![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allicht. Je kent FDW nog niet, zeker!
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al goed dat het krapuul rond FDW stilaan naar nog slechtere oorden verkast. Het is zo al erg genoeg. De man kan er alleen maar beter van worden.
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Demol steunt elk initiatief dat drugs bestrijdt ook dat van Scientology. Hij heeft als politiecommisaris voldoende de dramatische gevolgen gezien en bestreden. Er is dus niets aan de hand, en van een 'grove misstap' geen sprake. Hebben jullie dan echt geen ernstige argumenten om het VB aan te vallen?
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Vele anderen hebben hem goed gekend en stemmen massaal op 'da manneke'
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus ofwel is De Mol dom en naïef ofwel steunt hij Scientology.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat de Verenigde Naties een cordon sanitaire aanleggen rond Scientologie. Want Demol is ook tegen drugs.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 22 april 2008 om 08:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en als je niet weet dat elk initiatief van Scientology gericht is op zieltjeswinnen, dan weet je dus echt niets er van af. dan is het mss beter om eerst eens een héél klein beetje research te doen en dan pas je mond erover open te doen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Ik stel voor dat alleen politiek correcten nog mogen tegen drugs zijn.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 22 april 2008 om 08:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...dat drugsgebruik tragische gevolgen heeft voor IEDEREEN !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Dat moet een unicum zijn in de geschiedenis van het mensdom: een vereniging die wil leden werven!
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lang geleden dat je een biertje hebt gedronken? of een sigaretje geroken? of een medicament genomen omdat je ziek was?
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, en ook niet dat ze de mensen uitpersen en brainwashen, zeker geen unicum, maar daarom moet je het niet toelaten of steunen.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister
|
![]() Ik heb dat boek niet in mijn bezit. Jaren geleden, toen Louis Paul Boon nog maar eens vereerd werd met een literatuurprijs en de hemel werd ingeprezen, gaf een collega mij "Mieke Maaike" te lezen opdat ik mij goed zou realiseren wat voor een groot schrijver Boontje was. Ik wist niet wat ik meemaakte! Ik had nog nooit zoiets gelezen en sedertdien heb ik Boontje "naar waarde leren schatten". Daarom zou ik het fantastisch vinden als die nieuwslezeressen van de tellevies of zijne excellentie Bert Ansio, een goede gewezen vriend van de gelauwerde schrijver, eens enkele passages zouden voorlezen, de meest gekruide uiteraard. En ik mag kiezen welke...
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Heel die tirade gaat hier maar over één ding: 't is nen blokker en hij moet hangen!
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is net het tegenovergestelde van wat die 'democratische' Vlaams-nationalistische partij doet waarvan geweten is dat ze separatistisch én tegen de monarchie is, maar de eerste de beste keer dat een van hun parlementzitters de daad bij het woord kan voegen likt ze het gat van diezelfde monarchie of helpt ze Belgique op de poten blijven. En waarom? Omdat ze liever de belgicistische meerderheid te vriend houdt dan de punten die ze gemeen heeft met het VB steunt. Als puntje bij paaltje komt laat ze haar separatische zieltje door de belgicistisch/monarchistische kerk inlijven. Wat ook de bedoeling was van die kerk, natuurlijk. Zo heeft ze ook de VU ingelijfd én naar de haaien geholpen. Als mij gevraagd word wat ik wil steunen: een belgicistische partij of een Vlaams-nationalistische dan weet ik wat ik kies, en waarom. De N-VA zal mij echter nooit zover krijgen dat ik haar programmapunt contra de invoering van bindende referenda aanvaard omdat ik akkoord ga met haar separatistisch hoofdpunt. Het VB zal van mij nooit klaarkrijgen dat ik akkoord ga met hart ethische standpunten. De belgicistische partijen zullen van mij nooit een monarchie-aanbidder kunnen maken. Zelfs niet mogen ze het door hen beloofde confederalisme waarmaken. De Pest Voor Vlaanderen zou mij hebben kunnen overtuigen om mijn levensgrote afkeer voor die partij opzij te zetten indien ze haar verkiezingsbelofte had gehouden en indien er, met haar aan de macht, nooit het stemrecht voor niet-landgenoten was gekomen. Van geen enkele partij/kerk zou ik echter nog lid worden. Ik weet immers dat het ALLE partijen/kerken om maar één ding te doen is: mijn ziel én vooral, mijn stem winnen. Dit met slechts één doel: om zélf meer macht over anderen (en dus ook over mij) te kunnen ontwikkelen. Er zitten hier zo te zien echter een heleboel simpele zielen die ervan uitgaan dat er mensen zijn die de hele reutelmeteut waar ze fervent tegen zijn in de armen sluiten omdat ze toevallig tegen één puntje aanlopen waarmee ze het volmondig eens zijn. Samengevat komt de logica van Knuppel hierop neer: Vraagt men een separatist welke partij zijn steun zou krijgen, het 'Vlaams' kartel dat tegen separatisme is of het VB dat pro is, dan stemt een separatist VB. Geraakt hij daardoor ook zijn ziel kwijt aan die partij/kerk? Neen. Hij steunt enkel datgene dat overeenstemt met zijn overtuiging. Al wat niet met die overtuiging strookt mag die partij/kerk zelf opvreten.
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
is echt elke kritiek op iemand van het VB zo heiligschennend? denk je nu echt dat mocht het een VLD'er zijn dat ik het wel zou goedkeuren? en wat is juist een tirade in jouw ogen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist.