![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Verwondert me niks.
Brussel is vuil, grijs, stinkt, is ouderwets en er is verkrotting alom,... (ik kom er elke dag dus ik weet het wel) Antwerpen is hip, trendy, cool, met vernieuwingsprojecten alom. Vergelijk de Meir met de Nieuwstraat... Vergelijk Brussel-Centraal met Antwerpen-Centraal... Vergelijk de nieuw aangelegde Leien met de kleine ring... Vergelijk de Antwerpse 'clubscene' met de Brusselse (als die al bestaat)... Vergelijk de Antwerpse muziekscene met de Brusselse (als die al bestaat)... Vergelijk de ouderwetse Brusselse bruine kroegen met de trendy Antwerpse varianten... Enz enz enz... Geen wonder dat grote internationale merken zoals Tommy Hilfiger hun 'flagship stores' in Antwerpen vestigen, en Brussel links laten liggen. Antwerpen is hot. Brussel is 50 jaar geleden blijven steken. Al een geluk dat Europa er is neergestreken, anders sprak geen KAT over dat veredeld, zielloos provinciestadje - hoofdstad der marginalen - zonder gezicht. ![]() Laatst gewijzigd door Zeno! : 14 maart 2008 om 18:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() ![]() astemblief. dat vind ik nu schoon zie. die starre geometrische vorm, dat koud metaal, die kilte, zo een prachtige expressie van de noord-europese ziel. ik kan mij daar helemaal in vinden. zo'n gebouwen moesten er meer zijn in brussel. nee jazeker, tis geen ironie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger hadden ze al iets gelijkaardigs getekend:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() ![]() heeft er iemand onlangs nog zulke 2-euromunten tegengekomen? toen ze pas uit waren had ik er verschillende als wisselgeld teruggekregen in winkels, maar volgens mij liggen ze nu allemaal in speciale mapkes bij verzamelaars thuis. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat zijn 5 000 000 Duvels... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waterkeyn was ingenieur, geen architect.
Een tijdje geleden hebben ze de platen weggehaald van de bollen. En dan zag het atomium er nog wel redelijk leuk uit. Maar die inox-platen hebben het helemaal om zeep geholpen. En de ledjes zijn behoorlijk gay...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 15 maart 2008 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Leve de Brusselse bruine kroegen. Typisch voor zo'n Antwerpenaar om steriele lounge-bars als trendy en hip te bestempelen. Jij houdt er dan waarschijnlijk ook van in ziekenhuiskamers te verblijven, veronderstel ik? Laatst gewijzigd door Paracelsus : 15 maart 2008 om 14:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft iedereen toch tegen Charleroi?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() 't Is gewoonweg walgelijk!
Je komt uit het naar verschaalde urine stinkende station en het eerste wat je ziet is een walmende fabrieksschouw van formaat. Om de stad binnen te gaan ben je dan verplicht een bruggetje over te steken en zo bedelende clochards en drugverslaafden van je af te schudden. Je bent verplicht ze te passeren. Toegegeven, da's nog niet zo erg als de meters lange rijen bedelaars in het station van Parijs, maar daar klampen ze zich tenminste niet aan je vast. Dan ge je verder op je wandeling en zie je enkel verloedering, grote concentraties allochtonen, allerlei ongure types, cafés met de naam "Tweede Ottomaanse Rijk" ![]() Ik kan me niet voorstellen dat er daar effectief mensen (blijven) leven. Is er trouwens al iemand die het aantal kankerpatienten per stad opgezocht heeft? Ik ben er zeker van dat Charleroi op nr. 1 staat. Laatst gewijzigd door Paracelsus : 15 maart 2008 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Nooit gedacht; Steden zoals Berlijn en Marseille daarvan weet ik dat ze een heel alternatief uitgaanspubliek kunnen trekken, maar Brussel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]() Daar heb je uw antwoord. ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() lol
![]() we zouden er wel een strafkamp voor Antwerpse hoogvliegers kunnen van maken. |
![]() |
![]() |