![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moesten we mekaar ooit tegenkomen: aub achteraan aanschuiven; Er zijn nog vele wachtenden voor u! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En dan... Kussen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() Heeft er iemand gehoord wat Walter Van Steenbruggen te vertellen had in de zevende dag?
http://www.deredactie.be/cm/de.redac...theek/1.257726 |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() www.deredactie is toch de officiële site van onze officiële Pravda hé?
ik lees wel: Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je kan conluderen dat allochtonen iets 'crimineels' in hun 'bloed' hebben en dat we ze moeten uitroeien. Je kan evengoed concluderen dat 'criminaliteit zodanig is gedefinieerd dat de typische allochtone dader steeds weer in de kijker komt, terwijl witteboorden buiten schot blijven. Tussen die twee posities zijn nog een honderdtal conclusies mogelijk en DIE zijn stof voor discussie.
![]() |
![]() |
#286 |
Staatssecretaris
|
![]() Dit forum weet allang dat je het recht niet in eigen handen mag nemen. Ik sta hier bovendien niet ter discussie. Mijn stelling is dat het ordinair crapule geen politie én rechtertje te spelen heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
|
![]() Citaat:
Nu op negerlijst van straatrue Het gebruik van het woord neger wordt tegenwoordig als beledigend ervaren. Gelieve dus een andere benaming te gebruiken.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 27 februari 2008 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
|
![]() Zou jijzelf meer geschikt zijn?
![]() |
![]() |
#291 | |
|
![]() Citaat:
Dat is een louter statistische vaststelling (zonder enige statistiek) en daarbij een grove veralgemening.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 27 februari 2008 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt gebruikt in zinnen zoals: Marie kreeg een onveiligheidsgevoel toen ze door een verrijkte buurt liep. Zo zie je maar, hier heb je tenminste geen witteboordencriminaliteit, dacht ze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
|
![]() Citaat:
Mijn dag is begonnen met een verkwikkende lach!
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 27 februari 2008 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() en dat is niet eens negatief bedoeld, beschouw het maar als een compliment ![]()
![]() |
![]() |
#295 |
|
![]() jamás, bedankt voor het compliment, en eerlijk gezegd je bent ook de slechtste niet.
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() En Ontken jij dat de sossen staan te springen om toch maar weer mee aan de vleespotten te gaan zitten om de mensen mee te misbruiken,voorliegen ,vogelen en op te lichten alsook te tillen?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
|
![]() Citaat:
Je fabeltjes beginnen vrij vaag te worden. Ik moet zeggen dat deze maatschappij niet erg door "sossen" wordt bestuurd: in de regeringen niet, en in de echte machtsbastions in ons land al helemaal niet. Indien je dus weeral eens probeert om een minderheid van politici te gaan laten opdraaien voor alles wat misloopt, na de wereld te hebben overtuigd dat "de Joden", "De islamieten", "De vreemdelingen", "De Walen" alles verkeerd doen dan denk ik dat het feest wordt: hoe zwakker een groep is, hoe schuldigerer. Ik verwacht me dus, als "de sossen" in de oppositie zitten ze nog gevaarlijker zijn, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
|
![]() Citaat:
Indien ze hun macht moeten halen van 4 procent van de bevolking dan zullen ze het niet ver schoppen, hé? Je obsessie door vreemdelingen is niet erg realistisch. En de AEL was wel degelijk een flop hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Banneling
|
![]() Ja ik dacht al ze zullen met de ael afkomen ,die abou chacha was dan ook aan libanees he en geen marokkaan.Ze voelden zich niet al teveel verwant met hem ,enkel voor den boel op stelten te zetten en kapot te slagen waren ze er wel als de kippen bij.En ik geloof niet in dat oppositie verhaal ,tijd brengt raad.En die obsessie zit enkel in je hoofd.
|
![]() |
![]() |