![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Het is wat rompslomp, maar niet teveel rompslomp, en het is zeker niets dat een bedrijf dat je weg wil trekken/sturen niet op zich kan nemen als kost van je relocation. Citaat:
't Is je inderdaad in een positie werken waarbinnen je te onderhandelen hebt, en dan kan je zeker aan dergelijke lonen geraken. |
||
|
|
|
|
|
#262 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Mijn referentie is de gemiddelde volledig onderkelderde woning met verdiep. 3 �* 4 slk's, wnkmr, kkn, bdkmr, toilet (meestal 2), berging, hall onder, hall boven, kelder verdeeld in 4 �* 5 ruimtes. Dan hebben we het nog niet over een eventuele bureelruimte, speelkamer, veranda, garage, dressing of dergelijke. Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#263 | ||
|
|
Citaat:
In een situatie zoals jou zou ik dan nog eerder (maar daar moet je natuurlijk wel het budget voor hebben, en dat is met de huidige woonprijzen niet evident. Zeker niet als je jong bent.) iets kleins kopen zodat je dat dan later zelf kan verhuren of kan verkopen. Citaat:
|
|
|
|
|
#264 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Sfax : 20 maart 2008 om 12:20. |
||
|
|
|
|
|
#265 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#266 | ||
|
|
Citaat:
Dan heb je opgemerkt dat ik het had over mensonwaardige woningen. Denk je dat ik zoiets wel waardig zou vinden dan?? Ik heb zelfs geen idee waar Nyn het voorbeeld haalde en hoe ze erbij kwam dat ik zoiets oké vind, maar dat gevoel heb ik hier tegenwoordig voortdurend dus daarom reageerde ik er sarcastisch op. Dit was wat ik postte namelijk, en dat leek me duidelijk genoeg: Citaat:
(De meeste koten zullen wel schommelen rond die grootte, maar dat is iets heel anders dan een levenslange gezinswoning. Daarom dat ik duidelijk maakte dat er ook uitzonderingen zijn.)
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 maart 2008 om 12:32. |
||
|
|
|
|
|
#267 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
|
See above.
|
|
|
|
#269 | |||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=230 Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=238 Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=243 Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#270 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Stop eens met het slachtoffer uit te hangen.
|
|
|
#271 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tenzij WC's bij jou gigantische vertrekken zijn. Dan snap ik wel waarom je mama haar huis niet zo tof vindt. Citaat:
Het lijkt me nogal wiedes dat je dan ook een idee hebt van hoe dat te realiseren valt. Je kunt op geen enkele manier aangeven of je je concrete beeld ook realiseerbaar ziet. Ik vind dat zeer, zeer bedroevend, en het wijst er voor mij op dat je in dit topic bent blijven plakken in een kinderfantasietje dat je helemaal niet overdacht hebt. Toch beschouw je je idee als superieur aan de rest.
|
|
|
|
#272 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar je was beter begonnen bij het begin, namelijk met Groentje's stelling dat er blijkbaar wijken zijn die al 7 jaar leeg staan, en dat we onze "conclusies moeten trekken" als huizen 7 jaar lang niet verkocht raken. Ik wou een concreet voorbeeld geven van een situatie waarin een huis langdurig niet verkocht geraakt, en dat ze niets zal zijn met zo'n stuk grond voor haar concrete-plannetjes-die-zo-concreet-zijn-dat-ze-nog-nooit-over-de-uitwerking-gedacht-heeft.
|
|
|
|
#273 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je met een "concreet idee" aankomt kun je het bezwaarlijk een 'detail' noemen als iemand je vraagt hoe je je idee kunt realiseren.
|
|
|
|
#274 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het antwoord niet terug op deze vraag van AH:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=128
|
|
|
#275 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#276 | |
|
|
Citaat:
Haar laatste post leek toch sterk te insinueren dat ze dacht dat ik dat ruim voldoende levensruimte vond... anders was het onnodig er even op te wijzen dat 18 m² nogal krap was, niet?
|
|
|
|
|
#277 | |
|
|
Citaat:
En waar ... in Genk hebben ze laatst drie in-dit-geval-wel-degelijk-gigantische shoppingcentra gebouwd. Daar hadden envengoed van die woongemeenschappen kunnen liggen. In Leuven is men een parking aan het omtoveren tot een hele woonwijk (Barbarahof), daar kon het ook gebeurd zijn. Al lijkt het er wel al sterk op. Of in verloederde wijken? Of in nieuwe of verloederende steden in aanbouw misschien? Ik weet niet of je laatst ook gehoord hebt dat een shoppingcentra aan de rand van de stad betekent dat het volk er in het centrum wegblijft waardoor veel handelszaken in de stad moeten sluiten of failliet gaan. Dat maakt nog niet dat die mensen er weg zijn natuurlijk, maar als ze er zouden weggaan kan het daar ook. Voor mijn part op termijn overal, maar natuurlijk liefst niet in landbouw- of natuurgebieden. En neen, dan is er inderdaad niet veel keuze meer. Maar we zullen de capaciteit nodig hebben ook als de wereldbevolking zo blijft groeien en de welvaart bij de armeren stijgt. Je kan nl. niet alles hebben.
|
|
|
|
|
#278 | |
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 maart 2008 om 16:41. |
|
|
|
|
|
|
#279 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#280 | |
|
|
Citaat:
Volgens mij heb ik duidelijk gemaakt dat ik geen zin had om mensen te dwingen. Ik heb zelf ook geen zin om ergens in een kot gedwongen te worden wat mij niet aanstaat. (Ik ben nog zo klassiek om dat principe te gebruiken als uitgangspunt ja.) Ik kan wel begrijpen dat je dat uit het oog verloren bent tussen al die insinueringen hier.
|
|
|