![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4901 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat heeft Silverstein trouwens zelf later bevestigd. Dat heeft Chief Daniël Nigro eveneens bevestigd. Jij noemt hen dus leugenaars? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4902 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is het een of het ander, ik zie hun alleszinds meer in staat om te liegen gezien hun positie en loyaliteit tegenover de regenering dan de first responders die zegt dat er een countdown was. + dan nog eens alle fysiek bewijsmateriaal van een controlled demolition. etc etc
![]() |
![]() |
#4903 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Probeer eens een beetje op te letten of ben je moedwillig de dingen aan het verdraaien, naar goede believer-traditie? ![]() De EXACTE formulering is de volgende : Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=7WYdAJQV100 Laatst gewijzigd door parcifal : 21 april 2008 om 14:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4904 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pull-it !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "Mike the EMT" ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En dan bleiten dat ze niet ernstig worden genomen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 21 april 2008 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4905 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij zei inderdaad "Collapse" wat volgens mij in deze context ongeveer hetzelfde is als coming down . En nee, ik probeer hier niets te verdraaien. Ik zet zelfs verklaringen van officiële instanties in mijn posts. Ja, ik weet het Prisonplanet is geen officiële instantie, maar ze citeren ze wel.
![]() |
![]() |
#4906 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bedoel je dat hij dat niet gezegd heeft? Of bedoel je dat dit geen belangrijke uitspraak is voor iemand die zich, een paar weken voor 9/11, voor een paar miljard heeft laten verzekeren tegen terroristische aanslagen?
![]() |
![]() |
#4907 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4908 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Toch zeker Dollarstein.
![]() |
#4909 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu weer de smerige insinuaties over de "winsten van Silverstein".
Ik heb de believers herhaaldelijk uitgedaagd daar bewijzen voor te geven. Het enige wat ze konden doen is vermelden hoeveel hij van de verzekering heeft gekregen (en dan logen ze soms daarover) en dat als winst beschouwen. De verliezen (de twee torens die weg waren) "vergeten" deze charlatans steeds opnieuw. Wie het dossier een beetje kent weet dat Silverstein door de aanslagen enkele miljarden $ heeft verloren, en dat hij daarom een deel van het heropbouwproject (en een deel van de verzekeringsgelden) aan de PANYNJ heeft moeten teruggeven. Believers storen zich echter niet aan feiten, ze blijven hun smerige propaganda spuien, in de hoop dan mensen die het dossier niet kennen zich door hun halve waarheden en hele leugens zullen laten vangen. Gelukkig blijkt de oogst aan nieuwe believers mager, al leven de believers in de eeuwige illusie dat weldra iedereen hun Waarheid zal omhelzen. De meeste mensen doorzien echter hun "Waarheid" voor wat het is: een samenraapsel van smerige leugens. Ik wil de believers echter wel bedanken om zo duidelijk mijn stelling te bewijzen dat elk "argument", hoe vaak ook ontkracht, steeds weer terugkomt. Ze beweren dat ze de zaak "onderzoeken", maar wat ze echt doen is eindeloos de larie van Prisonplanet en andere conspiracistische en conspirationistische websites kritiekloos herkauwen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 21 april 2008 om 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4910 | ||
|
![]() Of moeten hier nogmaals het filmpje posten waaron gezegd wordt bij de opruimwerken "...ready to pull building 6..." waarmee er dus geen twijfel over bestaat dat pull it wil zeggen het gebouw neerhalen. Alleen skeptici die hun wankel wereldbeeld staande willen houden kunnen van een "pull it" "terugtrekken " of "opgeven" maken.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4911 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij heeft inderdaad een paar miljoen Dollar verloren, maar dat was een peuleschil in vergelijking met hetgeen hij getrokken heeft van de verzekering. Bovendien waren die gebouwen zelfs niet van hem, hij leasede ze van de Port Authorities. Dus veel kan hij niet kwijt zijn. En omdat zijn geldhonger nog niet gestild is, eist hij nu een schadevergoeding van 12 miljard Dollar bij de betrokken Airlines, Boeing, luchthavenautoriteiten, e.a. [u]en [u]hij heeft het contract voor het nieuwe WTC-complex. WTC 7 staat er al opnieuw en is al voor een groot stuk verhuurd. Ongelukkig ziet hij er in ieder geval niet uit op zijn website. www.silversteinproperties.com/
![]() |
![]() |
#4912 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4913 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hij moet al leasee de gebouwen teruggeven. En raad eens? De gebouwen zijn weg. D�*t is zijn verlies. Hij heeft 4.6 miljard $ van de verzekeringen gekregen, de heropbouwkosten bedragen echter 9 miljard $. Alléén in de fantasiewereld van believers heet zoiets winst. Correcter, van de 4.6 miljard $ gaan 870 miljoen $ naar de PANYNJ en de rest naar Silverstein, omdat de PANYNJ (zoals ik hierboven al schreef) een deel van het heropbouwproject heeft overgenomen. Believers geven niet om feiten, hier een link voor wie het wel interesseert. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Allez, nu is het wachten op het volgende nepargument, maar binnen enkele weken of maanden zitten we weer bij de "levende kapers", het afweergeschut in het Pentagon, de "winsten van Silverstein" en andere "Pull it"'s! ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 21 april 2008 om 16:38. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4914 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu stop ik er echt mee, want dit is een vervelend straatje zonder einde ...
![]() |
#4915 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4916 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4917 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() " Correcter, van de 4.6 miljard $ gaan 870 miljoen $ naar de PANYNJ en de rest naar Silverstein, omdat de PANYNJ (zoals ik hierboven al schreef) een deel van het heropbouwproject heeft overgenomen." En dus ook een groot deel van die 9 miljard Dollar gaan betalen voor de wederopbouw. "In tegenstelling tot WTC 1/2 was WTC 7 normaal verzekerd en heeft hij daarop geen verlies geleden." Inderdaad, er was dan ook geen vliegtuig ingevlogen, maar is toch geïmplodeerd. Enfin, bedankt om mij leugenaar te noemen. Ik probeer hier gewoon wat wijzer te worden door effectief ook de artikels te lezen die forummers zoals jij en anderen hier posten. Ik kijk heus niet alleen naar de believers-kant.
![]() |
![]() |
#4918 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Die gasten van Fox zijn ook niet van de beleefdste! Mensen uitmaken, niet laten uitpraten,....Tiens waar ben ik dat nog al eens meegemaakt?
![]() |
![]() |
#4919 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() hier nog een leuke spoof |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4920 |
|
![]() Ik ben benieuwd of jullie je daar voor de verandering ook eens aan gaan houden.
Laatst gewijzigd door Heftruck : 21 april 2008 om 19:59. |
![]() |
![]() |