![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens Scientology-stichter Hubbard was ongeveer 75 miljoen jaar geleden ene Xenu hoofd van de uit 76 planeten bestaande Galactische Federatie.
En met zulke vereniging gaat het Vlaams Belang de mensen van de drugs afhelpen.. Hallo?? Iemand thuis? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Mooie uitspraak !
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Is Scientology misschien een strijdmakker van het VB?
Hubbard trok zich niet veel aan van mensenrechten. In "Dianetics" bijvoorbeeld verklaart hij homo's "seksueel pervers" en "lichamelijk behoorlijk ziek". |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Is diene Hubbard nen islamiet???
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() Of een Vlaams Blokker?
“In onze samenleving is er een enorme toename van het aantal homo’s. Ik geloof niet dat homoseksualiteit in de meeste gevallen een natuurlijke geaardheid is; ik denk dat het vooral een gevolg is van het dramatisch aantal echtscheidingen in de samenleving. (…) Na een echtscheiding hertrouwen de mannen van 40 of 50 jaar meestel met vrouwen van 30 of jonger. Gevolg: er ontstaat een tekort aan vrouwen van 20 �* 30 jaar. Omdat de oudere – en rijkere – mannen de huwelijksmarkt van de jonge mannen plunderen, worden deze laatsten als het ware gedwongen om het met elkaar te doen.” Alexandra Colen, Humo, 5 november 1996 “Mijn jonge broer is homo. Hij zong als sopraantje in het koor van het college en ging mee op buitenlandse tournees. Enkele oudere zangers van het koor hebben hem in de homoseks ‘ingeleid’. U weet hoe homo’s gemeenschap hebben? Het is een in se gewelddadige daad waarbij men iemand binnendringt langs een tegennatuurlijke weg. Mijn broer heeft deze dramatische ervaring verwerkt door ze goed te praten. Hij werd zelf homo. Ik vermoed dat de meesten homo worden doordat ze door homo’s zijn misbruikt. Zo plant homofilie zich voort.” Alexandra Colen, Het Laatste Nieuws, 10 juli 1997 En dat is nog maar het topje van de ijsberg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() nog een vb sekte : http://nl.wikipedia.org/wiki/Allgerm...idnische_Front
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vrouw is 20 jaar jonger dan ik. Ik dacht zo, als ik dan toch hertrouw kan ik net zo goed een jonge vrouw nemen, oud zal die van zelf wel worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind steun krijgen van parlementsleden uit Australië en de VS, of van flikken uit Californië en Denemarken nu niet echt een autoriteitsargument.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
Iedereen die de Hubbard geschiedenis een beetje kent weet dat hij aan de drugs en de drank zat, en dagelijks perverse SM-feestjes hield op zijn schip in de Middellandse Zee, - jarenlang, met minderjarige prostituees. Zoals vele sluwe zakenmannen was ook Hubbard een psychoot met perverse trekjes. De leden van Scientology horen dat stukje verleden niet graag. Het staat nochtans allemaal mooi beschreven in allerlei juridische dossiers.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Staatssecretaris
|
![]() a piano terug onder de 17789ste schuilnaam en voor hoelang nu?? 3 of 4 berichten ?
![]() |
![]() |
#52 |
Partijlid
|
![]() Hoeveel geld zou Demol pakken voor het promoten van deze agressieve sekte (hun belangrijkste wapens zijn stalking, bedreigingen en het inzetten van bataljons advocaten).
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Hij en al dat ander schoon volk die op dat filmpke te zien zijn staan alleen achter iets. ![]() Trouwens wat te doen met al die politiekers die ooit iets gepikt hebben uit het 70 punten plan van het VB ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Trouwens wat te doen met al die politiekers die ooit iets gepikt hebben uit de gemeente- of staatskas
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() Bij mijn weten is Demol gene sossialist en moet dus nog veel leren in verband met geld pakken.
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en bij u? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Ik durf wedden dat hij zijn ogen dicht doen en denkt "hmmm ... controversieel...".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |