![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4481 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4482 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind ik ook.
Geef anders eens 1 reden waarom jullie geen bewijs hoeven te geven en ik plots wel? Jullie beweren het ene, ik het tegendeel...jullie geen bewijzen...waarom ik dan wel? Vreemd ja, heel vreemd. Trouwens Straddle vind zelf dat het you-tube filmpje en de pdf`jes geen hard bewijs zijn...dus...believers beginnen zich al tegen te spreken. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 9 april 2008 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4484 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en jij snapt er al helemaal niks van. Maar goed, als er wordt beweerd dat het op tijd weg is gehaald wil ik daar wel degelijk bewijs van! O nee, dat hoeft niet he? het is de officiele versie toch?! sorry hoor, maar de domheid die je nu hier tentoonspreid..... LOL Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4485 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jij snapt het blijkbaar niet. ![]() ![]() De enigste die hier nu zijn domheid toont ben jij hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#4486 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"When there is a car accident and two people are killed, you keep the car until the trial is over," he says. "If a plane crashes, not only do you keep the plane, but you assemble all the pieces, take it to a hangar, and put it together. That’s only for 200, 300 people, when they die. In this case you had 3,000 people dead. You had a major machine, a major manmade structure. My wish was that we had spent whatever it takes, maybe $50 million, $100 million, and maybe two years, get all this steel, carry it to a lot. Instead of recycling it, put it horizontally, and assemble it. You have maybe 200 engineers, not just myself running around trying to figure out what’s going on. After all, this is a crime scene and you have to figure out exactly what happened for this crime, and learn from it. But that was my wish. My wish is not what happens." http://www.cbsnews.com/stories/2002/...in503218.shtml Ik heb u mijne laten zien, nu moogt gij mij uwe laten zien ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4487 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, je hebt 2 verhalen nu. Je hebt jou bewering hier, waarin word gezegt dat het te snel is gegaan waardoor men dingen heeft gemist. Je hebt ook een verhaal waarin dit helemaal niet in voorkomt en waar men dus helemaal niet zegt dat het te snel is gegaan. Aan de hand waarvan kun jij nu uitmaken wat het correcte is? Natte vinger werk? Je kan toch niet ontkennen dat je gewoon een artikel hebt, meer niet, dit is toch geen bewijs kerel! Komt trouwens nog bij, stel, ik zeg dus duidelijk stel, dat het idd te snel is gegaan...euhm, waarom is dat dan een bewijs dat het een inside job was? Ik zie de link niet hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#4488 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
2)de 503 getuigenissen worden gepost op hun site. 3)DRG haalt er 31 uit die het expliciet hebben over explosieven. 4)Nieuwe onderzoeker vindt er 118(van de 503 vrijgelaten getuigenissen in het artikel, weet je nog?) 5)link met alle 503 getuigenissen waardoor je zelf op onderzoek kan gaan en nachecken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4489 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
bewijs? Waar heb ik ooit gezegd met bewijzen af te komen? Ik vroeg jou een bron waar jij gevonden had dat het staal niet te snel werd opgeruimd. Vervolgens begon je een beetje onozel te doen en vroeg je eerst ene van mij. Awel, ik heb je een bron gegeven (cbs dan nog wel) waar iemand duidelijk maakt dat het staal veel te snel is opgeruimd. ff een terugblik om stom vragen te vermijden: Citaat:
Citaat:
Ik vroeg enkel een bron die je bewering kan staven, geen bewijs, voor alle duidelijkheid. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4490 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Of is bij u alles automatisch waar omdat je TV het heeft gezegd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4491 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ex-gouverneur Jesse Venture stelt 9/11 in vraag op de mainstream. Ze krijgen het lastiger en lastiger:
Filmpje; http://www.youtube.com/watch?v=1lUhVFpwhgE Gedeeltelijke transcript: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4492 | |
|
![]() Wat is eigenlijk de bron van jullie gedachtengoed?
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4493 | ||
|
![]() Citaat:
bij uitbreiding: 3 amateurs vs al die politiekers en 2 descundigen. Hmm. een moeilijke Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 9 april 2008 om 21:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4494 |
|
![]() Gezond verstand, een minimum aan intelligentie en analyse van officiële rapporten volstaat.
![]() |
#4495 |
|
![]() Van mij alleszinds Loos Change niet. Ik was al op de hoogte van 9/11 inside job voordat hij uitkwam. Maar de laatste versie van Loose Change is best wel goed, de fouten zijn eruit weggewerkt en er is veel meer fact-checking gedaan, het is veel professioneler.
![]() |
![]() |
#4496 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4497 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4498 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4499 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan heb je je bron. ![]() Wat heb je daar nu aan? Wat wil je aantonen met alleen een bron?
Laatst gewijzigd door illwill : 10 april 2008 om 11:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4500 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |