![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (En toont daarbij hoe weinig hij over Galileo Galilei weet! ![]()
![]() |
![]() |
#17182 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Laatst gewijzigd door Ramón Gitannes : 17 maart 2008 om 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17183 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17184 | |
|
![]() Deze slaat de nagel op de kop. De dollarcrisis is by design. Met een doel.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17185 | |
|
![]() In de lijn van het vorige:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17186 | |
Banneling
|
![]() nog ne klassieker uit 95:
http://nl.youtube.com/watch?v=AuWB9N...eature=related Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs héél toepasselijk, al zal je vermoedelijk niet eens doorhebben waarom!
![]() |
#17188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben overigens stikjaloers op de believers.
![]() Dankzij hun diepgaande kennis van de duistere Rotschildiaanse en Morganiaanse NWO-plannen, het "design" of "master plan" dat ze al lang geleden tot in de minste details doorgrond hebben, zijn ze nu binnen voor het leven! Toen het aandeel van Bear Stearns begin dit jaar nog rond de $100 waard was hebben ze allen ongetwijfeld put opties aan $80 gekocht, die einde maart vervallen. Deze opties waren toen spotgoedkoop, maar nu, met het aandeel van Bear Stearns onder $5, zijn ze goud waard! En wij, domme schapen die hen niet wilden geloven, wij zullen verder als loonslaven door het leven moeten, ten dienste van onze Reptiliaanse bazen ... ![]()
![]() |
#17189 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17190 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Jamaica wil politiebevoegdheden aan leerkrachten geven.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17191 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat je weet dat de NWO er komt dat je kan anticiperen ! Het enige wat ik iedereen wel kan aanraden is om echt goud en zilver proberen te kopen en dan heb ik het niet over certificaten, maar over "the real thing" nl een fysieke levering. Maar ik vrees dat dat een moeilijk zaakje zal zijn want ze zijn niet happig om dat te leveren ! Je moet immers niet enkel weten wat , maar ook hoe en wanneer. Maar de dingen die nu gebeuren zoals de hoge inflatie en de kredietcrsisi zijn volgens mij wel degelijk gepland en uitgelokt. Net zoals ook 9/11 was uitgelokt. Net zoals men ook over het klimaat bezig is. De NWO is aan het werk op allerlei vlakken tezelfder tijd en dat maakt het net zo een succesvol plan (tot nu toe ). En ze doen het steeds in stappen en hebben tot nu toe nog steeds geen kleur moeten bekennen en ik vrees dat tegen de tijd ze dat wel moeten doen, het te laat zal zijn. Op politiek vlak bijv is er het CFR, VN, EU, binnenkort ook de NAU, Afrikaanse unie, aziatische unie en dergelijke Op monetair vlak hebben we de centrale banken, de wereldbank, het IMF en dergelijke Op handelsvlak is er nu voornamelijk de WTO die ons regels oplegt en die zegt hoe we iets moeten doen en wat we nog mogen doen. Op vlak van gezondheid hebben we de chemtrails, monsanto, genetisch gewijzigd voedsel, hormonen en dergelijke Op religieus vlak zijn er 2 dingen allereerst de poging(en) om de religies dichter bij elkaar te brengen door de eucumenische beweging en ook de laatste 2 pausen zijn daar druk mee bezig (geweest). En daarnaast hebben we new age: de nieuwe religie voor een nieuw tijdperk , de religie die alle religies moet samenbrengen maar waar er geen plaats zal zijn voor mensen die kritisch denken of die er absolute waarden op nahouden allemaal onder het mom van "the new tolerance" die eigenlijk helemaal niet tolerant is. Daarnaast controleren ze ook de grote nieuwsnetwerken zoals CNN, ABC, MSNBC en dergelijke en ook heel wat grote bedrijven doen mee. Dit gaat om een totaal aanpak waarbij ze elk facet van ons leven willen controleren. En ik ben wellicht nog een paar dingen vergeten ook. Ook de evolutieleer en free masonry passen trouwens in dit kader en liggen mede aan de basis van zowel new age als de NWO zelf die trouwens teruggaat tot het "mysterie" van babylon of anders gezegd het occulte. Daarnaast is de beweging vrij onzichtbaar omdat enkel ingewijden weten wie lid is en wie wat weet. En de beweging is topheavy waarmee ik wil bedoelen dat ze voornamelijk bestaat uit mensen met hoge posities wereldwijd en ik vrees dat je deze posities