Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 april 2008, 11:47   #4441
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dus je gaat mij de harde bewijzen via PB sturen?
Denk je nu echt dat men je links laat liggen als je harde bewijzen hebt dat 9/11 een inside job was?
niet belachelijk doen e.
jazeker! waarom lach je nu?

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2008, 11:48   #4442
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
jazeker! waarom lach je nu?

Pin d"Ar
Doe geen moeite, het sop is de kool niet waard
Oud 7 april 2008, 11:50   #4443
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Simpel, omdat het het grootste schandaal is dat ooit in de media zou komen, dat is de natte droom van alle soorten media om dit te mogen vertellen.
Vooral! VOORAL als je harde bewijzen hebt natuurlijk!!!!
Nogmaals, de media zijn niet vrij en worden op het hoogste niveua gecontroleerd.
Waar heb je het idee vandaan dat de media vrij zijn? van de media?

informeer U eerst eens voor U raaskaalt!

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 7 april 2008 om 11:50.
Oud 7 april 2008, 11:57   #4444
Pindar
Banneling

Standaard

en wat hiervan te zeggen?

Citaat:
"We are grateful to The Washington Post, The New York Times, Time Magazine and other great publications whose directors have attended our meetings and respected their promises of discretion for almost forty years. It would have been impossible for us to develop our plan for the world if we had been subject to the bright lights of publicity during those years. But, the work is now much more sophisticated and prepared to march towards a world government. The supranational sovereignty of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the national autodetermination practiced in past centuries."

David Rockefeller, founder of the Trilateral Commission, in an address to a meeting of The Trilateral Commission, in June, 1991.
Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 7 april 2008 om 11:58.
Oud 7 april 2008, 12:02   #4445
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
'In March, 1915, the J.P. Morgan interests, the steel, shipbuilding, and powder interest, and their subsidiary organizations, got together 12 men high up in the newspaper world and employed them to select the most influential newspapers in the United States and sufficient number of them to control generally the policy of the daily press....They found it was only necessary to purchase the control of 25 of the greatest papers.' " 'The world can therefore seize the opportunity [Persian Gulf crisis] to fulfill the long--held promise of a New World Order where diverse nations are drawn together in common cause to achieve the universal aspirations of mankind.'
-- George Herbert Walker Bush"
Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 7 april 2008 om 12:19.
Oud 7 april 2008, 12:06   #4446
Pindar
Banneling

Standaard

En deze dan? OVERDUIDELIJK!

Citaat:
"There is no such thing, at this date in the world's history, in America, as an independent press. You know it and I know it.

There is not one of you who dares to write your honest opinions, and if you did, you know beforehand that it would never appear in print. I am paid weekly for keeping my honest opinion out of the paper I am connected with. Others of you are paid similar salaries for similar things, and any of you who would be so foolish as to write honest opinions would be out on the street looking for another job.
If I allowed my honest opinion to appear in one issue of my paper, before twenty-four hours my occupation would be gone. You know it and I know it. And what folly is this - toasting an independent press? We are the tools and vassals of rich men behind the scenes. We are the jumping jacks, they pull the strings and we dance.
Our talents, our possibilities and our lives are all the property of other men. We are intellectual prostitutes."

John Swinton - New York Times - New York Press Club(1)
Citaat:
The news and truth are not the same thing."

~~Walter Lippmann, American journalist, 1889-1974

*

"News is what someone wants to suppress. Everything else is advertising."

- Rubin Frank, former president NBC News

*

"We tell the people what they need to know, not what they want to know."

- Frank Sesno, CNN News

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 7 april 2008 om 12:07.
Oud 7 april 2008, 16:38   #4447
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nogmaals, de media zijn niet vrij en worden op het hoogste niveua gecontroleerd.
Waar heb je het idee vandaan dat de media vrij zijn? van de media?

informeer U eerst eens voor U raaskaalt!

Pin d"Ar
Prive zenders zijn wel degelijk vrij, ligt er gewoon aan wie de grootste aandeelhouder is en wat hij toelaat.

Maar goed...weer een hele hoop zever van de believers...waar blijven de PB met de harde bewijzen zodat ik het kan gaan proberen?

Door wie word bv dan VT4 of BNN gecontrolleerd en dus zoals jij zegt in principe gesensureerd?

Laatst gewijzigd door illwill : 7 april 2008 om 16:39.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2008, 16:49   #4448
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Prive zenders zijn wel degelijk vrij, ligt er gewoon aan wie de grootste aandeelhouder is en wat hij toelaat.

Maar goed...weer een hele hoop zever van de believers...waar blijven de PB met de harde bewijzen zodat ik het kan gaan proberen?

Door wie word bv dan VT4 of BNN gecontrolleerd en dus zoals jij zegt in principe gesensureerd?
waarom is het nu weer zever wat ik hierboven neerzet?

Pin d"Ar
Oud 7 april 2008, 17:03   #4449
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
waarom is het nu weer zever wat ik hierboven neerzet?

Pin d"Ar
Maakt niet uit...waar blijven de harde bewijzen? Zonder kan ik natuurlijk niet naar de rechtbank of naar en prive zender stappen e.
Oud 7 april 2008, 18:12   #4450
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Ik kwam dit filmpje tegen over gevangenenkampen in de VS:

http://www.youtube.com/watch?v=7GXKbC64864#GU5U2spHI_4

Dit lijkt toch wel veel op wat er in Abu Graibh in Irak heeft plaatsgevonden. Wat mij opvalt is dat gevangenen daar gewoon mishandeld en vernederd worden.
Wat is de betekenis van het woord democratie?
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2008, 18:34   #4451
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Deze week in de angelsaksische pers misschien iets dat u zal interesseren : Het BOJINKA II proces.

http://www.telegraph.co.uk/news/main...nterror104.xml
Yup, dat komt hier nu alle dagen in de pers en is tot nader bericht (nog ) geen conspiracy theory...

Ik herinner me die dagen nog want ik moest net terugvliegen naar heathrow en alle vluchten hadden enorme vertraging...

En binnekort staan er dan nog twee van dat soort processen op het menu: de mislukte autobom met gasflessen op een Londense disco en de mislukte aanslag met gasflessen op de luchthaven van Glasgow...
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2008, 18:36   #4452
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Als je harde bewijzen hebt is het idd simpel om dit via alle media kanalen te verspreiden.
Bron aub?
Oud 7 april 2008, 18:39   #4453
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dus, wat houd jou nu tegen?
Ik heb nooit gezegd dat IK de harde bewijzen heb, dus ik ga niet naar de rechtbank stappen he
Oud 7 april 2008, 18:42   #4454
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Voor ne simpele gelijk gij is da allemaal simpel natuurlijk.

Ooit al gehoord van de "movement to impeach George Bush"?
En Illwill?

Ne president zijn onschendbaarheid laten opheffen das heel simpel he...
Oud 7 april 2008, 21:51   #4455
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je harde bewijzen hebt kan men je niets meer maken, je kan simpelweg annoniem alle harde bewijzen naar en via alle media naar buiten brengen, daar kan geen kat wat aan doen, niemand kan dat tegenhouden!!!!
En bij welke instantie ga je aankloppen? De Bush regering dagvaarden bij de VS supreme court?

Citaat:
Wat flauwe excuses ja.
Weet je wat, geef mij de harde bewijzen en ik zal het voor joou doen ok? Stuur ze mij via PB ok.
Wel hier heb je 118 getuigenissen van brandweerlui en medische helpers die het duidelijk hebben over explosies vóór en tijdens het instorten, waaruit heel wat interpretaties die doen vermoeden dat zij overtuigd zijn dat de torens met behulp van explosieven zijn neergehaald. Waarom zou je die mensen niet kunnen laten getuigen(of althans zij die nog leven...) voor de rechtbank?
Hier een paar voorbeelden, maar check vooral voor jezelf na. Hier vind je op pagina 16 de specifieke gevallen en hier zijn ze allemaal één voor één in pdf formaat.

Citaat:
“[T]here was just an explosion [in the south tower]. It seemed like on television [when] they blow up these buildings. It seemed like it was going all the way around like a belt, all these explosions.”--Firefighter Richard Banaciski

“I saw a flash flash flash [at] the lower level of the building. You know like when they demolish a building?”--Assistant Fire Commissioner Stephen Gregory

“[i]t was [like a] professional demolition where they set the charges on certain floors and then you hear 'Pop, pop, pop, pop, pop'."--Paramedic Daniel Rivera
Doe je het? Of kom je af met wat flauwe excuses?

Laatst gewijzigd door eti1777 : 7 april 2008 om 21:58.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2008, 22:29   #4456
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Maakt niet uit...waar blijven de harde bewijzen? Zonder kan ik natuurlijk niet naar de rechtbank of naar en prive zender stappen e.
Dat is nu juist het probleem met de debunkers nietwaar! Altijd kakken op mensen met een kritische geest. Mensen die moeite doen om het één en het ander op te zoeken en niet alles domweg geloven wat de media hun vertelt.
De "Truthers" doen tenminste de moeite om met (héél veel) argumenten naar voor te komen. Een groot verschil met jouw Illwill, die altijd antwoord met nieuwe, korte vraagjes waar je zelf graag het antwoord op zou willen kennen, maar te lui bent om het zelf op te zoeken. Hoe oud ben jij?
Oud 7 april 2008, 22:49   #4457
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

$$$$$$$$ of €€€€€€€€€ en de cirkel is weer rond
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2008, 10:43   #4458
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Dat is nu juist het probleem met de debunkers nietwaar! Altijd kakken op mensen met een kritische geest. Mensen die moeite doen om het één en het ander op te zoeken en niet alles domweg geloven wat de media hun vertelt.
De "Truthers" doen tenminste de moeite om met (héél veel) argumenten naar voor te komen. Een groot verschil met jouw Illwill, die altijd antwoord met nieuwe, korte vraagjes waar je zelf graag het antwoord op zou willen kennen, maar te lui bent om het zelf op te zoeken. Hoe oud ben jij?
helemaal mee eens! Volgens mij doen de meeste mensen die denken wat wij zeggen niet kan, dit zo.

Pin d"Ar
Oud 8 april 2008, 11:16   #4459
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb nooit gezegd dat IK de harde bewijzen heb, dus ik ga niet naar de rechtbank stappen he
Je hebt geen bewijzen...dat is onverwacht.

Wie van de believers had hier wel harde bewijzen?

Laatst gewijzigd door illwill : 8 april 2008 om 11:16.
Oud 8 april 2008, 11:18   #4460
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En Illwill?

Ne president zijn onschendbaarheid laten opheffen das heel simpel he...
Dat zeg ik niet, wat ik zeg is dat wanneer via de media harde bewijzen getoont worden dat Bush en co achter de aanslagen zitten het onmogelijk word voor Bush en co om aan de macht te blijven. Denk je echt dat de amerikanen hun gewoon leven zullen hervatten na dergelijke bewijzen?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be