Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 februari 2008, 21:06   #321
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Als wij elkaar ooit eens tegen komen dan ga ik u een kus geven, soms bent u verfrissend.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
graag gedaan hoor.
Moesten we mekaar ooit tegenkomen: aub achteraan aanschuiven; Er zijn nog vele wachtenden voor u!
circe heeft er weeral ene verleid: alles voor de partij

Laatst gewijzigd door filosoof : 28 februari 2008 om 21:07.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2008, 21:09   #322
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
De gevangenispopulatie bestaat niet voor de helft uit VB-ers maar voor meer dan de helft uit allochtone criminelen, kortom de soort die jij en de linkse kerk als "verrijkers" zien.
Er zijn in de bevolking ook minder VB-kaders en verkozenen dan wie jij "allochtonen" noemt
Oud 28 februari 2008, 21:11   #323
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
waar zijn de veelplegende fraudeurs eigenlijk? Ah ja, vergeten, vb is de spreekbuis van het patronaat. Kappen op zij zonder verdediging, 't zal ook wel een vaardigheid zijn zeker.
Citaat:
waar zijn de veelplegende fraudeurs eigenlijk?
Gelieve de ledenlijsten van UNIZO en van VOKA te raadplegen
Oud 28 februari 2008, 21:16   #324
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yoda Bekijk bericht
Trouwens als de mannen Circe zien zijn ze ook direct weg zé !
Dat valt nog mee (zolang ze maar zwijgt!)

Laatst gewijzigd door filosoof : 28 februari 2008 om 21:18.
Oud 28 februari 2008, 21:24   #325
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
Ach. Als je 't van de islamietekes goedvind, waarom dan niet van de andere belgen? Of zijn die dan niet gelijk voor uw wet?
Staat het smoeleke van Debie ook op de site?
Oud 28 februari 2008, 22:30   #326
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door perf Bekijk bericht
Altijd wordt gekeken naar wat er achteraf met de daders gebeurd. "Oh nee we moeten zo lief zijn voor hen, oh nee zet ze niet op een website, oh nee pamper ze aub wat meer,... " jadda jadda crap

Men schijnt altijd te vergeten dat die daders in de eerste plaats met hun poten van gelijk wie moeten blijven. Ik zal nooit een buschauffeur uit eigen beweging gaan stampen. En het nu gaan maskeren als een 'ongeval': wat een grap. "Maar ik wou hem niet dood!", en dat moet dan het stampen rechtvaardigen? HAHA
Demoor was geen buschauffeur en zoals je stelt moest hij met zijn poten afblijven van gelijk ook wie. De stamp was dan ook een gevolg van Demoor die een van die kerels aan't wurgen was. Alles is dus verlopen volgens hoe jij vindt dat het moet lopen, maar blijkbaar gaat die stelling niet op voor allochtonen.

Laatst gewijzigd door Yoda : 28 februari 2008 om 22:30.
Yoda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2008, 22:49   #327
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Het was een ongeval maar omdat het allochtonen zijn is het voor u natuurlijk moord en daar mee maakt u zich gewon mee schuldig aan de moorden gepleegd door HVT.

En dream on baby iedereen zit hoe de vlaams nationalisten van het NVA hun enige doel is om alle bestuur onmogelijk te maken en CD&V zo mee de afgrond in trekt. Maar ja u behoort dan ook tot die mensen die enkel in leugens gelooft.
Omdat het allochtonen waren is het voor jou maar een ongeval,een ongeval noemen ze dat begot!En waarom zou ik me nu schuldig maken aan de moorden van hvt?Jawadde,en ik heb totaal geen voeling met de nva dus dram daar ook maar over door.Vergeet er vooral niet van te dromen.Ik geloof trouwens ook niet in leugens anders was ik wel een linkse geworden!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2008, 22:52   #328
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72 Bekijk bericht
Omdat het allochtonen waren is het voor jou maar een ongeval,een ongeval noemen ze dat begot!En waarom zou ik me nu schuldig maken aan de moorden van hvt?Jawadde,en ik heb totaal geen voeling met de nva dus dram daar ook maar over door.Vergeet er vooral niet van te dromen.Ik geloof trouwens ook niet in leugens anders was ik wel een linkse geworden!
Voor mij is het een ongeval omdat het een ongeval was, zo simpel is dat. Dat je niets van het NVA wil weten heeft totaal niets te maken met het feit dat iedereen dat communautair gezwam beu is.
Oud 28 februari 2008, 23:05   #329
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor mij is het een ongeval omdat het een ongeval was, zo simpel is dat. Dat je niets van het NVA wil weten heeft totaal niets te maken met het feit dat iedereen dat communautair gezwam beu is.
Neen het was moord,en het communautair gezwam gaat nu maar pas terug beginnen.
Bhv enz...
Oud 29 februari 2008, 02:21   #330
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
circe heeft er weeral ene verleid: alles voor de partij
Jaloers ventje!

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 16:14   #331
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen het was moord,en het communautair gezwam gaat nu maar pas terug beginnen.
Bhv enz...
BHV en zo? BHV is allang op de lange baan geschoven! Blijkbaar geloofd ge echt uw eigen dromen. Geen wonder dat het in uw droomwereld een moord was terwijl het eigenlijk wettige zelfverdediging had moeten zijn.
Oud 29 februari 2008, 16:38   #332
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
De lijst van blokkers veroordeeld voor ernstige feiten = "verrijking"?
Veel "veroordelingen" als het om "blokkers" gaat hebben meer dan een reukje...
De lijst van "veroordeelde blokkers" vergelijken met wat onze "verrijkers" hier zoal uitspoken is een speld vergelijken met een boom!
Neem nu die moorden van die allah-paljas die ze in Marokko hebben ontmaskerd! HVT heeft er op los geschoten in wilde woede (niets aan goed te praten, akkoord) maar die allah-fanaat heeft heel duidelijk alles uitgekiend en zijn slachtoffers gekozen... en kon hier gewoon verder als een gewone burger profiteren van al hetgeen dat ons landje te bieden heeft aan dat soort volk...
En nu wachten op verdere gevolgen en berichtgeving... en vergelijken met de mediashow opgevoerd ivm HVT.
Misschien heb je daar ook een uitlegje voor?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 16:48   #333
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Demoor was geen buschauffeur en zoals je stelt moest hij met zijn poten afblijven van gelijk ook wie. De stamp was dan ook een gevolg van Demoor die een van die kerels aan't wurgen was. Alles is dus verlopen volgens hoe jij vindt dat het moet lopen, maar blijkbaar gaat die stelling niet op voor allochtonen.
Hoe durf je nog zo onbeschaamd onnozel zijn: Demoor was die kerel aan het wurgen!!!! Hij had hem beter gewurgd, dat was al één stuk gespuis minder!
Als dat jouw manier is van de zaken te bezien, dan begrijpt ik hoe je aan al de rest van je zever komt...
Een buschauffeur die aan zo een rioolrat zijn vervoersbewijs vraagt is een VB-racist van de ergste soort waarschijnlijk?
Gelukkig dat de meeste chauffeurs dat niet meer doen: ze zijn niet allemaal hun leven beu. En wij, autochtone belastingbetalers, zullen wel zorgen dat de bussen gratis blijven rijden voor dat gespuis. Zo hoort het.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 17:38   #334
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
BHV en zo? BHV is allang op de lange baan geschoven! Blijkbaar geloofd ge echt uw eigen dromen. Geen wonder dat het in uw droomwereld een moord was terwijl het eigenlijk wettige zelfverdediging had moeten zijn.
Op de lange baan geschoven tssss ongeloofelijk,dat komt terug als een boemerang mijn beste.Moord was het , doodstraf voor die laffe kerels!
Oud 29 februari 2008, 19:36   #335
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Veel "veroordelingen" als het om "blokkers" gaat hebben meer dan een reukje...
De lijst van "veroordeelde blokkers" vergelijken met wat onze "verrijkers" hier zoal uitspoken is een speld vergelijken met een boom!
Neem nu die moorden van die allah-paljas die ze in Marokko hebben ontmaskerd! HVT heeft er op los geschoten in wilde woede (niets aan goed te praten, akkoord) maar die allah-fanaat heeft heel duidelijk alles uitgekiend en zijn slachtoffers gekozen... en kon hier gewoon verder als een gewone burger profiteren van al hetgeen dat ons landje te bieden heeft aan dat soort volk...
En nu wachten op verdere gevolgen en berichtgeving... en vergelijken met de mediashow opgevoerd ivm HVT.
Misschien heb je daar ook een uitlegje voor?
nu zat ik te wachten tot tommeke barman een 01/03/08 betoging ging houden, maar hij moeft niet precies.

Zeg nu niet dat de moefti er voor iets zou kunnen tussenzitten.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 20:16   #336
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Een ongeval?Pure moord ja ,en dream on baby
-Roeland Van Walleghem
Toenmalig Blokmilitant die samen met met anderen een afficheplakker van het FDF (Jacques Georgin) aanviel in 1970. Van Walleghem en zijn gevolg klopten met tafelpoten op de FDF'er die ter plaatse overleed aan een hartaanval. Van Walleghem kreeg hiervoor 4 maand voorwaardelijk en zetelt nu voor het Vlaams Belang als volksvertegenwoordiger in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.

Was dit dan ook moord?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 20:55   #337
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Waar haal je het dat vandaan? Ik vind het nooit goed dat om het even wie haat of terreur verspreidt. Idem voor racisme.

Als dat waar zou zijn, zou je geen energie meer over hebben om over een zielig lijstje van het VB te fulmineren...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 20:56   #338
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het was een ongeval maar omdat het allochtonen zijn is het voor u natuurlijk moord en daar mee maakt u zich gewon mee schuldig aan de moorden gepleegd door HVT.

En dream on baby iedereen zit hoe de vlaams nationalisten van het NVA hun enige doel is om alle bestuur onmogelijk te maken en CD&V zo mee de afgrond in trekt. Maar ja u behoort dan ook tot die mensen die enkel in leugens gelooft.

Een ongeval zei U?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 21:01   #339
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een ongeval zei U?
maar ja Typo!

als je leert kickboksen en je zet je dan af en houd je goed vast aan een stang ter ondersteuning alvorens je iemand met de voet onder de kin een kanjer van een sjot geeft, dan is dat toch een ongeval zeker! Leer toch eens Nederlands man!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 21:43   #340
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Waar haal je het dat vandaan? Ik vind het nooit goed dat om het even wie haat of terreur verspreidt. Idem voor racisme.
Als dat waar zou zijn, zou je geen energie meer over hebben om over een zielig lijstje van het VB te fulmineren...
En waar haal je dat nu weer vandaan?

Bedoel je met fulmineren : hevig uitvaren, razen of vloeken?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be