![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou al tof zijn als je begreep vanwaar het kwam. Dan zou je weten dat zaken zoals olie in de index opnemen geen goed idee zou zijn. (Maar euhm, ijveren voor een belastingsverlaging mag natuurlijk altijd. Maar het een staat los van het ander.) Iets van 'prijzen die stijgen door schaarste of door geldcreatie' enzo. Ten tweede mag je gerust klagen, dat is het probleem niet. Wat ik me echter afvraag is of je het al hebt begrepen.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me enkel af of 'jullie' het feitelijk (al) begrijpen. Zagen ende klagen op de politieke kaste is gerechtvaardigd hoor, zij zijn hier de oorzaak van. Maar zagen ende klagen om iets dat je niet eens begrijpt, ook al zijn er hier pogingen genoeg ondernomen om het uit te leggen, vind ik nogal idioot. Zeker als ze beginnen over 'oplossingen' en 'ze zouden beter x of y doen'. Want uit die x en y kan je afleiden dat ze het eigenlijk niet begrijpen - ondanks alle pogingen. Ik vind dat lichtjes ergerlijk. ENfin, ge moet mij persoonlijk gene toffe vinden, maar euhm, soms zeg ik wel eens iets dat effectief inhoud heeft. In ieder geval is de eerste stap naar een probleem oplossen, het probleem begrijpen. Ik vraag me enkel af of 'jullie' al op dat niveau zitten.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar sommige 'oplossingen' en 'verwijten' in dit topic sloegen werkelijk op niets. Daarmee dat ik het eens vroeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nee jongen helemaal niet zelfs. Maar ik vind dat de werkgevers tegenwoordig wel heel rap moord en brand roepen, terwijl ze godverdomme miljoenen winst opstrijken en uitdelen aan hun aandeelhouders en dan is het nog niet eens genoeg als je ze moet geloven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |