![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ken je iets in Genk? 't Zijn eigenlijk eerder shopstraten, want ze zijn niet overdekt.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 maart 2008 om 16:45. |
|
|
|
|
|
#282 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ach zo; ik dacht al.
|
|
|
|
|
#283 |
|
|
Die blokken voor het station moeten je dan al opgevallen zijn.
|
|
|
|
#284 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Jezus, Holy Mary & The Fucking Angels!
![]() Waarom schrijf je dan dit?! Citaat:
|
|
|
|
#285 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
![]() Wat is dan eigenlijk je punt? Wou je net zoals in de topic over belastingen gewoon iets meedelen, i.c. dat je vindt dat er veel lelijke en onaangepaste huizen zijn? Of was er ook nog iets waar je wou over discussiëren, met argumenten en van die dingen?
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 20 maart 2008 om 17:59. |
|
|
|
|
|
|
#286 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk inderdaad dat er hier en daar wel een plek is om zoiets neer te poten, maar daarmee blijven die ouwe misbakseltjes van huizen natuurlijk wel staan (tussen de al mooi gerenoveerde ex-misbakseltjes). Over die verloederde wijken heb ik mijn twijfels. Daar wonen immers mensen. Je zet iets in de plaats dat ze toch nooit gaan kunnen betalen, dus dwing je de mensen om elders te wonen, in een andere verloederde wijk. Ik weet niet of je de afbraak van de Brugse Poort gevolgd hebt, maar ik vond dat toch wel zeer dramatisch. Zowel voor de bewoners, maar ook voor ons cultuurpatrimonium. Citaat:
Daarom moet ik heel erg schrikken als ik lees: "Voor mijn part op termijn overal". Waarom in godsnaam? Waarom mensen niet zelf laten kiezen in wat voor soort huis ze willen wonen, of ze liever niet iets renoveren? Ga je de Graslei platleggen en er een woongemeenschap opzetten? Is dat je bedoeling? Gelukkig hebben mensen als jij voorlopig niks te zeggen
|
|
|
|
#287 | |
|
|
Citaat:
Als de mensen er zelf niet achterstaan, kan je trouwens gelukkig moeilijk een beslissing nemen. De enige uitzondering op alles wat hierboven staat is bv. de situatie waarin iemand zichzelf riskeert schade toe te brengen terwijl ik weet dat die persoon dat eigenlijk niet wil. Concreter: ik weet bv. dat iemand wil stoppen met roken en gezondheid belangrijk vind, maar de persoon is verslaafd. Ik zal hem dan proberen te helpen met stoppen, ook op het moment dat hij absoluut een sigaret wil. Iemands waarden en normen niet met de voeten treden is voor mij toch wel een basisprincipe. Ding mij aub geen trekjes toe waarvan je weet dat ik ze niet heb, dat maakt het discussiëren een pak makkelijker denk ik.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 21 maart 2008 om 15:07. |
|
|
|
|
|
|
#288 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben soms een beetje erg dom, en vergeet vaak dat jij zo soms het tegengestelde zegt van wat je bedoelt.
|
|