Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

Discussietools
Oud 21 maart 2008, 17:24   #261
Don Quichote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P Bekijk bericht
Ik stel voor dat u uw post uitprint en meepakt naar een willekeurig militair kerkhof in de westhoek, normandie of gelderland. Of in de filipijnen.
En tel dan eens hoeveel davidsterren je ziet op de zerken.
Uw post is van het vuilste dat ik al heb moeten lezen op dit forum...
En zijn die joden vrijwillig gegaan, of moesten ze in dienst, zoals de meesten ?
Don Quichote is offline  
Oud 21 maart 2008, 17:25   #262
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus een democratisch gedragen weigering van politieke partijen om niet samen te werken met veroordeelde rasicsten stelt u op gelijke voet met een genocide gepleegd door een democratisch verkozen regime?

U bent levende reclame voor het feit dat het cordon nog 1000x1000 jaar zal nodig zijn
Ik zou u gelijk geven ware het niet dat die democratisch gedragen weigering een figment van uw verbeelding is, die is niet democratisch.

En dan maakt u het nog mooier door te stellen dat het VB veroordeelde racisten zijn. Het VB is niet veroordeeld want geen rechtspersoon, dus niet mogelijk. Wie anders beweerd vergist zich of is aan het liegen.

En dat ik reklame ben voor een cordon is weer iets uit uw verbeelding want moest ik willen toetreden tot het VB, ze zouden me weigeren. Volgens die organisatie ben ik waarschijnlijk het laagste van het laagste. Hahah, het VB wil mij eigenlijk in een cordon.

Zoals u merkt, als u dacht dat ik een VB'er was bent u verkeerd. Het VB voor mij is maar goed voor èèn enkele zaak, Vlaamse onafhankelijkheid.

Trouwens, ik vind het wel enorm eigenlijk dat het juist door het cordon is dat het VB en daarmee de onafhankelijkheidgedachte tot normale gespreksonderwerpen behoren vandaag de dag in de Vlaamse maatschappij. Ik betwijfel sterk dat het VB even groot zou zijn geworden zonder het cordon.

Dat is de verdienste van de Belgicisten die het onafhankelijkheidsstreven wilden tegenhouden. Als ze slim hadden geweest hadden ze een ernstige confederale staat uitgebouwd, die had het zeker nog honderden jaren kunnen uithouden. Die kansen hebben ze gehad en verspeeld, nu rest ons alleen nog Belgie kapot maken om een Vlaamse staat te bekomen.

Zodus, verder doen zoals u bezig bent en geweest bent de laatste dertig jaar. Ziet u, ik meen het niet slecht met u, ik ben een soort van fan.

Kom me alleen niet vertellen dat het cordon en haar instandhouders democratisch zijn want dat staat in de top 5 van de grootste Belgische leugens sinds haar oprichting.

Verschaeve
HAMC is offline  
Oud 21 maart 2008, 17:26   #263
Rob Roy
Minister

Rob Roy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Confucius Bekijk bericht
Die ga ik "saven" en als voorbeeld gebruiken als mijn kleinkinderen mij ooit eens vragen wat een dooddoener is en wat het begrip populisme betekent.
U doet mij teveel eer, C!
Rob Roy is offline  
Oud 21 maart 2008, 17:27   #264
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Confucius Bekijk bericht

Die ga ik "saven" en als voorbeeld gebruiken als mijn kleinkinderen mij ooit eens vragen wat een dooddoener is en wat het begrip populisme betekent. Geef mij maar Knuppel voor verstandige commentaar.
Houdt ons op de hoogte aub, want die situatie lijkt me zo onwaarschijnlijk dat moest ze toch gebeuren ik er graag zou bij zijn.

Verschaeve
HAMC is offline  
Oud 21 maart 2008, 17:34   #265
Confucius
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Roy Bekijk bericht
U doet mij teveel eer, C!
Zonder dank ! Iemand die Rob Roy als nick heeft verdient alle achting. Die figuur die opstond tegen de onderdrukking van Schotland door de Engelsen heeft mij altijd gefascineerd. Natuurlijk kan je dat niet vergelijken met de belgische situatie....
Oud 21 maart 2008, 17:37   #266
Maes_P
Staatssecretaris

Maes_P's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Roy Bekijk bericht
De dag dat ge dat zult begrepen hebben, zal er een heel nieuwe horizon voor u opengaan.
Maar Rob die horizon is al lang opengegaan voor mij hoor...
lees nu eens de discussie van bij het begin
Maes_P is offline  
Oud 21 maart 2008, 17:45   #267
Maes_P
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Ik zou u gelijk geven ware het niet dat die democratisch gedragen weigering een figment van uw verbeelding is, die is niet democratisch.
Volgens de definitie van 'democratisch': wat is er dan niet democratisch aan het cordon?

Citaat:
En dan maakt u het nog mooier door te stellen dat het VB veroordeelde racisten zijn. Het VB is niet veroordeeld want geen rechtspersoon, dus niet mogelijk. Wie anders beweerd vergist zich of is aan het liegen.
Ja ok het zijn de vzw's van het VB die de vuile boekskes maakten.
U hebt een punt; volgende keer zal ik vollediger zijn.

Citaat:
En dat ik reklame ben voor een cordon is weer iets uit uw verbeelding want moest ik willen toetreden tot het VB, ze zouden me weigeren. Volgens die organisatie ben ik waarschijnlijk het laagste van het laagste. Hahah, het VB wil mij eigenlijk in een cordon.
Ik heb niet gezegd dat U bij het VB zat. Enkel dat uw gedachten erg goed bij ze passen

Citaat:
Zoals u merkt, als u dacht dat ik een VB'er was bent u verkeerd. Het VB voor mij is maar goed voor èèn enkele zaak, Vlaamse onafhankelijkheid.
Ik hebbem. Zie puntje hoger echter.

Citaat:
Trouwens, ik vind het wel enorm eigenlijk dat het juist door het cordon is dat het VB en daarmee de onafhankelijkheidgedachte tot normale gespreksonderwerpen behoren vandaag de dag in de Vlaamse maatschappij. Ik betwijfel sterk dat het VB even groot zou zijn geworden zonder het cordon
.
Ik niet.

Citaat:
Dat is de verdienste van de Belgicisten die het onafhankelijkheidsstreven wilden tegenhouden. Als ze slim hadden geweest hadden ze een ernstige confederale staat uitgebouwd, die had het zeker nog honderden jaren kunnen uithouden. Die kansen hebben ze gehad en verspeeld, nu rest ons alleen nog Belgie kapot maken om een Vlaamse staat te bekomen.
Ik ben er niet van overtuigd dat we Belgie moeten 'kapot' maken daarvoor.

Citaat:
Zodus, verder doen zoals u bezig bent en geweest bent de laatste dertig jaar. Ziet u, ik meen het niet slecht met u, ik ben een soort van fan.
Ik ben geen belgicist. Ik ben Vlaams-nationalist. Dus nu bent U geen fan meer van me?
Gelukkig.

Citaat:
Kom me alleen niet vertellen dat het cordon en haar instandhouders democratisch zijn want dat staat in de top 5 van de grootste Belgische leugens sinds haar oprichting.
Nog nooit van gehoord: wat zijn de andere 4?

Laatst gewijzigd door Maes_P : 21 maart 2008 om 17:45.
Maes_P is offline  
Oud 21 maart 2008, 17:58   #268
Maes_P
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht
En zijn die joden vrijwillig gegaan, of moesten ze in dienst, zoals de meesten ?
Zelfs al zou slechts 1 jood vrijwilliger zijn geweest in WOII is die uitspraak van daarjuist al een schande.
Maes_P is offline  
Oud 21 maart 2008, 18:22   #269
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En die "belgicist op de voorgaande bladzijde" is een expert op het vlak van het cordon? Of de spreekbuis van iedereen de erachter staat?
Yves Leterme en Miet Smet hebben zich na de verkiezingen van 2004 eveneens laten ontvallen dat het VB niet mocht meeregeren omdat die partij een onafhankelijke Vlaanderen wil, en dus het einde van Belgique nastreeft. Maar dat zijn evenmin experten, zeker?
Oud 21 maart 2008, 18:26   #270
Maes_P
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Yves Leterme en Miet Smet hebben zich na de verkiezingen van 2004 eveneens laten ontvallen dat het VB niet mocht meeregeren omdat die partij een onafhankelijke Vlaanderen wil, en dus het einde van Belgique nastreeft. Maar dat zijn evenmin experten, zeker?
"Laten ontvallen"
Waar hebben ze dat "laten ontvallen"?
Dat wil ik nog wel eens lezen; dat zou nog eens nieuws zijn!!

Een cordon leggen rond VB vanwege separatisme en dan in kartel treden met andere separatisten...

En ik denk dat onzen Yves zo onderhand heeft bewezen dat "expert zijn" niet echt zijn forte is...

Laatst gewijzigd door Maes_P : 21 maart 2008 om 18:26.
Maes_P is offline  
Oud 21 maart 2008, 18:28   #271
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar Rob die horizon is al lang opengegaan voor mij hoor...
lees nu eens de discussie van bij het begin

Citaat:
Wat hebben misdaden tegen de mensheid gepleegd door een democratische verkozen regime te maken met mijn standpunt over een cordon sanitaire tegen een racistische partij?
Jij keurt dus de misdaden tegen de menselijkheid goed die Hitler pleegde omdat hij democratisch verkozen werd?

Je keurt de misdaden van LeopoldII tegen de Congelozen af omdat hij nooit democratisch verkozen werd?

Het 'racistische' VB heeft zelfs nooit GEPLAND om ook maar één mens het hoekje om te helpen.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 maart 2008 om 18:29.
Knuppel is offline  
Oud 21 maart 2008, 18:29   #272
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik ben er niet van overtuigd dat we Belgie moeten 'kapot' maken daarvoor.

Ik ben geen belgicist. Ik ben Vlaams-nationalist.
Als u Belgie wil behouden, hoe ziet u dat dan gebeuren? Welk Vlaanderen staat u dan voor?

Verschaeve
HAMC is offline  
Oud 21 maart 2008, 18:33   #273
Maes_P
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Als u Belgie wil behouden, hoe ziet u dat dan gebeuren? Welk Vlaanderen staat u dan voor?
Een onafhankelijk uiteraard!

Een de walen mogen Wallonie dan gerust 'Belgie' noemen.
Zo hebben we ook eens de kans tegen Belgie te winnen met de voetbal.
Kunnen we tenminste ook eens lachen.
Maes_P is offline  
Oud 21 maart 2008, 18:34   #274
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"Laten ontvallen"
Waar hebben ze dat "laten ontvallen"?
Dat wil ik nog wel eens lezen; dat zou nog eens nieuws zijn!!

Een cordon leggen rond VB vanwege separatisme en dan in kartel treden met andere separatisten...

En ik denk dat onzen Yves zo onderhand heeft bewezen dat "expert zijn" niet echt zijn forte is...
Miet Smet verklaarde in 'Ter Zake' letterlijk dat regeren met het VB niet kon omdat het Belgique wilde opdoeken. 'Boem, baf', voegde ze er kinderlijk opgewonden aan toe.

Yves Leterme ging wel schijnheilig 'praten' met het VB maar iedereen kende op voorhand het resultaat. Met het VB was niet tot een akkoord te komen omdat die partij het einde van Belgique nastreefde.

D�*�*r dient het cordon sanitare voor en voor niets anders! Omdat het VB een separatistische partij is.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 maart 2008 om 18:35.
Knuppel is offline  
Oud 21 maart 2008, 18:37   #275
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De VU werd ook verbrand door ze mee in bad te trekken.
Oud 21 maart 2008, 18:42   #276
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Je hebt hier nog niet op geantwoord, Pietje.

Citaat:

Jij keurt dus de misdaden tegen de menselijkheid goed die Hitler pleegde omdat hij democratisch verkozen werd?

Je keurt de misdaden van LeopoldII tegen de Congelozen af omdat hij nooit democratisch verkozen werd?

Het 'racistische' VB heeft zelfs nooit GEPLAND om ook maar één mens het hoekje om te helpen.
Oud 21 maart 2008, 18:43   #277
Maes_P
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Moet ik hier nu echt op reageren?
Alle vooruit dan;
Misdaden tegen de mensheid kunnen worden gepleegd door democratisch verkozen regimes (zie Hitler). Die misdaden zijn dan uiteraard niet democratisch noch goed te keuren. Maw: de misdaden zijn niet afhankelijk van het democratisch gehalte van het regime dat ze pleegt.
Niet doen alsof ik over Hitler begonnen ben en hem daarna heb goedgepraat. De biker is erover begonnen....

Citaat:
Het 'racistische' VB heeft zelfs nooit GEPLAND om ook maar één mens het hoekje om te helpen
Ten eerste heb ik dat nergens beweerd en ten tweede is dat niet de reden voor het corden. De reden is omdat ze poker spelen met 7 azen in de mouwen; ze willen een spel meespelen (democratie) zonder de regels te volgen (onwettige praktijken). En da gaa nie e?
Tip; lees eens de draad vanaf den biker is begonnen over snorremans.

Post scriptum voor HAMC; inderdaad het VB heeft geen misdadige praktijken gesteld maar wel hun VZW's die daarvoor ook zijn veroordeeld.
Maes_P is offline  
Oud 21 maart 2008, 18:44   #278
Maes_P
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Je hebt hier nog niet op geantwoord, Pietje.
Kijkt eens goed zoetje
Maes_P is offline  
Oud 21 maart 2008, 18:52   #279
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een onafhankelijk uiteraard!

Een de walen mogen Wallonie dan gerust 'Belgie' noemen.
Zo hebben we ook eens de kans tegen Belgie te winnen met de voetbal.
Kunnen we tenminste ook eens lachen.
Daar kan ik mee leven denk ik.

Rest alleen nog de vraag, wat met de mensen van het VB in dat onafhankelijk Vlaanderen?

Mogen ze daar wel meeregeren of zijn ze ook daar by default uitgesloten?

Verschaeve
HAMC is offline  
Oud 21 maart 2008, 18:53   #280
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Moet ik hier nu echt op reageren?
Alle vooruit dan;
Misdaden tegen de mensheid kunnen worden gepleegd door democratisch verkozen regimes (zie Hitler). Die misdaden zijn dan uiteraard niet democratisch noch goed te keuren. Maw: de misdaden zijn niet afhankelijk van het democratisch gehalte van het regime dat ze pleegt.
Niet doen alsof ik over Hitler begonnen ben en hem daarna heb goedgepraat. De biker is erover begonnen....

Ten eerste heb ik dat nergens beweerd en ten tweede is dat niet de reden voor het corden. De reden is omdat ze poker spelen met 7 azen in de mouwen; ze willen een spel meespelen (democratie) zonder de regels te volgen (onwettige praktijken). En da gaa nie e?
Tip; lees eens de draad vanaf den biker is begonnen over snorremans.

Post scriptum voor HAMC; inderdaad het VB heeft geen misdadige praktijken gesteld maar wel hun VZW's die daarvoor ook zijn veroordeeld.

Noem zo eens wat 'onwettige praktijken' van het VB. Ondemocratische praktijken zijn ook al goed.

Waarom zwijg je trouwens als vermoord over Leopold?
Waarom bezetten de onverkozen nazaten van een onverkozen massamoordenaar nog altijd de Belgische troon? Waarom werden zij niet achter een cordon sanitaire gezet?

Waarom werd de royale medeplichtige aan de moord op Lumumba nooit achter een cordon royal gezet?

Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 maart 2008 om 18:57.
Knuppel is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be