![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Recent werd me deze mail toegezonden, worden wij werkelijk zoals de afzender beweert belogen en bedrogen of kan iemand mij eens duidelijk maken hoe de vork juist aan de steel zit .
Onderwerp: Om eens over na te denken Minuutje om eens over na te denken.... Voor alle 'melkkoeien' in Europa..... Eerst een beetje geschiedenis. In het jaar 2000 na Christus, dus acht jaar geleden.... ; Kregen we 1 US Dollar voor 1,2 Euro en 1 vat ruwe olie koste toen 60 Dollar. Dus 1 vat koste 72 Euro. Aan de pomp betaalde we 0,82 Euro voor 1 liter Diesel. In het jaar 2008 na Christus ,ergens midden Maart, nu dus...., Krijgen we 1 US Dollar voor 0,65 Euro en 1 vat ruwe olie kost nu 110 Dollar. Dus 1 vat kost 70,1 Euro (Oeps ??!!...) Aan de pomp betalen we 1,25 Euro voor 1 liter Diesel....... En nu, mijn beste melkkoeien stel ik me de volgende vraag : Als een 1 vat ruwe olie nu goedkoper is (in Euro) als in 2000, Waarom betalen wij dan 50% meer voor 1 liter Diesel ?????!!!! Iemand moet hier serieus zijn zakken aan het vullen zijn ,dat kan niet anders ! Dus mijn beste 'melkkoeien' blijf braaf verder werken en hou jullie ogen Gesloten, maar de dag komt dat de Dollar terug omhoog gaat en hier wil ik Zelfs niet over spreken wat de gevolgen zullen zijn ..... Stuur dit door aan zoveel mogelijk personen Iedereen moet dit weten en begrijpen. We zijn mischien 'melkkoeien' maar we zijn niet stom !!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Tja "Den dolf", ik heb mij ook laten vangen... lees dit eens
Laatst gewijzigd door nero1 : 29 maart 2008 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() als in de landbouw lichtzinnig wordt omgesprongen met subsidies zal het in de ruimtevaart ook wel zo zijn ,
brandstofaccijnzen en europa zijn de grootste bloedzuigers aller tijden |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Raar dit iedereen zo geschokt is om de olietaks. En terwijl maar rustig zonder morren 21% btw betalen, de helft van uw loon afgeven,.... Als ge de hoeveelheid brandstoftaxen vergelijkt met al de andere soort taxen, dan zijn de brandstoftaxen maar een erg klein deel hiervan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Inderdaad raar.
De kostprijs van iets is zeer kunstmatig. Iedereen zou dat toch moeten beseffen? Brandstof in USA, fotoapparatuur in Duitsland,internetverbinding... La Belgique is een zeer duur land!! De inwoners zijn er mee akkoord! En worden dus afgeroomd door een vampierenstaat. Hoogste belastingen, kleinste pensioenen...enz. Wel bijna gratis medische verzorging, waar mee gemorst wordt. Onbeperkt leeflonen en dopgeld. Drieduizend ministers, loodzware staatsdiensten, weinig efficientie,geen controle op fraude. Kost geld...VEEL geld. De staat is een vampier omdat hij zelf veel bloed wil geven. Maar zoals ik al zeide...de inwoners zijn ermee akkoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Of onwetend. Het is tenslotte niet de overheid die ons loon afneemt maar de vreemdelingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() raar dat brandstof dan ook is gestegen in AL onze buurlanden; niet?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 29 maart 2008 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() en wat die vreemdelingen betreft, vroeger zijn de blanken overal gebieden gaan innemen, vanuit een superioriteitsgevoel. kijk maar naar wat gebeurd is met de indianen, de aboriginals, de afrikanen, de aziaten, enfin, al de kolonies en zo meer. de volgende tientallen jaren zullen we overspoeld worden door vreemdelingen, een koekje van eigen deeg. zoals we ooit anderen vreemdeling maakten in hun eigen land,zullen we nu ook vreemdeling worden in eigen land. alleen jammer dat het onze en de volgende generaties zullen zijn die moeten boeten voor het imperialisme van voorouders, maar ja, de boetedoening is meestal voor diegene die na de schuldigen komt ( in dit soort gevallen toch ) wie boet er voor de misdaden van de nazi's ? idd, de duitsers die erna kwamen ( ook wel de die die er toen waren, maar de duitsers boeten nu nog steeds ) en wie heeft er nooit moeten boeten ( of bijna niet ) ? idd, de nazis, maar wie heeft de misdaden gepleegd ? juist, de nazis. dit kunnen we natuurlijk ook toepassen op andere misdadige regimes.
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 29 maart 2008 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
Nogtans mooi cadeau die notionele interestaftrek ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
![]() Citaat:
Laat niet weg dat inderdaad ons brood wat duurder is dan het brood in zuid thailand... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bedrijven zijn nu eenmaal wat flexibeler, als ze blauw worden belast. Ze trekken naar ergens anders. Vraag is eenmaal maar, of de notionele intrestaftrek voldoende is om ze hier te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en waarom niet ? de vlaming sterft uit én de vreemdeling die in de plaats komt, wil zich niet aanpassen waardoor hij niet kan tewerkgesteld worden.
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() [zaagmode]ma da kost wel veel he die interestaftrek[/zaagmode]
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Manmanman hoe ver van de realiteit is dit. bedrijven nemen net die vreemdelingen aan omdat vele vlamingen te lui en te moeilijk zijn ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Zijn we melkkoeien?" En ik stel dat hoofdzakelijk de staat , op basis van haar uitgaven, bepaalt welke koeien en hoeveel zij gemolken worden. En de ene staat werkt al efficienter als de andere. Waarbij ik stel , en ik niet alleen, dat La Belgique armzalig scoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Ooooh en België doet juist hetzelfde als zijn buren dus weeral, wat is uw punt?
![]() |
![]() |