![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NVA moet het been stijf houden of het implodeert in 2009 of eerder bij de val van Leterme I ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel zijn er (nog?) 50.000? Op een stad van 1 miljoen (?) is dat helaas heel weinig en misschien dat een (groot?) deel zo gewoon zijn aan het Frans in Brussel (in winkels, enz...) dat het hen niet stoort dat ze in het Frans bediend worden in het gemeentehuis enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vreemdelingen Fransen, Duitses, Enelsen...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
|
![]() Citaat:
Hij is zelfs lid vh partijbestuur.
![]() |
![]() |
#185 | |
|
![]() Citaat:
Liever in 3 minuten geholpen in het Frans dan er 10 minuten over te doen in gebrekkig Nederlands. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
|
![]() Citaat:
Bevrijd je van dat enge taalnationalisme, Rob Roy! Er is geen enkele reden waarom een Berberstalige geen Vlaming of zelfs geen Vlaams-nationalist zou kunnen zijn. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Citaat:
Maar het is wel even wennen voor 'Belgen' vast te stellen dat VB-ers geen taalfanatici zijn. Dat strookt niet met het prototype VB-er dat ze voor zichzelf geschapen hebben. Ik wacht nog altijd op het standpunt van Geert C ivm Brussel. Wie geen standpunt inneemt blijft natuurlijk maagdelijk!
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Burger
|
![]() Bron?
"Free your mind and the rest will follow, Be color blind, don't be so shallow" - En Vogue, Free Your Mind " The serpent is crawling inside of your ear, He says you must vote for what you want to hear! Don't matter what's wrong as long as you're alright! So pull yourself stupid, rob yourself blind!" - Iron Maiden, Be Quick Or Be Dead |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet veel, gezien je in eerste instantie sowieso ijvert voor een "onafhankelijk Vlaanderen" uit België. Daarna kan je pas ijveren voor een aansluiting van Vlaanderen bij Nederland.
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Burger
|
![]() Citaat:
"Free your mind and the rest will follow, Be color blind, don't be so shallow" - En Vogue, Free Your Mind " The serpent is crawling inside of your ear, He says you must vote for what you want to hear! Don't matter what's wrong as long as you're alright! So pull yourself stupid, rob yourself blind!" - Iron Maiden, Be Quick Or Be Dead |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
|
![]() Citaat:
2. Dit is het eerste topic over een eentalige mandataris sinds ik hier ben, dus is het toch meer dan normaal dat ik hier voor het eerst mijn standpunt daarover neerpen? Maar je blijft rond de hete brij heendraaien: dit is een mandataris van een partij die niet eens met de overgrote meerderheid van de kiezers van die partij kan praten in hun eigen taal. Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
|
![]() Ik moet overigens vaststellen dat de VB-propagandisten het nu blijkbaar over een iets andere boeg gooien. In plaats van inhoudelijk te reageren proberen ze nu mij persoonlijk aan te vallen door mij te verwijten dat ze mij over bepaalde kwesties, die sinds ik op dit forum ben nog niet aan bod zijn gekomen bij mijn weten, niet horen. Ze spelen niet langer de bal, maar de man. Zeer laag.
Als ze op die manier willen debatteren, mij niet gelaten maar dan zal het zonder mij zijn.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 1 april 2008 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 1 april 2008 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De discussie gaat dan ook niet over tweetaligen zoals Johan de mol maar over ééntalig Franstaligen.
![]() |
#200 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik wou hier een inhoudelijk debat voeren, maar blijkbaar blijft hun reactie beperkt tot "en jij zwijgt over dit of dat, nah!" ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 1 april 2008 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |