![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#262 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dan maakt u het nog mooier door te stellen dat het VB veroordeelde racisten zijn. Het VB is niet veroordeeld want geen rechtspersoon, dus niet mogelijk. Wie anders beweerd vergist zich of is aan het liegen. En dat ik reklame ben voor een cordon is weer iets uit uw verbeelding want moest ik willen toetreden tot het VB, ze zouden me weigeren. Volgens die organisatie ben ik waarschijnlijk het laagste van het laagste. Hahah, het VB wil mij eigenlijk in een cordon. ![]() Zoals u merkt, als u dacht dat ik een VB'er was bent u verkeerd. Het VB voor mij is maar goed voor èèn enkele zaak, Vlaamse onafhankelijkheid. Trouwens, ik vind het wel enorm eigenlijk dat het juist door het cordon is dat het VB en daarmee de onafhankelijkheidgedachte tot normale gespreksonderwerpen behoren vandaag de dag in de Vlaamse maatschappij. Ik betwijfel sterk dat het VB even groot zou zijn geworden zonder het cordon. Dat is de verdienste van de Belgicisten die het onafhankelijkheidsstreven wilden tegenhouden. Als ze slim hadden geweest hadden ze een ernstige confederale staat uitgebouwd, die had het zeker nog honderden jaren kunnen uithouden. Die kansen hebben ze gehad en verspeeld, nu rest ons alleen nog Belgie kapot maken om een Vlaamse staat te bekomen. Zodus, verder doen zoals u bezig bent en geweest bent de laatste dertig jaar. Ziet u, ik meen het niet slecht met u, ik ben een soort van fan. Kom me alleen niet vertellen dat het cordon en haar instandhouders democratisch zijn want dat staat in de top 5 van de grootste Belgische leugens sinds haar oprichting. |
|
![]() |
![]() |
#263 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#265 |
Gouverneur
|
![]() Zonder dank ! Iemand die Rob Roy als nick heeft verdient alle achting. Die figuur die opstond tegen de onderdrukking van Schotland door de Engelsen heeft mij altijd gefascineerd. Natuurlijk kan je dat niet vergelijken met de belgische situatie....
#266 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
lees nu eens de discussie van bij het begin ![]() |
|
![]() |
![]() |
#267 | ||||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
U hebt een punt; volgende keer zal ik vollediger zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik niet. Citaat:
Citaat:
Gelukkig. Citaat:
Laatst gewijzigd door Maes_P : 21 maart 2008 om 17:45. |
||||||||
![]() |
![]() |
#268 |
Staatssecretaris
|
![]() Zelfs al zou slechts 1 jood vrijwilliger zijn geweest in WOII is die uitspraak van daarjuist al een schande.
|
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yves Leterme en Miet Smet hebben zich na de verkiezingen van 2004 eveneens laten ontvallen dat het VB niet mocht meeregeren omdat die partij een onafhankelijke Vlaanderen wil, en dus het einde van Belgique nastreeft. Maar dat zijn evenmin experten, zeker?
#270 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Waar hebben ze dat "laten ontvallen"? Dat wil ik nog wel eens lezen; dat zou nog eens nieuws zijn!! Een cordon leggen rond VB vanwege separatisme en dan in kartel treden met andere separatisten... ![]() ![]() ![]() En ik denk dat onzen Yves zo onderhand heeft bewezen dat "expert zijn" niet echt zijn forte is... ![]()
Laatst gewijzigd door Maes_P : 21 maart 2008 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
#271 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Je keurt de misdaden van LeopoldII tegen de Congelozen af omdat hij nooit democratisch verkozen werd? Het 'racistische' VB heeft zelfs nooit GEPLAND om ook maar één mens het hoekje om te helpen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 maart 2008 om 18:29. |
||
![]() |
![]() |
#272 |
|
![]() Als u Belgie wil behouden, hoe ziet u dat dan gebeuren? Welk Vlaanderen staat u dan voor?
|
![]() |
![]() |
#273 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een de walen mogen Wallonie dan gerust 'Belgie' noemen. Zo hebben we ook eens de kans tegen Belgie te winnen met de voetbal. Kunnen we tenminste ook eens lachen. |
|
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Yves Leterme ging wel schijnheilig 'praten' met het VB maar iedereen kende op voorhand het resultaat. Met het VB was niet tot een akkoord te komen omdat die partij het einde van Belgique nastreefde. D�*�*r dient het cordon sanitare voor en voor niets anders! Omdat het VB een separatistische partij is.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 maart 2008 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt hier nog niet op geantwoord, Pietje.
Citaat:
![]() |
#277 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Moet ik hier nu echt op reageren? Alle vooruit dan; Misdaden tegen de mensheid kunnen worden gepleegd door democratisch verkozen regimes (zie Hitler). Die misdaden zijn dan uiteraard niet democratisch noch goed te keuren. Maw: de misdaden zijn niet afhankelijk van het democratisch gehalte van het regime dat ze pleegt. Niet doen alsof ik over Hitler begonnen ben en hem daarna heb goedgepraat. De biker is erover begonnen.... Citaat:
Tip; lees eens de draad vanaf den biker is begonnen over snorremans. Post scriptum voor HAMC; inderdaad het VB heeft geen misdadige praktijken gesteld maar wel hun VZW's die daarvoor ook zijn veroordeeld. |
||
![]() |
![]() |
#278 |
Staatssecretaris
|
![]() Kijkt eens goed zoetje
|
![]() |
![]() |
#279 | |
|
![]() Citaat:
Rest alleen nog de vraag, wat met de mensen van het VB in dat onafhankelijk Vlaanderen? Mogen ze daar wel meeregeren of zijn ze ook daar by default uitgesloten? |
|
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noem zo eens wat 'onwettige praktijken' van het VB. Ondemocratische praktijken zijn ook al goed. Waarom zwijg je trouwens als vermoord over Leopold? Waarom bezetten de onverkozen nazaten van een onverkozen massamoordenaar nog altijd de Belgische troon? Waarom werden zij niet achter een cordon sanitaire gezet? Waarom werd de royale medeplichtige aan de moord op Lumumba nooit achter een cordon royal gezet?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 maart 2008 om 18:57. |
|
![]() |