![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() Wat heeft u bewezen? Dat google meer dan 30 procent heeft verloren sinds januari.
En laat me raden dat is omdat ze zo goede innovatie doen? Of nee youtube kopen=innovatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je gaat raaskallen, mag je dat vooral tegen jezelf doen; verwacht echter geen antwoord van mij.
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Anderzijds vind ik een groei die louter gebaseerd is op overname en consolidatie ook niet gezond, maar ik heb dan ook geen bal te zeggen ![]()
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|
![]() Juist een krokodil, een grote bek en korte pootjes om mee af te druipen.
Het enige antwoord dat u wellicht nog had was zeggen dat ik zou raaskallen maar u kan echter uw ludieke logica niet hard maken. Laatst gewijzigd door santos : 2 april 2008 om 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() koop u liever een aardig percent in in fortis en dan dien je een klacht in bedoel je anders ben je bijhorelijk zielig bezig... Ik zeg toch ook nie tegen m'n buur wat hij met zijn centen mag doen?
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Hangt af van het type markt waarbinnen je werkt eh + de voet aan grond die je al hebt binnen je doelmarkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Maes_P : 2 april 2008 om 11:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() het klopt dus toch.
wat het koningshuis aan dotaties krijgt, zijn peanuts vergeleken met de exuberante lonen en bonussen in de privé. en maar lawaai maken om die dotaties, terwijl we met zo'n nieuwsberichten telkens met de neus op de feiten gedrukt worden voor wie we écht werken: voor de bonussen van de dikkoppen aller lande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets houdt je echter tegen om zelf dikkop te worden. En die dikkoppen vertegenwoordigen het land niet. Dat kunnen we in beide gevallen van het koningschap niet zeggen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2000 jaar geleden zeiden ze al : er is niets nieuws onder de zon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Enfin, ik kan wel begrijpen dat bedrijven dat proberen te doen hoor, maar meestal leiden zulke acties tot enkel nog groter immobilisme. Maw een product wordt niet beter door het overnemen van een gelijkaardig product en het snoeien in de administratie. Enkel de winst kan daardoor op korte termijn vergroten. En zoals gezegd: je kan er jezelf mee incontournable maken. Maar dat laatste gaat eigenlijk in tegen de vrije markt gedachte.
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat is nogal wat meer bemoeienis dan ik van de overheid of het koningshuis ervaar. en ja, ik kan natuurlijk zelf dikkop worden. hier ligt een paar miljoen euro onder mijn bed waarmee ik hoofdaandeelhouder kan worden van een groot bedrijf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Wie zei weer dat de grootste vijand van het kapitalisme de kapitalisten zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Als dat bruyne Feremans te weten komt...
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 2 april 2008 om 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
anders zaten we nog in de 19de eeuw. gek, die grote boze overheid heeft ons zowaar vrijheden opgeleverd. en laat de sociale/arbeids- wetgeving weg en de dikkoppen storten ons weer in de 19de eeuw. Citaat:
stoppen voor een rood licht voel ik niet echt als een vorm van onderdrukking. mijn afval sorteren vind ik een vorm van verantwoordelijk gedrag. belastingen betalen vind ik een vorm van solidariteit met de zwakkeren, waar ik ook achter sta. ja goed, het kan hier en daar wat efficiënter, dat ontken ik niet. maar dat is geen argument om het kind met het badwater weg te gooien. Citaat:
en dat geldt voor 95% van de bevolking. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |