![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard zijn er andere zaken die meer prioritair zijn, maar daarom dient het drugsprobleem niet genegeerd te worden. Dat men het probleem wil aanpakken is al positief. Nu nog hopen dat het niet enkel bij de stoere praatjes van Vandeurzen blijft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik gebruik cannabis sinds mij 17e (nog minderjarig dus), en dat heeft mijn niet belet om mijn diploma's te halen. Hetzelfde met alcohol, van welke men de wetten ook weer wil verstrengen. Ikzelf (en met mij vele anderen) heb ook alcohol (zelfs sterke ![]() Ik kan er zeker inkomen dat een wetgeving voor minderjarigen nodig is, maar heel streng hoeft het voor mij ook niet. De eerste taak is hier voor de ouders weggelegd en niet voor de overheid. Citaat:
Laatst gewijzigd door Infidel : 9 april 2008 om 15:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Infidel : 9 april 2008 om 15:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Minister
|
![]() Ik weet niet of die wetgeving streng of minder streng moet zijn. Ze moet vooral zo geconcipieerd zijn dat ze de ouders ondersteunt. Dat is imho de taak van de staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat het vanaf 16 jaar wettelijk is toegestaan om alcohol te consumeren, maar dat ze die leeftijd nu willen optrekken tot 18 jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Terwijl duidelijk vastgesteld is dat alcoholconsumptie het risico op ongevallen vergroot, zijn bij marihuanagebruik de bewijzen van aansprakelijkheid in verkeersongevallen verre van duidelijk. Hoewel acute cannabisintoxicatie een lichte verzwakking van het psychomotorisch vermogen teweegbrengt, is die verzwakking zelden ernstig of langdurig. Bij onderzoek op een gesloten circuit en in een rijsimulator, waarbij de acute werking van marihuana op het psychomotorisch vermogen werd bestudeerd, is een vrij kleine verzwakking waargenomen in de oogbewegingen en de reactietijd, evenals veranderingen in de laterale positionering, het volgen (bestuurders onder invloed van cannabis hebben de neiging meer afstand te houden van het voertuig dat voor hen rijdt) en de snelheid (bestuurders hebben de neiging hun snelheid te beperken na het inhaleren van cannabis). In het algemeen zijn deze veranderingen in het rijgedrag opvallend minder consistent of uitgesproken dan de verzwakkingen die zich manifesteren bij automobilisten onder invloed van alcohol. In tegenstelling tot bestuurders onder invloed van alcohol hebben personen onder invloed van cannabis de neiging hun verzwakking te beseffen en ze te compenseren door voorzichtiger te rijden of door gewoon niet te willen rijden. " bron : http://www.cannaclopedia.be/html/drugsbeleid.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() triestig dat je het al op voorhand afschiet, enkel op basis van de webadres. het heeft wel een publicatielijst (voetnoten). En links naar de echte studies.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de titel van het onderzoek waaruit zij citeren op google proberen te achterhalen, maar ik kom niet bij de studie terecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En PATS! Vlaanderen 72 is ineens een banneling. Iemand enig idee waarom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||
Gouverneur
|
![]() Te lui om te zoeken Savatage? Want ik had het van de eerste keer.
Citaat:
Citaat:
"Military justice is to justice what military music is to music." G. Marx Laatst gewijzigd door Sodomis : 9 april 2008 om 17:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Iedereen -21jaar gaat daar samen de bossen in om te "binch"-drinken... Gevolg: ze zitten met een groter alcohol probleem dan hier. ![]() Als je iets echt populair wil maken bij de jeugd, moet je het verbieden.
![]() |