![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en over de job van flik weet ik niet veel
maar ik weet wel dat ze niet vet betaald worden en ik zou voor dat bedrag ook mijn nek niet te veel gaan uitsteken als jullie deftige flikken willen zaag dan tegen de minister dat ze deftig betaald moeten worden voor mij mogen ze gerust strenger geselecteerd worden enzo en hogere aanwervingsvoorwaarden en dus een betere kwaliteit van hun dienstverlening - maar voor het bedrag dat ze nu krijgen kun je dat niet verwachten ik heb het uiteraard over een gewone agent - en geen hoge piet
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, we hebben te weinig politiemannen, die dan nog te weinig betaald worden...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze krijgen niets gedaan; hun belastingen niet geind, criminelen lopen binnen en buiten naar believen maar oh ja, ze moeten de fietslichten controleren danku paars |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Krijgen we binnenkort nog alle dagen post? Of krijgen we binnenkort grote*re vertragingen bij de postbedeling? En sneuvelen er nog meer jobs in de postsector? Aangezien Europa de markt van postdiensten volledig wil libe*raliseren tegen 2011, vraagt ENO2 vandaag reeds duidelijke antwoorden van de regering. ‘Wij willen de kwaliteit van de postbedeling en de sociale positie van de werknemers immers blijven waarborgen’, verklaart ENO2
‘De privébedrijven zijn enkel geïnteresseerd in de economisch rendabele deelmarkten, zoals de bedeling voor grote bedrijven of in de steden. Bovenop de vraag naar de sociaal zwakke positie van goedkope, zelfstan*dige medewerkers, dreigen de postbodes ook te worden weggeconcur*reerd. Een goede dienstverlening vereist dat elke concurrent op het hele grondgebied actief is en minstens eenmaal per dag een postophaling en postbedeling organiseert. ‘Dat minister Vervotte dit nu in vraag stelt, is onaanvaardbaar. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat we dit terug*schroeven, zodat bedrijven meer winst kunnen maken op de rug van werk*nemers en klanten?’ |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik geloof al lang niet meer dat wij elke dag post krijgen. bij ons in de straat is er al een paar jaar op dinsdag nooit post, alleen prive bedeelde reclame heb dat ook al bij de buren nagevraagd ... weet alleen niet wie dit organiseert, de post zelf of de postbode ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De post vervangen door privé verdeelde reclame en klaar is Kees. Terwijl de postbode onklaar is...en blijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Ga toch elders gratis toeken bedelen.
Laatst gewijzigd door eno2 : 27 februari 2008 om 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Toek Toek Toek Toeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeok
Op de Vijfde van Beethoven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toek toek toek toek, toek toek toek toek, toek toek toek toek toek toek toek, toek toek toek toek toek toek (op I'm into folk van Bart Peeters en de radioos) zie u voor de poort bij Cremers... met een beetje sjans verstaan ze t verkeerd en zwieren ze een hele doos naar beneden ! Laatst gewijzigd door Anna List : 27 februari 2008 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() You'r into dangerous waters...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Gelukkig kan jij je daarover zetten he Anna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |