Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 maart 2008, 08:20   #21
I amsterdam
Minister-President

I amsterdam's schermafbeelding

Standaard

Gisteravond gezien over Wilders.

Als ik het goed heb begrepen vinden Belgen Nederland te conservatief om
moslimextremisten op te nemen en hiermee om te gaan
De beste stuurlui staan aan wal ,was mijn reactie.

Van je buren moet je het niet hebben bij dit soort problemen.
Gelukkig hebben wij de steun van Denemarken.
I amsterdam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 08:27   #22
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam Bekijk bericht
Niet zo klagen.
Het is een goed programma en kan natuurlijk beter , zoals meer spanning en heftig debat ,maar dat komt wel.
Een goed programma? Een programma waar figuren als Lois Toback nog steeds hun gal mogen komen spugen waar Fientje Moerman mét boter op het hoofd haar zeg mag komen doen .Gisteren was het weer een walgelijk links onderonsje ,die de media misbruiken om Geert Wilders en in één adem door nog maar eens het Vlaams Belang te verketteren ...zielig gewoon.
Uitspraken van diene vettige kletskop met zijn nekhaar over geert Wilders zijn Mozart kapsel dat hij bij zijn moeder moet laten bleken met javel?! Wat een
uitspraken en wat een regelrechte haat tegenover iedereen die rechts denkt!
Hoe is het mogelijk dat dit nog mag uitgezonden worden met centen van de burgers,ook van mensen die rechtse gedachten hebben !!
Het is zeer gemakkelijk iemand aan te vallen zonder dat die persoon aanwezig is!! Geef mij eens de camera zal ik ook eens zo een programmatje maken.
Goede raad voor de rode VRT ,als je iemand wil aanvallen ,heb dan het lef deze persoon ook uit te nodigen,of zijn jullie daar te laf voor of bang dat je dan van antwoordt zal gediend worden?

Laatst gewijzigd door benji : 11 maart 2008 om 08:28.
benji is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 08:33   #23
Gargamel
Banneling

Standaard

Yup,en over Wilders zijn haar.Die Fien Moerman moest er mee lachen,dat wijf zou wel beter eens eerst in eigen boezem kijken,dat zit daar zonder blikken of blozen.In de krant vergeleek ze de kiezers met vee,als het niet goed gaat ,gaat het vee van je weg.
Volgens haar zijn we dus kuddedieren.En ziets zit in het parlement
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 08:52   #24
floppy
Banneling

Standaard

Beste forumgenoten-die-zo-afgeven-op-phara,

de beste oplossing is niet meer kijken. Ik kijk of luister al lang niet meer naar zgn. "duidingsprogramma's" op TV of radio. TV kijk ik al helemaal niet meer en Radio 1 ben ik dankbaar omdat ze mij Klara hebben laten ontdekken...

Als u zich ook zo opwindt over die partijdigheid, over het feit dat Fien-met-de-boter-op-het-hoofd zomaar weer binnengehaald is, kan ik maar één ding zeggen: stem op een partij die rechtlijnig is!
Ik heb hier al véél over nagedacht, en er zitten figuren in die partij waar ik het helem�*�*l niet mee eens ben. Maar ik stem liever op een partij waar plaats is voor negationisten, dan voor partijen die zulke mistoestanden dulden. Ik ben tegen negationisme, maar men moet nu eenmaal zijn prioriteiten stellen, en voor mij zijn die:

rechtlijnigheid
veiligheid
aanpak van criminaliteit

Ik zeg niet dat het VB 100 % rechtlijnig is, dat is immers geen enkele partij, maar ze benadert toch het meest rechtijnigheid.
floppy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 09:07   #25
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floppy Bekijk bericht
Beste forumgenoten-die-zo-afgeven-op-phara,

de beste oplossing is niet meer kijken. Ik kijk of luister al lang niet meer naar zgn. "duidingsprogramma's" op TV of radio. TV kijk ik al helemaal niet meer en Radio 1 ben ik dankbaar omdat ze mij Klara hebben laten ontdekken...

Als u zich ook zo opwindt over die partijdigheid, over het feit dat Fien-met-de-boter-op-het-hoofd zomaar weer binnengehaald is, kan ik maar één ding zeggen: stem op een partij die rechtlijnig is!
Ik heb hier al véél over nagedacht, en er zitten figuren in die partij waar ik het helem�*�*l niet mee eens ben. Maar ik stem liever op een partij waar plaats is voor negationisten, dan voor partijen die zulke mistoestanden dulden. Ik ben tegen negationisme, maar men moet nu eenmaal zijn prioriteiten stellen, en voor mij zijn die:

rechtlijnigheid
veiligheid
aanpak van criminaliteit

Ik zeg niet dat het VB 100 % rechtlijnig is, dat is immers geen enkele partij, maar ze benadert toch het meest rechtijnigheid.
Ja ,normaal kijk ik niet meer naar zulk fake programma,maar 's morgens zet ik de tv aan bij het ontbijt....en dan moet je zo iets horen....grrrr,sorry maar ik betaal ook belastingen en niet voor zo een politiek gemanipuleerd programma.
Moest ik via de belastingsbrief kunnen aanvinken wat er met mijn belastingsgeld zou mogen gebeuren zou vrt zeker geen cent meer krijgen.
Wij hebben nood aan een écht debatprogramma waar IEDEREEN aan bod en waar de kijker ook zijn zeg mag hebben ,maar daar is men te laf voor in den belziek ,bang van de mening van de man in de straat.
Oud 11 maart 2008, 09:09   #26
floppy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji Bekijk bericht
Wij hebben nood aan een écht debatprogramma waar IEDEREEN aan bod en waar de kijker ook zijn zeg mag hebben ,maar daar is men te laf voor in den belziek ,bang van de mening van de man in de straat.
²
Oud 11 maart 2008, 09:24   #27
Don Quichote
Banneling

Standaard

Media zijn heel machtig.

Alleen die mensen, die vertellen wat in het kraam past van de reportagemaker, laat men zien.

Hoeveel programmas kennen we die rechtstreeks uitgezonden worden, en waarin de gewone man zijn mening mag zeggen aangaande politiek?
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 09:46   #28
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
die de media misbruiken om Geert Wilders en in één adem door nog maar eens het Vlaams Belang te verketteren
Ja, Wilders werd (terecht) afgemaakt met argumenten.
Nl. dat hij een opportunist & een lege doos is...

Heb ik over de verkettering van het VB gekeken?
Niets gezien.

Citaat:
rechtlijnigheid
veiligheid
aanpak van criminaliteit

Voor rechtlijnigheid, veiligheid & aanpak van criminaliteit
moet je VOORAL bij het VB zijn...
Zij hebben het grootste aantal veroordeelde criminelen op hun kieslijsten staan.
Gelukkig dat je 'geloofwaardigheid' niet hoog in het vaandel draagt dan.
Sodomis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 10:45   #29
floppy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Gelukkig dat je 'geloofwaardigheid' niet hoog in het vaandel draagt dan.
Welke partij wel?
Oud 11 maart 2008, 10:55   #30
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reinaert68 Bekijk bericht
Ik vind het niet slecht... Enkel de aflevering met Dr Lecompte zijn vrouw en die Gentse non is mij zwaar tegengevallen. De debatten mogen wat bitsiger maar de gasten zijn vak interessant gekozen. Het is eens wat anders dan de bedroevend afgezaagde en inhoudsloze Laatste Show.
de laatste show is om te huilen. Het is in feite een uithangbord voor politici die er zich sympathiek mogen komen maken, behalve natuurlijk die van het VL. Belang, die worden nooit uitgenodigd. Maar figuren als Bert Anciaux en Steve Stevaert zijn al een keer of veertien (echt waar!) uitgenodigd.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 15:41   #31
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

In het begin van de de uitzending van gisterenavond, zei Fientje Moerman toen niet dat ze de plaats van een parlementair had gekregen omdat deze haar zetel niet langer interesseerde?
Terwijl iets later in de uitzending die onbekende parlementair (gellof dat ze een tandarts is) zei dat ze klaarstond om haar taak op te nemen. Ze liet zelfs haar agenda zien en waar zeer teleurgesteld in de gang van zaken.
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 16:51   #32
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
In het begin van de de uitzending van gisterenavond, zei Fientje Moerman toen niet dat ze de plaats van een parlementair had gekregen omdat deze haar zetel niet langer interesseerde?
Terwijl iets later in de uitzending die onbekende parlementair (gellof dat ze een tandarts is) zei dat ze klaarstond om haar taak op te nemen. Ze liet zelfs haar agenda zien en waar zeer teleurgesteld in de gang van zaken.
dat was niet de enige blunder.
Moerman: 'ik heb die Hilde Dierickx nog nooit ontmoet, ik ken haar niet'
even later: 'Mijn relatie met hilde was altijd opperbest' ke?
maarte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 16:51   #33
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Dat klopt als een bus...

Ik had verwacht dat Phara of die andere rappe hierop zou gereageerd hebben, maar ja...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 16:53   #34
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
Dat klopt als een bus...

Ik had verwacht dat Phara of die andere rappe hierop zou gereageerd hebben, maar ja...
..het moet gezellig blijven hé daar aan tafel.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 16:53   #35
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door proxy2222 Bekijk bericht
Hmm... Heb je gedronken ?

Sorry maar alles is beter dan Kathleen Cools !

Phara gaat misschien ook niet uitblinken in objectiviteit maar alles boven KC wordt hier ten huize met applaus onthaalt !

in het landen der blinden is éénoog koning...

Phara ? Linkser dan links
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 16:56   #36
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:

"fatima fhara" zal wel de moslims verdedigen, ze kan even goed haar sjaal opzetten als die andere ex-vrt "Bettina 'fatima' Geysen"

Carlsberg and Red and White with Danish Dynamite
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 18:57   #37
evilbu

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De mening van wat uitgenodigden in zo'n show is allesbehalve representatief voor wat de Vlamingen denken, laat staan de Belgen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
de laatste show is om te huilen. Het is in feite een uithangbord voor politici die er zich sympathiek mogen komen maken, behalve natuurlijk die van het VL. Belang, die worden nooit uitgenodigd. Maar figuren als Bert Anciaux en Steve Stevaert zijn al een keer of veertien (echt waar!) uitgenodigd.
Politici horen dan ook niet thuis in zulke programma's, dat lijkt me het eenvoudigste.
Oud 11 maart 2008, 19:56   #38
Aviator
Burger

Standaard

Inderdaad gewoon schrijnend dat de VRT zo subjectief is als maar zijn kan. En Phara is daar één van de koplopers van. Waarschijnlijk daarom dat ze haar een programma hebben gegeven. Valt niets anders over te zeggen.
Aviator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 19:57   #39
evilbu

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Ik vind trouwens los daarvan dat dat nieuwe journaal een heel amateuristische, tendentieuze indruk maakt.
Buitenlands nieuws wordt onderbelicht, en in het begin wordt er dan weer erg doorgedramd over binnenlandse zaken.
Oud 11 maart 2008, 20:08   #40
stropdrager
Minister-President

stropdrager's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Ik vind trouwens los daarvan dat dat nieuwe journaal een heel amateuristische, tendentieuze indruk maakt.
Buitenlands nieuws wordt onderbelicht, en in het begin wordt er dan weer erg doorgedramd over binnenlandse zaken.
Inderdaad; de helft van de items gaat allemaal over onbelangrijke zaken. Het buitenlands nieuws duurt zo een 5 minuten (als er iets belangrijks gebeurt, zoals bijvoorbeeld buitenlandse verkiezingen, dan duurt het buitenlands nieuws zo een 10 minuten).
Op de VRT-redactie heerst er een grote kerktorenmentaliteit.
stropdrager is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be