![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() bij mij hetzelfde, respect voor het leven en amerikanen, die twee gaan niet samen.
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat niet om gelijk, het is gewoon mijn mening en daar kun jij blijkbaar enkel op reageren door de persoonlijke toer op te gaan.
Jou keuze... Ik zeg gewoon dat het het karakter is van deze soldaat en niet door programmatie of conditionering. Dat is alles.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan weer veralgemenen en slaat nergens op.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder enige twijfel zelfs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Vreemdeling
|
![]() Puppies verwonden is natuurlijk verwerpelijk, maar wat mij het meest stoort is dat dit een huurling is.
Op een andere site stond dat het een huurling was (Blackwater) ... anno 2008 ... uit een "Westers" land Die mensen horen in Den Haag achter slot en grendel te zitten, puppie of geen puppie Laatst gewijzigd door Goethe : 4 maart 2008 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op de eerste plaats: ik kijk niet naar dat soort filmpjes. Er is er ook zo één met Engelse pubers die hetzelfde doen met een kat.
Wat mij betreft: ik hoop dat die soldaat inderdaad hetzelfde lot ondergaat. Zo een kerel is ziek en in mijn ogen ongeneselijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat die soldaat op zijn meester botst, net als die Engelse pubers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Ik wil hem wel eens voorstellen aan mijn 2 honden. Dat zal hem geen deugd doen. Een hond moet zich kunnen weren tegen dat soort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Misschien is puppie-werpen een nationale sport in de cultuur van het land waar die mannen zitten. Kun je het hen kwalijk nemen dat ze zich laten verrijken en multicultureel doen? 't was misschien een overspelig teefje? Ze was alleszins met onbedekte haren op een publieke plaats...
Waar jullie jullie druk over maken... een hond. En intussen is in Bxl weer een buschauffeur gemolesteerd door een bende "jongeren". De 16-jarige dader was al gekend voor andere gewelddaden... D�*�*r maak IK mij druk om. Of om een oud vrouwtje (84!!!) wiens knieën verbrijzeld worden met een hamer, wiens haar wordt gefikt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementslid
|
![]() Ik wil die kerel ook met plezier komen aftuigen.
Toch ter nuance: er is structureel dierenleed in de bioindustrie waar niemand een probleem van maakt. Sterker, de puppy-verontwaardiging kan gerust gepaard gaan met een smakelijke biefstuk. Toch nogal hypocriet...
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Komaan Djiezes, wat die gast deed was primitief, maar daarom moeten wijzelf niet primitief worden eh. ![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() Dit is een grap, toch? Zoniet, veel plezier in uw bambiwereld.
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wie heeft die gast daar gesmeten? Als ge in een hond zijn gezicht blaast dan is 'm kwaad, maar als ge 'm in de wagen zet en ermee gaat rijden dan steekt hij zijn kop uit het raam. Ik heb dat nooit begrepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat moest dit niet gefilmd zijn geweest dan zou het geen probleem zijn voor het leger. Men kan moeilijk veroordelen wat men aanmoedigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Vandaar dat zoveel para's die ik gekend heb, de psychiatrie in eindigen wegens psychopatisch gedrag. Ik vind dat ze die opleidingen moesten verbieden. Maak van mensen geen moordmachines. Dat lijkt me de beste manier om oorlogen te bestrijden.
Laatst gewijzigd door Boadicea : 5 maart 2008 om 00:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
okay je zit er dan misschien niet van kleinsafaan in ( alhoewel... hoelang is dat gemoderniseerd gedoe al bezig ? ) maar waarom zouden koeienhandelaars van vroeger dan beter omgesprongen zijn met hun dieren ? zijn handelaars dan plots meer dieronvriendelijk geworden ofzo ten opzichte van vroeger ? btw conditioneren en programmeren zijn wel totaal verschillende zaken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() Die marinier is een rotten appel. Ik weet niet of dit in het nieuws komt bij jullie maar soldaten in Irak hebben al een hoop verwaarloosde dieren daar geadopteerd en teruggebracht naar de VS.
|
![]() |
![]() |