![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Drie supporters van KV Kortrijk die na de bekermatch van hun ploeg tegen eersteklasser Zulte-Waregem enkele politiemensen in burger hebben aangevallen, moeten zich daarvoor verantwoorden voor de rechtbank. Ze riskeren ook een stadionverbod. Dat bevestigt het parket van Kortrijk. Stadionverbod Na de bekerwedstrijd KV Kortrijk - Zulte Waregem, gewonnen door de thuisploeg met 2-1, werden enkele politiemensen in burger aangevallen. De geviseerde agenten maakten deel uit van een videoploeg die beelden maakte van supporters. Drie KVK-supporters werden opgepakt. Ze moeten zich via snelrecht voor hun daden verantwoorden voor de correctionele rechtbank. Ook riskeren ze een stadionverbod. (belga/lb) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ziede u al bezig, als Belg in Marokko over auto's lopen??? Als België wint thuis in Marokko (wat natuurlijk de graaotste illusie is) Binnen de 30min hangen we aan een muur en worden we gestenigd... Waarom laten wij dit altijd toe... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat wij, en alleen wij, beseffen wat de voordelen zijn van de multiculturele maatschappij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
10jaar later... al iets verbeterd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Staatssecretaris
|
![]() Mijn punt:
"ziede u al bezig, als Belg in Marokko over auto's lopen??? Als België wint thuis in Marokko (wat natuurlijk de graaotste illusie is) Binnen de 30min hangen we aan een muur en worden we gestenigd..." wordt geopperd Terwijl ik aantoon dat voor ergere zaken je in de bak wordt gestopt in Marokko. Ik toon dus aan dat ze maar raak kletsen. Ik toon dus aan dat mensen niet gehinderd door kennis van zaken maar raak lullen. Da's mijn punt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Gouverneur
|
![]() ik ben benieuwd... Wil jij het eens gaan proberen...
Wat was nu weer het land waar ze dat meisje gestenigd hebben. Drugshandel en ongedekte checks... echt persoonlijk zijn die dingen niet... Ik denk toch als je mensen en zeker ginder hun persoonlijk eigendom vernielt dat ze net iets agressiever uit de hoek komen... bij drugs, wie is er de 'dupe' de overheid bij ongedekte cheques: de bank bij u auto de vernielt wordt: jezelf... toch een klein nuance verschil... Laatst gewijzigd door BladeToke : 28 maart 2008 om 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hans_Van_Themsche 1 tip: wanneer je in discussie gaat over thematische problematieken, begin dan niet over individuele gevallen: er is altijd een tegenvoorbeeld te vinden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
hans van themsche is neergeschoten door een moslim in marokko (dacht ik) is er 2 jaar geleden een meisje gestenigd omdat ze overspel had gepleegd... individuele gevallen??? het was anders wel al de rage in frankrijk het vernielen van auto's door toevallig mensen van de zelfste origine (totaal NIET denigrerend bedoelt) Laatst gewijzigd door BladeToke : 28 maart 2008 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Jij schrijft "Hans van temsche is neergeschoten door een marokkaan" En jij vraagt op welk punt je gemist bent? Weet je wel wie dat is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En als we gaan kijken naar wat de interne keuken is van landen dan kunnen we ook maar best stoppen om met China zaken te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik was aan het verwarren met Pim Fortuyn srry Laatst gewijzigd door BladeToke : 28 maart 2008 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Misschien denkt u aan Theo van Gogh? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar is het begonnen , de rest zijn gevolgen. Het is misgelopen omdat Vlaanderen er niet in slaagt om samen te leven met andere bevolkingsgroepen. Laatst gewijzigd door moser : 28 maart 2008 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |