![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Jammer genoeg heb jij nu eens geen "piep" te zeggen over MIJN identiteitskaart. Ik rustig wonen in Europa? Als ik dat wilde ja, maar je weet niet hoe belangrijk Europa én de duizenden Koerden in Europa zijn voor onze strijd, dus ga nou niet klappen over zaken waar je geen weet van hebt spook. Je vraagt je af wat wij (pkk-koerden) hier uitvoeren? ALs je een klein beetje nadenkt kom je dr wel hoor. Probeer het tenminste. En nogmaals, ik ben echt niet normaal fier op mijn allochtoon zijn! Ten slotte, wees realistisch met je anti-vreemdelingen gedachte. Wij allochtonen zijn NIET weg te krijgen uit België, dus verdoe je tijd niet om hierover te fantaseren..
![]() |
![]() |
#162 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-Economisch gezien een klap, wie knapt ons werk op? -Veel autochtonen zijn emotioneel of misschien zelfs economisch afhankelijk van allochtonen Het kan dus eigenlijk helemaal niet. Op een gegeven moment zul je je erbij moeten neerleggen dat zonder vrije marktwerking op de arbeidsmarkt de economie instort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2) Emotioneel afhankelijk ? Bent u gestoord of wat ? Waar moet d�*t nu op slagen ? En economisch afhankelijk is al even gek: het zijn juist de oorspronkelijke bewoners die heel de bende onderhouden ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
die gastarbeiders, wanneer was dat? en hoeveel vreemdelingen zijn er in ons land bijgekomen daarna? ze hebben misschien wel geholpen om ons sociaal systeem op te bouwen, maar zij zijn momenteel, procentueel gezien met hun aantal die in België wonen, wel de meesten die ervan (mis)bruiken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
moet het loon weer naar boven? dat ze den stempelgeld goed laten verminderen, zodat het verschil groter is dan het minimumloon en dan zullen ze wel werken. de rooien zijn weer aan de macht, ze spreken nu al over een 13de maand kindergeld !!! die zotten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als die allochtonen er nu niet zijn, dan hebben de kinderen ook vriendjes, en werken wij met mensen van hier...En dan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
"2.4 1956-1969: "The golden sixties" : op zoek naar nieuwe wervingslanden. Augustus 1956 was een keerpunt in de immigratie uit het Zuiden van Italië. In deze periode van hoogconjunctuur ontstond er onevenwicht op de arbeidsmarkt. In verschillende sectoren groeide een dringend gebrek aan ongeschoolde arbeidskrachten. De activiteiten verplaatsten zich meer naar de zware industrie in het algemeen, naar de grote steden waar vooral de bouwsector volop actief was, naar de havengebieden, de textiel, de persoonsverzorging ... Hiervoor werden nieuwe wervingslanden gecontacteerd: eerst Spanje en Griekenland, nadien Marokko en tenslotte Turkije. Tussen de landen van herkomst en het gastland werden bilaterale overeenkomsten gesloten : afspraken over de rechten van de inwijkelingen in verband met de arbeidskaart, het verblijf en de sociale zekerheid." De migratiecijfers voor 2006 : http://www.npdata.be/Data/Vreemdelin...t-MS2-2006.htm in het artikel http://www.npdata.be/Data/Vreemdelingen/NIS/Loop/ vind je cijfers van 1990-2005 anders moetje eens zoeken op de site van NIS : www.statbel.fgov.be Citaat:
Ik heb je met cijfers bewezen dat de meesten niet ons systeem gebruiken. Toch blijf je beweren dat de meesten ons systeem (mis)bruiken. Zou je dat nu ook eens willen bewijzen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
nog niet veel. nu is er veel sociale zekerheid (zelfs teveel sociale zekerheid, volgens mij) cijfers zijn niet makkelijk te vinden. ze gaan zulke cijfers toch niet bekendmaken, want dan is het pro vlaams belang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En al hélemaal niet zonder de allochtonen
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe meer allochtonen hoe meer knelpunt beroepen we hebben tegenwoordig.
Ontkennen heeft geen zin, ze zijn er alle twee.
![]() |
#177 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
ja, dat zal niet meer betaalbaar zijn. geven kan altijd , maar terugnemen kan niet bereid je dan maar voor op stakingen. dat ze dan ook maar direct het pensioen van de ambtenaren gelijkschakelen aan het pensioen van de werknemers... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaag weten de nazaten van die vreemdelingen wel beter: misdaad loont ! En ze willen ook hun ouders wreken, denk daar maar eens over na ! De lonen moeten omhoog, en de vreemden buiten. Wie moet dat betalen ? (gaat u zeker beginnen bleitten) De kapitalisten moeten dat betalen! Afdokken zeg ik ! Laatst gewijzigd door forumspook : 21 maart 2008 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() Doen zoals in Zwitserland: Er is een informaticus nodig ? Eerst zoeken of er geen van "eigen volk" achter zo een job zoekt. Nee ? Niemand ? OK, dan mogen we een vreemdeling aannemen. Evengoed betaald als een autochtoon natuurlijk !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe allochtonen die geen woord Nederlands of Frans spreken aan dat bedrijfbeheer raken is voor mij een raadsel. |
||
![]() |
![]() |