![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot deze kerel op een nacht bij jou op bezoek komt. We zullen zien of je dan ook nog zegt dat het een fictieve crimineel is. Ik vraag mij trouwens af waarom men voor een meerderjarige naar de sectie jeugdcriminaliteit moet bellen. ![]() http://www.criminaliteit.org/3/7 Laatst gewijzigd door daiwa : 1 maart 2008 om 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind Arben best een leuke naam.
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met zijn naam is niets mis mee, maar de rest...... Laatst gewijzigd door daiwa : 1 maart 2008 om 00:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote=Yoda;3280418]Demoor was geen buschauffeur en zoals je stelt moest hij met zijn poten afblijven van gelijk ook wie. QUOTE]
Zei Monseigneur Dan Neels (!), boezemvriend van onze Majes'tijd' (is gekomen). Maar waarschijnlijk was het stampende crapuul in opleiding om informant te worden van/voor staatsveiligheid.
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom moet je voor een meerderjarige dader eigenlijk naar de sectie jeugdcriminaliteit bellen?
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PS, Dat gebeurde met tafelpoten, die vind je uiteraard in ieders broekzakken, tussen sleutels en aansteker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik vraag mij af of het zo moeilijk is voor de politie dat opsporingsbericht en die foto op tv te laten zien. De kans dat hij gepakt zal worden is dan toch veel groter. Let wel, het gaat hier over een veroordeelde, geen verdachte, en in dat geval moet dat kunnen vind ik. Laatst gewijzigd door daiwa : 1 maart 2008 om 02:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan is het niet de moeite er kosten voor te doen: een mail of fax naar de collegas ginder via interpol. Laatst gewijzigd door filosoof : 1 maart 2008 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ha! je bedoelt dat ze dat standaard doen zeker? en dat ze het daarom hier willen geheimhouden? De ontsnapte crimineel (ben je zeker dat hij niet per ongeluk werd veroordeeld filo? Hij is van het verschieten bruin uitgeslagen, zal wel een gerechterlijke dwaling zijn zoals met 90% van de gevangenispopulatie hé), de ontsnapte crimineel mag natuurlijk niet weten dat hij geseind staat in het buitenland... daarom houden ze dat stil zeker hé Filo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor jou moet hij naar het schavot, uiteraard. En geef de dief een dubbele uitkering zodat hij zich met stelen niet meer moe moet maken. Alhoewel, dat soort heeft nooit genoeg of teveel: met een BMW rijden als je geen klop doet is ook niet zo simpel nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Banneling
|
![]() Maar zo liep het niet bij Debie! Als uwe laptop was gepikt kreeg gij een rammeling van Debie en daarom moet hij naar het schavot. Niet omdat hem nen dief heeft gepakt, omdat hem het slachtoffer een rammeling heeft gegeven. maar het slachtoffer was nen turk dus speelt dat gewoon geene rol voor u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben 100% zeker dat Debie mijn laptop niet zal komen stelen. Wat niet gezegd kan worden van die gezochte crimineel. Een crimineel die volgens jou toch maar fictief was. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 1 maart 2008 om 19:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zij die denken dat de site racistische bedoelingen heeft. http://www.criminaliteit.org/1/13 Laatst gewijzigd door daiwa : 2 maart 2008 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Mooi zo voor zij die niet weten dat ik altijd gelijk heb, ik verwijs even naar mezelf om te zeggen dat ik altijd gelijk heb ![]()
![]() |
![]() |
#359 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |