![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelieve ook te noteren dat berbere en arabische marokkanen mekaar ook niet kunnen rieken of zien. Moesten dat vlamingen en walen zijn, dan waren de vlamingen racisten, nu heet dat behoud van eigen cultuur.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Opnieuw maakt u van het slachtoffer de misdadiger. U bent walgelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ik leer bij: vroeger leerde ik mijn kinderen dat alle mensen gelijk waren, en nu weten ze allebei al dat marokkanen en turken hun eigen lief gaan halen in het kweekland! zo zie je maar hé
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 april 2008 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
|
![]() Citaat:
Maar ja om het volk wat te sussen hebben ze hem toch maar schuldig bevonden. Want alleen emotioneel kunnen de mensen denken, logisch en objectief niet, da's voor betweters allemaal... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
|
![]() Citaat:
Niemand dwingt uw iets, dacht ik. Dus bek toe. Moslims behouden hun cultuur en wij de onze. En we zijn vrij om daarin te kiezen. Loop neuken als het u niet aanstaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Minister
|
![]() Ik reageerde op wat metten zegt, ik geloof er geen bal van.
Mijn man spreekt zijn ouders nooit tegen nee, vooral zijn moeder niet. Hij discussieert wel met zijn vader. Op een deftige manier. Moet ik dat negatief vinden? Ik kom soms bij leeftijdsgenoten van mijn zoon (13) die hun moeder een trut noemen en hun middenvinger opsteken naar hun vader (nog zo een situatie waarbij die van mij een draai om zijn oren zou krijgen) is dat dan beter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei oei oei... doet er iets pijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
|
![]() Citaat:
Lach dat toch gewoon weg? Neen gij begint natuurlijk te vechten voor uw positie zogezegd te behouden. Veel geza(a)g uistralen enzo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nergens iemand over het 'Marokkanen-Turken' geval 'behoud van eigen cultuur' horen zeggen. Racisme kan je het moeilijk noemen maar ik ga ook geen contact gaan zoeken met bepaalde groepen van mensen. Mag ik? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Minister
|
![]() Totaal respectloos gedrag van mijn bloedeigen kind weglachen? Vergeet het!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() marokkanen en turken wel?
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN