![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel dat in de berekeningen niet tot uiting komt, heeft meer dan 50% van de prijs te maken met vaste kosten (elia, fluxys, lokale stroom- en gasverdeler, btw, bijdrage hernieuwbare energie...). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zo werkt het niet, helaas. Je mening staat niet op zich. Ze resulteert in een gedrag en heeft werkelijke gevolgen voor andere mensen. Als jij meezorgt voor meer kernenergie, dan zet je komende generaties kolossaal in de zak. Iemands kinderen zullen daar pijn door lijden, vroeg of laat. Dat je niet ziet dat "iemands kinderen" op humanistische wijze ook "jouw kinderen" zijn typeert het simpele denken van een LDD-aanhanger. Geef gerust je ongezouten mening, maar snap alsjeblieft dat je die luxe enkel hebt omdat anderen niet zijn zoals jij. De problemen die jij in je leven ontmoet zijn er wellicht ook omdat iemand ooit, met die goedkope, veels te luidkeelse eerlijkheid zei "het kan me niet bommen".
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of ge het nu graag hebt of niet, kernenergie begint aan zijn tweede jeugd, en zal de volgende decennia een opgang kennen, en dit wegens zijn voordelige kostprijs en zijn ecologische aspekten (geen co2). Wat er na kernenergie gaat komen, weet ik ook niet. Maar ja, dan zijn we weeral een generatie (als het er geen paar zijn) verder.
Laatst gewijzigd door Bob : 5 april 2008 om 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() Echt niet meer energieswitchers hier??
Kben een klein beetje hopeloos aan het worden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Luminus heeft een ombudsdienst
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik zal mijn dossier eens voorleggen aan deze ombudsman ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 11 april 2008 om 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Electrabel en Nuon ook...........
Voor vragen over de factuur..toets 1 Voor klachten toets 2.. Voor technische storingen toets 3.. Onze medewerkers zijn druk bezig,tralalalalaalalla,gelieve even geduld te oefenen,tralalalaalalaalala.... Wij wensen u verder een aangename dag...GOODBYE en je mag de tralalalalaala herbeginnen. Denk dat die een contract met de foonservers hebben,en vooral met Douwe Egberts,die drukke medewerkers zijn altijd in koffiepauze ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anneliesje is een enquêtrice die alleen maar uw email nodig heeft om u dan wat lastig te vallen.
Wedden?
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je telefoneert valt het op, dat je bij nr1 (info over promoties) altijd onmiddelijk geholpen wordt. Als je kiest voor iets anders, sta je altijd in wacht. En dan durven ze beweren dat dit toeval is. Een eerste keer contacteerde ik electrabel omdat ze eenzijdig de datum voor de afrekening een maand uitstelden. Bij de afrekening moest ik dus 4 maanden i.p.v. 3 maanden wachten op mijn geld. Electrabel stort nooit geld terug, ze brengen het in mindering van de volgende faktuur. Zelfs op een aangetekend schrijven antwoorden ze niet. Bij ecopower storten ze gewoon terug wat je het voorbije jaar te veel betaalde. Ik belde o.a. meermaals voor het volgende. Een partner van electrabel belde ons op. Mijn minderjarige zoon nam op. Deze partner wilde ons een contract verkopen. Mijn zoon stelde duidelijk dat hij daarover niet kon beslissen, en stemde toe dat ze informatie zouden opsturen. Enkele dagen later kregen we een brief van electrabel waarin stond dat we hadden toegezegd om een contract van een jaar aan te gaan. Dit konden we alleen opzeggen door een aangetekend schrijven te sturen binnen de 14 dagen. Wat een dienstverlening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Een aardige website om op een simpele manier de prijzen te vergelijken is: http://www.energieleveranciersvergelijken.be |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat ook iets weten of ze bereikbaar zijn en klantvriendelijk. |
|
![]() |
![]() |