![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "afgeschoten worden wegens desertie" lijkt me anders wel een incentive om in de loopgraven te blijven.
![]() |
![]() |
#362 | |
|
![]() Citaat:
Zoals gezegd, incentives doen het dus niet om een deftig antwoord te verkrijgen. Gelukkig zijn er zaken zoals metafenomenen, structuren ed. Je weet wel, dat wat ze in de echte menswetenschappen onderzoeken. Laatst gewijzigd door Praetorian : 30 maart 2008 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
|
![]() Gelukkig niet, juist toevallig op dat vlak komt er nooit een antwoord. Op zowat alle vlakken zijn jullie bijzonder reductionistisch. Ik noem het eerder intellectueel gemakzucht, maar dat zou dan ook weer gemeen zijn van mijn kant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik haal dit argument vaak aan, maar als de mensheid hoofdzakelijk slecht zou zijn, zou de wereld NOG een stuk slechter uitzien dan ze nu uitziet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als die zichzelf te pletter loopt dan is dat vooral dankzij het liberalisme. Het is de vrijmaking van de kapitaalmarkten die de welvaartstaat om zeep helpt. Had ik al eens iets gezegd van inhumane ideologieën?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe kom je er bij dat er geen incentives zijn? Hoe verklaar jij het bestaan van de maffia? Hoe verklaar jij het bestaan van een gigantisch militair industriecomplex dat er alle baat bij heeft dat er bommen worden aangekocht? Hoe verklaar je de aanwezigheid van een reeks multinationals overal waar de amerikanen binnen vallen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moet ik het eventueel in mijn onderschrift zetten, want ik heb de indruk dat de liberalen het toch steeds over het hoofd zien.
![]() |
![]() |
#374 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dezelfde beweegredenen die landen weerhouden om constant oorlog te voeren, weerhouden actoren in een libertarische partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien maatschappij, kan je dan eens heel concreet zijn in die zogenaamde 'beweegredenen'? Je weet wel, heel concreet zeggen wat mij gaat tegenhouden om samen met mijn kameraden uw villa kort en klein te komen slaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Natuurlijk gaan alle klanten trouw bij je blijven als je random concurrrenten begint op te blazen en natuurlijk gaat niemand doorhebben dat jij het was en je voor een rechtbank trekken. Tuurlijk Pelgrim! En dat zegt dat wij onrealistisch bezig zijn? En dat we het sindsdien niet gedaan hebben bevat toch nergens dat het niet kan? Enfin noem mij eens een oorlog op die niet te maken had met een staat.
![]() |
![]() |
#377 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#378 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mogelijkheden zijn: - de wetenschap dat ik het recht heb me met geweld te verdedigen - eventuele beveiliging die ik heb ingehuurd wetende dat Pelgrim en z'n boys dat van plan waren - de wetenschap dat je het mij dubbel kan terugbetalen als ik zie wie het was Enfin: wie gaat je nu tegenhouden van iemand zijn huis kort en klein te slaan?
![]() |
![]() |
#379 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo ja, dan zou er inderdaad wel eens oorlog van kunnen komen. Zie: VS in Irak.
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |