![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had zoiets van: "en als je dat niet gelooft dan neem je eerst maar je koran ter handen". Zolang 1 + 1 schijnbaar nog 2 lijkt te zijn, kunnen ze artikeltjes zoals hierboven steken waar de zon niet schijnt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
de zionistische propaganda die jij hier contnu op dit forum plaatst verdiend de zelfde plaats ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dit is m.i. geen discussietopic hoogmoed. Het gaat hem over HOEVEELHEDEN.
ofwel probeert men in bovenstaand artikel de indruk te geven dat er meer afvallige moslims zijn dat ze zelf durven denken (maar wij moeten dat dan als positief ervaren of zoiets), ofwel denken ze dat ik achterlijk ben en niet kan tellen (rekenen is hier zelfs niet nodig). Als je vb. stomweg begint met een moslimpopulatie van 100.000, waarbij 3/4 zijn bruid en/of-gom uit het moederland haalt, met een gemiddelde 4 kinderen (mét bruid-/-gom erbijgerekend komt dat op een verhoging met ZEVEN(*) kinderen per generatie), en me d�*n nog proberen wijs te maken dat het aantal moslims DAALT?????? (*) ik houd dan nog geen rekening met de broertjes, zusjes ouders etc... van die bruiden en bruidegommen, die natuurlijk OOK allemaal aan gezinshereniging doen. Als men bovendien weet dat in de meeste zoniet �*lle Europese Steden Mohammed de meest voorkomende naam is bij nieuwgeborenen en dat daar bij de jeugd de allochtone populatie meer dan de helft is ondertussen... Ik wil in feite die smoel zien van degene die het lèf heeft om zoiets in de krant te schrijven! Ofwel werd die héél veel beloofd, ofwel druipt het slijm of de vaseline nog uit bepaalde lichaamsopeningen. Buiten de moslims die toch alles geloven als het maar in hun boekje staat, denk ik niet dat ze daar veel mensen mee in het riet krijgen hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 maart 2008 om 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Blazers tegen blazers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Is "islamisering" hetzelfde als een "groei van het aantal of aandeel moslims in een land"?
Ik vroeg het mij maar af, hoor. Bij "islamisering" stel ik mij iets voor in de trant van een kruistocht... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Waarschijnlijk zit er wel tokomst in de Islam.
het katholicisme is vrij passé tegenwoordig.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |