![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4681 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is uiteindelijk het laatste verweer van believers: alles wat hun fantasietjes ontkracht is een vervalsing, iedereen die hun fantasietjes tegenspreekt maakt zelf deel uit van de samenzwering. Citaat:
De origine van de handel in put-opties werd geïdentificeerd (bijvoorbeeld een supergeheime newsletter ![]() Een goed voorbeeld van "red herring", eigenlijk. Citaat:
Wat ik Kucinich in deze ga aanwrijven is dat hij weerlegde zever herhaalt. Hij geeft geen enkel gefundeerd argument waaruit zou blijken dat er meer achter de handel in put-opties lag dan algemeen geweten. Zou het mogelijk zijn dat een politicus politieke motieven heeft? Perish the thought!
![]() |
![]() |
#4682 |
Banneling
|
![]() het enige wat VS krampachtig probeert te doen, is de schade nog enigszins proberen te beperken, ze heeft echter geen idee dat de krampachtigheid waar mee ze het doet, de schade uiteindelijk alleen maar groter zal maken.
Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#4683 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De schade nog enigszins proberen te beperken!
![]() Och ja, ik was het even vergeten! Believers leven in de eeuwige waan dat dra de hele wereld (inclusief ikke) hun Licht zal zien. Gun voorspelde het al jaren geleden, en nu zinspeelt Pindar daarop. Jongens, neen, echt niet Als er argumenten zijn voor jullie theorie zal mijn forumgedrag daar niet tegen aankunnen. Sterker nog, waarom zou ik gefundeerde argumenten proberen te weerleggen (even de hier heersende paranoia vergetend dat ik een NWO-agente ben)? Zolang er echter enkel op de tegenstemmen wordt geschoten en ontkrachte zever en leugens worden gepost, zal jullie samenzweringstheorie een marginaal feit blijven. Politiek en maatschappelijk betekenisloos, wetenschappelijk en historisch waardeloos.
![]() |
#4684 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4685 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het enige wat VS krampachtig probeert te doen, is de schade nog enigszins proberen te beperken, ze heeft echter geen idee dat de krampachtigheid waar mee ze het doet, de schade uiteindelijk alleen maar groter zal maken. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 17 april 2008 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4686 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel wel wel... deze uitspraken verraden weer eens de mind set van de elite.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4687 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4688 |
Banneling
|
![]() Wat is dat trouwens met die 'VS'?
Inside joke zeker? Ik stel voor dat we Pind'ar vanaf nu dan maar als PD (of Pédé) gaan adresseren. Da's ook een inside joke. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4689 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euhm, maakt mij niet uit, ik zeg gewoon dat ik de link niet kan leggen.
Feit blijft dus dat de believers gelogen hebben over het feit dat de torens niet sneller zijn ingestort dan 10 seconden.
![]() |
![]() |
![]() |
#4690 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Je hebt geen enkel degelijk verweer op wat ik oorspronkelijk zei, dus, over naar de gekende debunking technieken ![]() ![]() Laat ons eens herbeginnen: Uiteraard als hier er een cover up gebeurd is kan dat enkel met medewerking van FBI en CIA, das nogal wiedes. Niks van de samenzwering wordt groter. Volgende stap: Ontkent u dat FBI en CIA ooit 1 enkele cover up hebben gefabriceerd?? Is het volgens u totaal ONMOGELIJK dat CIA en FBI zelfs maar in hun hoofd zou halen ooit aan 1 of andere cover up te werken?? Zeker als het nationaal belang zodanig groot is?? (De VS staat voor een totale ondergang, zowel op economisch als politiek vlak, en uiteraard weten haar bewindsvoerders dat ook). Weet u wel tot wat veiligheids- en inlichtingendiensten in staat zijn, voor zaken die 10 keer minder belangrijk zijn. Citaat:
De SEC moet in dat geval gewoon luisteren naar wat de FBI zegt. Het is zo simpel als dat. De buitenwereld heeft geen enkel gedetailleerd inzicht gekregen van wat of hoe of wie die opties heeft gekocht en wat er juist gebeurd is en hoe men tot die conclusie gekomen is. Punt uit. Ik heb het dan nog eens niet over de beschuldiging van 2 FBI agenten voor insider trading... Maar ja, in casuistiek gaan vallen maakt discussieren nog moeilijker. Dus laat ons algemeen blijven. Citaat:
Citaat:
![]() Kom nu niet af dat ik persoonlijk ben want die tegenwerping is ook misplaatst -u doet in wezen net hetzelfde met "de believers" en mezelf. Citaat:
Soit, het is inderdaad mogelijk dat hij andere motieven heeft, maar dan toch niet zonder risico. Bovendien zullen zijn mogelijke politieke motieven nooit opwegen tegen de motieven die echte samenzweerders hadden/hebben. Of niet soms? Gelieve ter zake te reageren in uw volgende post aub! ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4691 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat ze het allemaal hebben beweerd maar het is wel door meerdere personen beweerd en ook meerdere keren en in geen enkel geval, idd GEEN ENKEL geval heeft een andere believer dit tegengesproken. Wat gaat jou reactie zijn indien we hier duidelijk deze bewering quoten?
![]() |
![]() |
![]() |
#4692 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) De pdf`jes zijn verzonnen of aangepast...allesinds vals. 2) De pdf`jes zijn authentiek. 3) De pdf`jes zijn authentiek maar er zijn geen bewijzen dat wat de brandweermannen gehoord hebben, explosies waren die geplaatst zijn door Bush en co om de torens zelf naar beneden te halen. En mijn positie is simpelweg dat ik het niet weet. Vind jij dat wankel...ok...jou mening...maar ik durf te wedden dat jij het ook niet weet...conclusie...even wankel dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#4693 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4694 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn toch de beweringen van de believers...ze leven dus op roosjes en slapen zo vast als het maar kan.
![]() |
![]() |
![]() |
#4695 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey, illwill, bedankt om mij onaantastbaar te noemen!
Ik leef inderdaad op roosjes, het slapen gaat de laatste tijd door "omstandigheden" ( ![]() Maar toch bedankt. ![]()
![]() |
#4696 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
onaantastbaar? waar heb ik dat gezegd? Hun macht is groot ja, maar ze zijn als de dood dat ze openbaar worden in het publieke domein. Als we morgen allemaal op aarde hun spel doorhebben is het gedaan met ze. Zo zie je maar weer wat jullie draaien om het niet te zien! Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4697 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4698 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan niet beweren dat je met harde bewijzen ze niet kan aanpakken en tegelijkertijd zeggen dat het morgen met ze gedaan is. Je hebt ze toch door...jezelf tegenspreken is wel je beste kant precies.
![]() |
![]() |
![]() |
#4699 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk echter dat Pindar met VS "Vuursteen" bedoelde in de post die je citeerde.
![]() |
![]() |
#4700 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
? wat ratel je nu weer??? Als iedereen morgen doorheeft wat ze doen, denk ik zelf, niet dat ik er voor ben, dat ze gelyncht worden. Veel mensen hebben ze door ja, maar dienen er veel en veel meer te worden. Velen steunen ze zonder dat ze het zelf weten, bv door de wetenschap te verdedigen ![]() Pin d"Ar |
||
![]() |
![]() |