![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister
|
![]() wie mag president van de VS worden volgens jou ?
![]() |
#102 |
Minister
|
![]() hoe kijk je aan tegenover zgn lagere beroepen zoals vuilnisman, postbode, vrachtwagenchauffeur, arbeider in een fabriek ? en zou je ooit een van deze beroepen bereid zijn uit te oefenen, en zo ja, waarom en zo nee, waarom niet ?
![]() |
#103 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Los daarvan vind ik, zoals velen, dat er tegenwoordig véél te snel met de begrippen "racisme" en "discriminatie" in het rond gegooid wordt. Zeggen dat een neger een zwarte huidskleur heeft, is bij wijze van spreken bijna gelijk aan een veroordeling krijgen. Het is een excuus geworden voor allochtonen of hun beschermheren om onacceptabel gedrag, geweld of werkloosheid goed te praten. Wat mij betreft mag het CGKR en de racismewet dus afgeschaft worden. Ik zie niet in waarom een geweldenaar een hogere straf moet krijgen omdat hij uit racistische motieven handelde. Geweld moet sowieso kordaat bestraft worden, wat de motieven ook zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ik moest kiezen tussen de "kandidaten" die nu in de running zijn, zou dat een dilemma zijn. Er is geen van hen die in de buurt komt van mijn ideologie. Alle drie vertegenwoordigen ze de door mij verworpen Amerikaanse consumentencultuur. Wanneer ik toch een keuze zou moeten maken, zou het McCain zijn, omwille van zijn persoonlijke, toch wel heldhaftige geschiedenis (waarmee hij zich veruit boven de lege reclamekandidaten Obama en Clinton plaatst), en enkele van zijn migratie- en ethische standpunten. Zijn voorgestelde buitenlandse politiek is echter ronduit schandalig, en met zijn economische standpunten ben ik het ook verre van eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Persoonlijk heb ik tijdens een vakantiejob al in een fabriek gewerkt, en dat viel eigenlijk behoorlijk mee. Ik kan me echter niet inbeelden dat ik voor de rest van mijn leven zulk werk zou doen, maar als het moet, dan moet het; beter dat dan werkloos zijn en te parasiteren op kap van de samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Herr Oberst,
Je toont je een fel tegenstander van de Buitenlandse politiek van de VS en Israël, idem voor het NAVO-beleid. Hoe kan je die ideeën verzoenen met jouw Vlaams Belang-sympahtieën, wetende dat het VB de meest VS- en Israëlgezinde partij is van ons politieke spectrum? |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat is je favorite muziek genre?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot dat partijprogramma wordt bij discussies in parlement of gemeenteraad steeds een pro-Israëlisch standpunt ingenomen. Wat is je standpunt daar tegenover? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik weet niet of er echt een genre op te plakken is, maar groepen die ik wel kan pruimen zijn The Killers, Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs, ook wel Rammstein, en in een wat verder verleden The Police, alsmede groepen die traditionele muziek brengen, zoals de Chieftains. Verder vind ik Klassieke Barokmuziek ook wel de moeite, evenals enkele oude militaire marsen (zoals bv. de Hohenfriedberger Marsch).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat het ook moge zijn, ik ga mijn stem op het VB daar niet van laten afhangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bent U tegen een absolute monarchie & waarom niet ?
![]() |
#115 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, ik ben tegen. Het is ongehoord dat iemand de absolute macht kan verkrijgen, louter omwille van het feit dat hij erin geslaagd is geboren te worden. Als er al een monarchie moet zijn, dan moet het een constitutionele zijn (ik zou bv. geen tegenstander zijn van het Nederlandse koningshuis, moest ik een Nederlander zijn). Mijn eigen preferentie gaat uit naar een systeem waar iemand met een functie met de allure en ceremoniële privileges van een monarch het staatshoofd vormt, maar dan wel verkozen is voor een periode van pakweg acht á tien jaar. Dit om een goede mix te vormen tussen de morele autoriteit van een monarch en de democratische legitimiteit van een president of premier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() heb je al eens een boterham gedeconfituurd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() of gedeplattekaasd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Europees Commissaris
|
![]() Is er een bepaalde Waalse politicus waarvoor u veel respect hebt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister
|
![]() op welke partij zou je stemmen indien VB niet zou bestaan ?
denk je dat er in een onafhankelijk vlaanderen een plaats is voor VB als politieke partij, en eventueel aan de macht deel te nemen ?
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat was was voor was was was?
![]() |