![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#402 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot jou, neem ik soms wel de moeite om iets te researchen. ![]() Herken je jezelf trouwens niet in dit citaat? : Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 2 april 2008 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
|
![]() Zwitser geeft me niet de keuze tussen bang, blind en dom ... hij verklaart me onmiddellijk dom.
20 jaar geleden zat mijn persoonlijk score ergens tussen de scores van de 5 kadeeën in die reportage, dus Zwitser doet maar ...
![]() |
#405 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ik wil zeker weten dat we het over hetzelde boek hebben, dus nogmaals: welk boek en wat vond je er van?" of ga je nu weer de vraag ontwijken? Pin d" Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het tegendeel beweren, schendt op elke mogelijke manier de logica, de onbetwistbare feiten (er ZIJN bemande ruimtevluchten, of ontken je dat ook?) en (ja hoor) de FEITEN. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
|
![]() Citaat:
Straffer nog, ze deden dat al in 1969 en ze hebben alles op film gezet! Ik begin je meer en meer te snappen Parcifal, het leven kan toch eenvoudig inj elkaar zitten!
![]() |
![]() |
#409 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat vereist immers de grootste nauwkeurigheid en veruit de grootste arbeid. Je kan moeilijk ontkennen dat Apollo 8, 9, 10, 11 en 12 effectief succesvolle bemande ruimtevluchten waren. Eenmaal na lancering is het relatief eenvoudig om een orbit om de maan te realiseren en tevens is het relatief eenvoudig om met een Lunar Module op de maan te landen en terug op te stijgen. Je geeft trouwens zelf toe dat je blijkbaar een landing van een onbemand tuig wél realistisch lijkt... Ik vraag me af op basis waarvan exact je tot conclusie komt dat diezelfde reis onmogelijk bemand kon gemaakt worden. Er zit gewoon geen logica in jouw beweringen. ![]() En je doet absoluut geen moeite om het uit te leggen, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik beheer en ben mede eigenaar van een gans hedge fonds, dik in de 40, en ik moet geen woord van geen enkele broodheer spreken, vermits ik zelfstandige ben. Ik zie alle dagen superbedragen passeren en vanwaar ze komen... Ik moet andere bronnen dan de mainstream bronnen lezen, want die worden gewoon gebruikt om u in het zak te zetten - ik spreek uit ervaring. Als ik de mainstream bronnen lees, is het al te laat. Mainstream bronnen dienen om de man op de straat o.a. in de verkeerde beleggingen te duwen, nl diegenen die mijn hedge confrators al lang hebben ingenomen en nu de liquiditeit creeren om hun posities te verkopen... t's is maar 1 voorbeeld van controle... in een nutshell... Jullie arrogante zeikers die niet beter weten vanuit uw studentenstoeleke of uw triestig kantoorburoke zozeker van uw stuk alles wat naar conspiracy ruikt uit te lachen... Je beseft gewoon niet hoe onwetend, dom en bekrompen jullie dan wel zijn. ik ben inderdaad infeite onnozel, niet om de inhoud van mijn mening maar om de daad zelf van mijn menig hier kalm te verkondigen, want ik kan evengoed mij van al die dingen niets aantrekken en lekker mee verder teren van dat system zonder last op mijn hals te halen. Ik heb echter te veel gezien, te veel gereisd en ben met heel wat mensen in contact die pakken dichter bij alle bronnen staan en pakken beter geinformeerd zijn......... Ga jij maar lekker de corporate draaimolen in en laat je maar verder wat wijsmaken door het systeem, het systeem waar jij afhankelijk van bent en dus te angstig om dat geloofssysteem te verliezen. Vroeg of laat zal uwe frank wel vallen - en dan moet je mij maar excuseren voor de directe taal die ik sprak! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Banneling
|
![]() Straddle, ik apprecieer echt uw posts, in het bijzonder die met financiële inslag.
Het is een wereld die ik niet ken en waar ik met verwondering maar zonder bewondering naar kijk. Je springt op de wagen van de conspiray theorists, goed, maar dat doe je blijkbaar vanuit een persoonlijke overtuiging gebaseerd op ervaringen in je professionele leven. Ik heb ook al wat jaartjes achter de rug (nog geen 40 gelukkig), heb al dozijnen landen gezien in allerlei functies en ik weet ook onderhand dat waarheid een relatief begrip is en dat wat de media verkondigt vaak met een paar zakken zout moet gelezen worden en dat de beste info tussen de regels te vinden is. Echter : in dit geval spreken we over beschuldigingen van dergelijke omvang dat niets minder dan een overweldigend bewijs nodig is, dat elke twijfel uit de weg ruimt. Het helpt de zaak niet dat de grote meerderheid van de beschuldigingen van Conspiracy Theorists gewoon fake of ongegrond blijken te zijn. Er bestaat wel degelijk zoiets als kwaadwillige roddel. Nog nooit tegengekomen op de vloer? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er zit de laatste tijd zoveel hypocrisie en ironie in je posts dat antwoorden overbodig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben het absoluut met je eens. Maar ik heb iets tegen het klakkeloos aanvaarden zoals de grote massa nu doet. De massa doet zichzelf absoluut geen favours met alles zomaar te slikken wat een steeds minder onafhankelijke media naar voor schuift. Uit mijn andere reacties op jou meest recente posts mag ook blijken dat - zoals ik ook vroeger reeds zei - ik enkel sterke vermoedens heb wat betreft inside job. Ik kan met de beste wil van de wereld het officiele verhaal absoluut niet meer geloven. Als beroepsspeculant/ strateeg is het wellicht een beroepsmisvorming om de zaken voortdurend vanuit alle mogelijke invalshoeken te bekijken (out of the box thinking) en verbanden te leggen met schijnbaar niet gerelateerde evenementen, inclusief met toepassingen van kanstheorie. Ik wil het dan nog niet eens hebben over bizarre zaken die ik, professioneel gezien dan,specifiek omtrent de materie vernomen heb en niet kan noch wil over spreken (zonder grotesk te willen doen)... Ik ben eerder geneigd die welgeplaatste en of integere bronnen zoals Griffin, Bower, Reynolds, Barrett, Fetzer, Zwicker te gaan geloven... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
|
![]() Citaat:
Weet jij trouwens hoeveel testen ze op aarde hebben uitgevoerd om een restart vanop de maan te realiseren en hoeveel mensen er bij de ontwikkeling er van zijn omgekomen, weet je trouwens hoeveel keer de testen gelukt zijn? 0.0, ZERO Maar eerst graag die relativiteits theorie van Parcifal
![]() |
![]() |
#416 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#417 | |
|