zelfs niet meer kan bemachtigen zonder lid te zijn op dit moment. Om een voorbeeld te geven in de Vs zijn alle overblijvende kandidaten lid van de CFR en in 2004 waren zowel Bush als Kerry lid van skull and bones (free masonry) en Dick Cheney was zelfs nog voorzitter van de CFR op een bepaald moment. De NWO houdt er ook van om de mensen tegen elkaar uit te spelen en om de verdeel en heers taktiek te gebruiken. Ik zie af en toe in NWO filmpjes dat ze de religie(het christendom) ervan beschuldigen deel uit te maken van de NWO en dit is totale nonsens. Terwijl in realiteit de evangelisch christenen zowat de grootste tegenstanders zijn van de NWO. Maar ja dan voert de NWO zo een Bush op die 8 jaar lang claimt dat hij een christen is en het christendom zware schade berokkend heeft ondertussen en de tegenstellingen nog vergroot heeft. Als Bush in de hemel zit wil ik hem echt wel eens vragen waarom hij 8 jaar lang de NWO heeft geholpen en het christendom zo zware schade heeft toegebracht. Bij de katholieken is het trouwens al niet veel beter want de huidige paus is ook lid van het clubje en zo controleren ze meteen 1,2 miljard mensen of zo ..... . Dat bedoel ik dus ook met topheavy. De bijbel waarschuwt er ook voor dat in de laatste dagen leiders corrupt zullen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17192 |
Parlementslid
|
![]() oh en hier is een voorbeeld van hoe je een zaakje in de doofpot stopt :
http://www.youtube.com/watch?v=tcjzd...eature=related Als je denkt dat het niet kan, het kan wel degelijk. Daarnaast is er trouwens een gekend voorbeeld waar we nu eindelijk na heel wat jaren wel weten dat ze logen nl de tabaksfabrikanten. Maar dat leugentje hebben ze zowat 30 jaar kunnen verzwijgen ! Lang genoeg om schade aan te richten. Het is trouwens voor de meeste dingen niet nodig dat iedereen zwijgt, maar wel dat de mainstream media zwijgt of dat het lang genoeg geheim blijft zoals wat er echt gebeurd is ten tijde van de beurscrash in 1929. En het belangrijkste is dat men de link niet kan leggen tussen geisoleerde feiten en het globale NWO plan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Pin d" Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 maart 2008 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17194 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uiteraard wisten toen enkelen al dat bear stearns het weekend niet zou overleven, maar dat het faillissement beter niet openlijk kon uitgeroepen worden om paniek te vermijden bij het openen van de markten zondagavond. Al diegenen (en dat zijn er heel wat, zelfs collega traders die ik ken) die er weet van hadden hebben hun zakken goed gevuld met put opties. Zondagavond was bear stearns verkocht voor 2 USD per aandeel alstublieft. Hun kantoorgebouwen zijn meer waard! Een paar kerels hebben zeer zeer goed hun zakken gevuld. Next one please! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17195 |
Europees Commissaris
|
![]() Trouwens, morgen gaat er nog een bank/verzekeraar de fles op. Kijk maar uit!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17196 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Toch 2 kanttekeningen plaatsen hierbij ! Als het bedrijf failliet gaat ipv overgenomen dan zijn opties waardeloos. En daarnaast heb je hiervoor heel erg specifieke kennis nodig en dit gaat dus niet zozeer over een believer zijn of niet, maar eerder over voorkennis. De meeste van die traders weten wellicht niet eens wat de NWO is, maar ze hebben door hun beroep wel vaak voorkennis en kunnen dus op dat vlak soms gouden zaken doen. Ik kan iedereen 1 goede raad geven en ik blijf erbij : koop edelmetalen en dan vooral goud en zilver en vraag om fysieke levering , niet de certificaten ! Daar zal je een goede zaak aan doen Laatst gewijzigd door dirk001 : 18 maart 2008 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helemaal mee eens En nog wat, zeker geen huis kopen door een hypotheek te nemen! Dan steek je je diep in de schulden en die kan je in de recessie (ja ja die komt er echt aan, of worden we nog wakker?) je huis aan de banken afstaan! weg geld weg huis! Pin d" Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben ik nu de pineut? Het is onvoorspelbaar maar ik denk het niet. ![]() De honden blaffen maar de karavaan trekt voorbij. Laatst gewijzigd door parcifal : 18 maart 2008 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17199 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17200 | |