....... , het feit dat men ouders redelijk welvarend zijn door hard werken geeft mij de plicht niet tot hard werken , ik kan ook op men luie krent gaan zitten en maar 1 job hebben ........ ik kom er ook mede een 2 de job !!!!! en men huis ........ als ik het zo zou verhuren zou ik een boete krijgen voor huisjesmelkerij ....... al komt het stilaan wel in orde ik heb nog geen douche of bad dus wassen op't werk , een keuken ???? hoe ziet dat eruit ??????
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
tsssss , is nu eenmaal wel een feit dat mensen met kinderen hun kinderen , in een normaal geval het beste geven ....... , het feit dat men ouders redelijk welvarend zijn door hard werken geeft mij de plicht niet tot hard werken , ik kan ook op men luie krent gaan zitten en maar 1 job hebben ........ ik kom er ook mede een 2 de job !!!!! en men huis ........ als ik het zo zou verhuren zou ik een boete krijgen voor huisjesmelkerij ....... al komt het stilaan wel in orde ik heb nog geen douche of bad dus wassen op't werk , een keuken ???? hoe ziet dat eruit ??????
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() en waarom zou ik als vrijwilliger en dus onbetaald moeten werken pff ? ben ik minder dan een ander soms of is iedereen gelijk ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 februari 2008 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
waarom moet er van mijn verdiensten geld gaan naar mensen die niet willen werken ??????????????? en zeg niet dat dit niet gebeurd !!!!!!!! hierdoor moeten werkenden zoveel belastingen en RSZ betalen !!!! wat aanzet tot zwartwerk !!!!
http://www.youtube.com/watch?v=m2ywO...eature=related Laatst gewijzigd door pibo® : 23 februari 2008 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |