![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb hem al gezien en het stelde niet zoveel voor. De boodschap was OK maar de uitwerking was vrij pover.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Het is blijkbaar de hoogdag van de westerse fundamentalisten. Wilders maakt een filmpje zoals de moslimfundamentalisten die op hun achterban loslaten en zoals te verwachten hebben ze het weeral niet door dat ze meer en meer gemeen krijgen met de personen die ze zo verachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() http://www.zeepvrij.nl/2008/03/11/fitna/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Alweer een nieuw hoofdstuk in het ellenlange verhaal van haatzaaierij tegen moslims.
Witchhunt ... the story goes on.... Episode 23763 and counting..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geen rechter kan volgens mij hier iets van zeggen of veroordelen. Alles is gelukkig een storm in een glas water gebleken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Al gehoord van die supporter van voetbalploeg A die vond dat de fout op een speler van zijn ploeg wel een fout was , maar de fout op een speler van ploeg B er zeker geen was? Ze noemen dat perceptie , en domme mensen zien alleen maar de fouten van 'den overkant'. Domme mensen zoals Wilders. Snappie? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() Ik vind de film
how a war is sold www.sprdword.com must watch veel interessanter. Minder gekend maar minstens even verontrustend is het kaderbesluit van november 2007 van de Europese Unie dat de antiterrorismewet aanzienlijk wil verruimen en ten laatste op 31 december 2008 in een Belgische wet zou moeten gegoten worden. Het zal wel toeval zijn dat drie dagen na de start van het terreuralarm de heer Liégeois, hoofd van het college van procureurs generaal, de pers bij zich riep om dit Europese dictaat als ‘dringend nodig’ te verdedigen. Hij roept ook op tot het aan banden leggen van het vrije gebruik van het internet en het anonimiseren van de terrorismespeurders. Daar is het om te doen, het beknotten van de vrijheid van de burgers Moslimterrorisme = judenterrorismus een grote hoax dat eerste vliegtuigbeeld op de film is gemanipuleerd beeld materiaal De beelden komen live uit de helikopter smorgens en dan zie je de rivier liggen en geen vliegtuig. In deze beelden is geen achtergrond meer, weg gefotoshopped en een plane erin gezet. Zo komt t smiddags in beeld; Als je in perspectief op het dak kan zien van het WTC moet je de rivier in de achtergrond zien en die is gewoon weg. Deze beelden kloppen van geen kanten. Laatst gewijzigd door Babylonia : 27 maart 2008 om 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moslims in Europa in 2007 - 54.000.000
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Deze worden door Amerika nu aangepakt en dat komt Ben Landen zeer goed uit. Ben Landen wil dat alle Arabische regimes vallen en dit doet Amerika nu voor Ben Laden. maar goed ik zal de documentaire voor je opzoeken.
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn koranverzen dan haatzaaierij tegen moslims? Zijn koranverzen gestoffeerd met reële filmscènes waarin moslims actief zijn, dan haatzaaierij tegen moslims? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Quizvraagje; welke religie is het meeste slachtoffer van aanslagen in 2007?
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik vind hem maar zwakjes in feite
![]()
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Op de manier hoe wilders die brengt? Tuurlijk is dat haatzaaierij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Mooie woorden van uw kant.
Ik van mijnentwege hoop dat deze film vele ogen opent! (verkiezingen 2009) Edit: iemand quoten die niets zegt (Artisjok) lukt niet ![]() Laatst gewijzigd door floppy : 27 maart 2008 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Geen idee in feite maar ik ga toch voor moslims gaan.