![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oproepen om de anonimiteit af te schaffen is de mensen grotendeels monddood maken! Er mag geen "absolute" anonimiteit zijn, maar die moet enkel kunnen opgezocht worden door bepaalde instanties wanneer dat echt nodig blijkt! Relatief "anoniem" iedereen zijn gedacht laten zeggen brengt veel zaken aan het licht die sommige lieden liever niet aan het licht zien komen, nietwaar? Zie één van de bovenstaande postings (398) met nog wat meer uitleg...
Laatst gewijzigd door andev : 7 april 2008 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de vijf jaren dat ik hier actief ben, ben ik nog nooit verbannen. Al de keren dat ik op kifkif actief was kreeg ik een ban na een paar maanden. Mijn gemiddelde was iets van twee maanden meen ik. Verschillende wetten dan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 april 2008 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, jij die daar bewust provoceerde om toch maar te kunnen pochen met een ban.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Minister
|
![]() Ik had graag geweten of de woorden van NB-editorialist Michel Vandersmissen volgens de censuur-voorstanders ook moeten verboden worden.
Laatst gewijzigd door Rob Roy : 7 april 2008 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat CD&V-mandatarissen zich hiermee bezig houden, geeft te bedenken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
|
![]() Dan is het geen vrijemeningsuiting en dan mag u stoppen met het zo te noemen want het is het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja, spijtig toch die regels hé, allemaal om anderen te beschermen. waarom zijn er dan regels nodig? liever anarchie dus?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
|
![]() Daar gaat het me niet over. Het gaat me over het feit dat u een zeer beperkte meningsuiting vrijemeningsuiting noemt wat een aanfluiting is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | ||
Minister
|
![]() Dank voor het antwoord. (Degene aan wie de vraag gesteld was, weet er blijkbaar geen blijf mee).
Ik neem aan dat dat deze gedrukte woorden volgens u dus niet racistisch zijn en niet moeten verboden worden: Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
mijne pa, heeft mij geleerd. door een gek verweten,.... is vlug vergeten! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En? Wat zou het volgende zijn? In elke café een "waakhond" aan de toog want tussen pot en pint wordt er nogal eens wat racistische praat rondgestrooid hoor.
Het waarom van dit gedachtengoed wordt echter snel onder de vuile mat geveegd. Dat de Vlaamse Aboriginal zich vreemde in eigen buurt voelt is niet aan de orde. Kriminaliteit door allochtonen staat dagelijks in alle kranten. Messentrekkerij en schietpartijen zijn dagelijkse kost geworden. Maar, als we het verbieden van over te spreken of schrijven bestaat het niet. Het jammere is dat, met uw kop in het zand, je nog steeds van achter genomen wordt.
![]() |
#413 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moest de auteur daar de conclusie aan gekoppeld hebben dat de daders meestal allochtonen zijn omd�*t het allochtonen zijn en omdat er in hun cultuur/afkomst/religie iets zit dat maakt dat ze dit soort feiten meer plegen dan autochtonen, dan zou het er voor mijn part over zijn. Want koppelt hij het gedrag van sommigen aan de kenmerken van ganse bevolkingsgroepen. Hij zou dat bovendien doen op basis van de cultuur/afkomst/religie wat een overtreding zou zijn van de diverse anti-discriminatiewetten in dit land. Moest het een post op een forum zijn en moest ik moderator zijn van dat forum zou ik het bericht verwijderen of alleszins die delen die ik er wat dit betreft over zou vinden. Ik zou ook vermelden waarom ik dat deed. Maar zoals het er nu staat (en zeker met toevoeging van wat degenen die het editoriaal citeerden weggelaten hebben) zou ik geen probleem hebben om die tekst te laten staan. Ik zou er wel op reageren omdat ik inhoudelijk niet akkoord ben, maar dat is iets helemaal anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mag ik bv opdracht geven om jou te vermoorden in naam van de vrije meningsuiting?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
|
![]() Citaat:
Als u de opdracht geeft om mij te vermoorden is dat geen mening meer maar een moordopdracht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik dacht toch dat dit zelf in de USA verboden is hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
|
![]() Dat betwijfel ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb het trouwens al impliciet toegegeven door te reageren zoals ik deed. Maar door hier op de man te spelen probeer je de vraag te ontwijken. Gaat het over mij? Zo ja ben ik benieuwd naar wat je "weet". En anders zou ik het op prijs stellen dat je ondubbelzinnig schrijft dat het niet over mij gaat. (en mag je me altijd een pb sturen om te vertellen over wie dan wel) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |