![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4461 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen enkel van deze getuigenissen zijn harde bewijzen voor een inside job. Al zouden deze getuigenissen waarheid zijn, dan nog kun je geen link maken naar een inside job. Wat je nodig hebt zijn harde bewijzen die aantonen dat er explosieven geplaatst zijn in opdracht van Bush en co, resten van deze explosieven heb je nodig... Wat ben je nu met een getuigenis...nu snap ik waarom er nog geen believer naar de rechtbank is gestapt en waarom er nog geen enkele gehoor heeft gekregen bij de media. Komt nog bij dat dit geen getuigenissen zijn van 118 brandweerlieden maar 1 iemand die zegt dat 118 brandweerlieden dit getuigen. Waar zijn de filmpjes van de 118 brandweerlui? Ze zijn bedreigd zekers? Maar zijn dit dus de harde bewijzen waar de believers het over hadden?
Laatst gewijzigd door illwill : 8 april 2008 om 11:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4462 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Klein vb: De getuigenissen waar men het nu over heeft. 118 brandweerlui die dit zogezegt getuigen...ok. omdat ik dit in twijfel trek ben ik degene die alles domweg gelooft? Leg mij dat verband eens uit? Je hebt hier 1 you-tube filmpje van iemand die beweerd dat 118 brandweerlui deze getuigenis afgelegt hebben. Namen, filmpje van deze brandweerlui? Als ik nu morgen een filmpje maak waarin ik beweer dat al qaida achter de aanslagen zat, waarin ik dit beweer...is dat dan plots ook de waarheid? Je kan onmogelijk zeggen dat dit een bewijs is.
![]() |
![]() |
![]() |
#4463 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang je dat niet kan slaat het nergens op en hier kan ik onmogelijk naar de media stappen. Trouwens, getuigenissen heeft het officiele verhaal ook e, en die geloof jij ook niet zomaar...
Laatst gewijzigd door illwill : 8 april 2008 om 11:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4464 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() "Dear Mr Bush, here is the list of explosives you asked for in order to blow up the WTC buildings". Citaat:
Citaat:
Nog eens proberen:Hier vind je op pagina 16 de specifieke gevallen en hier zijn ze allemaal één voor één in pdf formaat. Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4465 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() trouwens, waar is het 'harde bewijs' dat Osama Bin Laden het gedaan heeft? Daar zet je bljkbaar geen vraagtekens bij! vreemd , heel vreemd. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 8 april 2008 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4466 |
Staatssecretaris
|
![]() Waarom gaan jullie nog in op iemand met duidelijk een mentale achterstand die hier enkel voor z'n eigen ego zit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4467 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4468 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt gelijk. Het you-tube filmpje en de pdf bestanden zijn harde bewijzen voor een inside job. Mij goed. Maar goed dat jij geen rechter bent. Er zouden nogal cellen moeten gebouwd worden op de wereld om alle schuldigen te moeten vastzetten. Je hebt kritiek en je beschuldigd mensen ervan dat ze zomaar alles slikken, dat ze geen onderzoek doen en dat ze dus zonder bewijzen het officiele verhaal slikken maar indien iemand vraagt om bewijzen voor een inside job dan zijn het mentaal achterstalligen... ![]() Als jij vind dat een you-tube filmpje en een pdf bestandje dat door iedereen gemaakt kan worden zonder de getuigenissen van de betrokken personen zelf een bewij vind...tja sorry...als je dat niet ziet...ik wed dat je het wel ziet en weet maar dat je het gewoon niet kan toegeven.
![]() |
![]() |
![]() |
#4469 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
OK, OSAMA HEEFT HET NIET GEDAAN!!!! NU GOED? AH, EN DAAROM IS HET EEN INSIDE JOB! TUURLIJK ![]() Dat is het grote bewijs, had dat dan meteen gezegt.
![]() |
![]() |
![]() |
#4470 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De pdf'jes zeggen niet meer of minder dan het filmpje. Waar zijn de getuigenissen van de betrokken brandweermannen zelf? Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Er is geen enkele brandweerman geweest die deze getuigenis heeft gedaan mijn beste. GEEN ENKELE! Citaat:
![]() Weet je wat, geef me 1 vb van een rechtszaak, eentje is zat voldoende, waarin een persoon komt verklaren dat een 3de bepaalde dingen zou hebben getuigd en dat dit voldoende wa als bewijs, zonder deze 3de persoon zijn verklaring nodig te hebben? Komaan e, hoe belachelijk kan het worden? Vb: mijn auto is gestolen, een vriend van mij komt naar de rechtbank en zegt dat zijn vriend getuigen was en dat hij jou heeft gezien. Hupla, genoeg bewijzen, den bak in met u. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4471 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Damn je hebt me helemaal door.
![]() |
![]() |
![]() |
#4472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal het anders stellen.
Welke brandweerman van welk district, dus naam, waar hij werkte,... heeft waar, wanneer en voor wie welke bekentenis afgelegt? Indien het een verklaring was voor de conspiracy theoristen kan ik mij niet inbeelden dat ze 118x geen filmpje van deze verklaring hebben gemaakt. Is het een officiele verklaring dan zijn hier de nodige authentieke documenten voor, en niet een handgemaakt pdf documentje dat een 10 jarige kan maken op zijn laptop van t'school.
![]() |
![]() |
![]() |
#4473 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad LOL, want jij hèbt er geen
![]() |
#4474 | ||||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En wanneer de NYTimes eindelijk de getuigenissen heeft verkregen, hebben ze alles vrijgegeven voor het publiek op hun website.->link Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Dat is de conclusie die je eventueel nog zou kunnen trekken als je alléén de youtube video bekeken hebt. Vind je de NYTimes geen goede bron misschien? Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4475 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ofwel, pak hem aan met zijn eigen methoden... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door straddle : 8 april 2008 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4476 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gewoon op negeer Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4477 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onzin, men heeft alles niet te snel weggehaald en men heeft genoeg kunnen onderzoeken. Wie de gegevens publiceerd maakt geen reet uit, het gaat erom welke betrouwbaarheid de vrijgegeven materialen zijn. Het artikel naar de NY times heeft niets te maken met jou bewering over het horen van explosieven die in de WTC torens zaten en die ze hebben doen instorten. Er staat ook niets van vermeld in het artikel. Bewijzen, soms laat men de voertuigen staan en zal de politie de constatatie doen waarna alle betrokken partijen een document moeten tekenen voor akkoord. Later bij eventuele problemen zul je niet moeten afkomen dat iemand die jij kent iets heel anders heeft gezien, en zeker niet als je hem niet eens meebrengt om zijn verklaring zelf te doen. ![]() Probeer het maar, zal je nooit lukken. Indien er geen politie bijgehaald word moeten alle partijen een document invullen en door de andere partij laten tekenen. Doe je dit niet dan heb je niets te zeggen. NIETS!
![]() |
![]() |
![]() |
#4478 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4479 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij zegt hier dus dat je geen hare bewijzen hebt, dit wil dus zeggen dat ook jij vind dat deze bewering van getuigenissen van 118 brandweerlieden voor jou geen hard bewijs is...waarom is dit voor jou dan ook geen hard bewijs? Hierin deel ik nm jou mening maar blijkbaar willen jou mede believers hier er niet van horen, misschien dat ze jou reden wel een aanvaardbare vinden?
![]() |
![]() |
![]() |
#4480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euhm, zolang er geen bron gegeven word waarin word bewezen dat het puin te snel is weggehaald hoef ik ook geen bron of bewijs te geven.
Nu niet afkomen dat ik het wel moet geven e. Als jullie het niet moeten...ik ook niet e. Waarom stel je die vraag eigenlijk niet aan ETI? Vreemd, ik moet bewijzen geven en bronnen maar hij hoeft het niet. Waarom niet? ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 9 april 2008 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |