![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Men zou met deze ene maatregel als hij erdoor zou komen er effectief in slagen van zowat iedereen de mond te snoeren die kritiek heeft op de overheid of op een bepaalde bepaalde manier zich in een zwakke positie bevindt. Als u dit niet ziet dan is er iets ernstig verkeerd. Het is net hetzelfde als met al die camera's trouwens ........ "als je niets fout doet heb je toch niets te vrezen". Tja dat hangt ervan af hoe je het bekijkt. Je hebt niets te vrezen zolang je aan de goede kant van het regime staat, maar als je op een bepaald moment aan de andere kant komt te staan ook al schendt je de wetgeving niet zou je wel eens snel een andere mening er op kunnen nahouden. Vergeet ook niet dat éénmaal censuur is ingevoerd het heel erg moeilijk is om er terug vanaf te komen !! Iedereen die het immers wil afvoeren zal al snel geisoleerd worden en in een bepaald hoekje worden gedrumd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Parlementslid
|
![]() Dat is uw mening, maar niet die van onze wetgeving en dat is wat telt. Hebt u het aan die mensen gevraagd die deze oproep zijn gestart wat ze bedoelen met racisme ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Partijlid
|
![]() 'k ben ne simpele jongen, simpele gedachten, 'k zal m'n gedacht simpel zeggen :
POTEN AF VAN ONS INTERNET GODVERDOMME ! Ik wil dat would-be progressief gesukkel ook eens hun armzalig brein zien breken hoe ze dat censuurgedrocht willen gaan toepassen. Lachen !!!
![]() |
#444 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat wel zo is, is dat hij het kifkif forum heeft gemodereerd vanop een computer met een IP adres dat volgens DNS-BE aan Smals-MVM toebehoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Banneling
|
![]() Dat maakt ieder voor zichzelf wel uit,altijd dat vermanende vingertje hangt me de strot uit.Vrije meningsuiting is een absoluut recht niets meer niets minder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kifkif zou de staatsveiligheid een grotere dienst kunnen bewijzen om al die haatsites eens te vertalen. Ik vrees dat daar heel wat andere post staan dan hier op dit zeer gematigde en vrij beleefd forum. of zoals Jef Hoeyberghs (als een pitbull) eens stond te roepen en te tieren in een programma van Goedele Liekens over plastische chirurgie... tegen twee vrouwen : "ga in een ander hol keffen"... dat was toen gewoon hilarisch zoals die twee daar toen aan de grond genageld stonden ![]() ![]() ![]() De "incidenten" volgens de linkse media - de zware agressies en crimineel gedrag van jongeren volgens de gematigde centrum rechts, zullen er zeker geen goed doen aan de zware verwijten die in de kranten verschijnen. Wie wind zaait zal storm oogsten!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 7 april 2008 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik ben het hiermee volledig eens, maar men probeert tegenwoordig onder het mom van allerlei zaken hier verandering in te brengen en meer en meer mensen raken overtuigd door propaganda dat vrije meningsuiting niet langer absoluut is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Banneling
|
![]() Mja aan mij kunnen ze dat niet wijsmaken hoor propaganda of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Santé... schol ! daar drink ik ene op ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Banneling
|
![]() Ik had het over het vermanende vingertje in het algemeen ,en nogmaals of u dat nu begrijpt of niet ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() onze Vlaamse meisjes weten daar alles van : verwijten als hoer en zoveel meer net als de moslimmeisjes die niet gesluierd rondlopen in de stad... die verwijten komen niet van onze kant maar meestal van "jongeren" !
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Is het ook mogelijk om als weldenkend mens zowel racisme alsook de feiten waarbij allochtonen autochtonen staan uit te schelden te veroordelen? Of is dat te objectief? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Antwerpenaar schreef het zo :
“Toen ik vroeger nog in Antwerpen woonde en af en toe, zowel een autochtone als een allochtone jongere, beleefd verzocht wat manieren te leren, kreeg ik van de allochtoon steevast het antwoord dat ik een racist was. Deze goedkope uitvlucht wordt spijtig genoeg door veel allochtonen te pas en te onpas misbruikt om hun gebrek aan opvoeding te verantwoorden.” tegenwoordig is dat het sleutelwoord of het excuus of het alibi... in de hoop ergens gelijk te krijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben tegen taalvervalsing.
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tegenwoordig is elke discussie racistisch indien het gaat tussen een Vlaming en een vreemdeling of een allochtoon. En racisme gaat telkens maar in één richting... "sale belge" is een verwijt... "sale boulet" is racisme ? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#460 |
Banneling
|
![]() Ik hoef ik niets te "weten", het volstaat nslookup te plegen op een ip adres bekomen uit de publieke logfiles van kifkif, en het resultaat te kopieënpeesten.
|
![]() |
![]() |