![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hou je er ook rekening mee dat niet alle allochtonen en niet alle moslims dat al geroepen hebben. Ik vind wel dat iedere discriminatie of daad van racisme aan de grote klok mag gehangen worden. En dat mag gerust in de twee richtingen. Ik begrijp nog altijd niet waarom men iemand zou mogen discrimineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Banneling
|
![]() Als iets me niet aanstaat zeg ik het vrank en vrij ja.Zo klinkt het zo botst het ,ik sta nu niet bekend als de meest meegaande persoon maar mijn vrienden weten wat ze aan mij hebben en dat alleen telt voor mij.al de rest pffffffft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Banneling
|
![]() Als men zo iets roept is dat meestal na zelf nageroepen te zijn ,alez als ik zo iets zou meemaken toch.En tja in het heetst van de strijd komen er al eens woorden naar boven die gepepert zijn.Al moet ik daar nu niet naar zoeken het heetst van de strijd of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit zijn woorden die hier op het forum gebruikt worden in een bericht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote=Yoda;3348046]Ahja? Ik heb ondertussen al 2 berispingen gekregen voor het gebruik van de woorden "dom", "marginaal" en "bekrompen". Niet dat ik ze daardoor niet meer zal gebruiken hoor want vlaams belangers zijn nu eenmaal dom, bekrompen en marginaal dus ist onmogelijk die woorden niet meer te gebruiken.
QUOTE] De marokkanen zijn nu eenmaal...enz enzoverder, ze leveren dagelijks een karrevracht bewijzen.
![]() |
#347 |
Banneling
|
![]() Yoda is ziende blind voor de multicul,na al die zijn bijdragen gelezen te hebben hoop ik hem nooit tegen te komen.
Laatst gewijzigd door vlaanderen72 : 6 april 2008 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
dat zijn namelijk de "vlaemsche normen en waarden" waarmee ik ben opgevoed. da's weer typisch voor extreem rechts: zeggen dat hun "cultuur en normen" bedreigd worden maar als ik kijk wat die normen voorstellen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
nationaliteit, afkomst, geslacht, huidskleur,... daar kies je niet voor en het is dus volkomen absurd om daar dingen zoals "dom marginaal en bekrompen" aan te verbinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar als je nu daarom zegt alle marokkanen zijn crapuul en moeten aangepakt worden, kijk dat is racisme en dáár heb ik een probleem mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Staatssecretaris
|
![]() Daar heeft iedereen een probleem mee, behalve de meerderheid van dit forum.
Zie voorbeeld, van nog geen vijf minuten geleden, en de reacties: http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=48 Laatst gewijzigd door DannyS : 6 april 2008 om 22:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DannyS : 6 april 2008 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Banneling
|
![]() Maar dat mag je hier dus niet zeggen tegen de gesponsorde correspondenten van de VB partij. Zeggen dat zo iemand dom, marginaal en bekrompen is is voldoende om het allerhoogste goed, de vrije meningsuiting, even aan de kant te zetten en censuur in te roepen. Ik mag nog blij zijn dat ze mijn huis nog in brand gestoken hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U haalt zoals gewoonlijk weer vanalles door elkaar. U mag u negatief uitlaten t.o.v. een groep of een organisatie. Dat wilt echter niet zeggen dat dat je je niet beledigd of aangevallen mag voelen. Dat is vrij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 6 april 2008 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |