Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 april 2008, 22:41   #4921
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Hoera ze zijn ontslagen of ze is of hij is
Zouden ze bij die 75 mannen en vrouwen horen die door het pentagon betaald zijn sinds 2003 om oorlogspropaganda in de media te plaatsen waarvan de lijst in de NYtimes staat gisteren?
effe zien

voor infowarrior als jet het nog niet wist erzitten betaalde trollen op alle forums die 'de ogen en de oren op het internet' zijn voor bepaalde klanten.
met meer dan 31 000 berichten moet dat al tellen he?

Laatst gewijzigd door Babylonia : 21 april 2008 om 22:44.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2008, 23:14   #4922
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Ik ben benieuwd of jullie je daar voor de verandering ook eens aan gaan houden.
Forget it
Oud 21 april 2008, 23:28   #4923
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Forget it
Wat betreft silverstein en het pull-it verhaal in elk geval wel.
Alles werd daar al over gezegd ten tijde van Democratsteve.

Dat blijven herhalen voor de 'idioot van de week' die denkt dat hij interessant is, is van het goede teveel.

Voor nieuw materiaal en interessante invalshoeken ivm 9/11 blijft natuurlijk interesse bestaan en zal er een gepaste reactie geleverd worden.

Ps. toch grappig die laatste reacties uit het believerskamp.

Laatst gewijzigd door parcifal : 21 april 2008 om 23:29.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2008, 23:32   #4924
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

heeft em die rechtzaak ondertussen al gewonnen?

Citaat:
Larry A. Silverstein, who has won nearly $4.6 billion in insurance payments to cover his losses and help him rebuild at the World Trade Center site, is seeking $12.3 billion in damages from airlines and airport security companies for the 9/11 attack.
New York Times

ben er niet meer zo op de hoogte van tegenwoordig.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 10:39   #4925
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
heeft em die rechtzaak ondertussen al gewonnen?

New York Times

ben er niet meer zo op de hoogte van tegenwoordig.
Neen, die zaak komt er nog niet gauw:

Citaat:
The judge declined to set any trial date in the case, saying that it would be “fictitious,” but set a fact-finding deadline at the end of this year. Any trials in the case appear to be more than a year away.
http://www.nytimes.com/2008/03/27/ny...87&oref=slogin
Oud 22 april 2008, 10:52   #4926
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dus jij beweert dat WTC7, net als WTC 6 met kabels is omvergetrokken?
Pull it is standaard demolitieslang, en wordt gebruikt bij alles waar men een gebouw neerhaalt. Ik had hier trouwens ook eens een clipje gepost waarin en pull it gebruikte om een dome neer te halen met explosieven.

Jowenko de demolitieexpert zegt dat WTC7 een demolitie was. Enkele maanden na de bewuste uitspraak hebben ze het hem nog eens gevraagd en hij blijft erbij.

http://www.prisonplanet.com/articles..._b_Jowenko.htm

Jowenko zegt ook nog dit:
Citaat:
Caller: When I called controlled demoltion in North America, they told me "oh it [wtc7] is possible it came down by fire", and this and that.
Jowenko: Listen, when the FEMA report mentions it came down by fire, and you have to earn your money in the state as a controlled demolition company, and you say "no, it was a controlled demolition", you are gone, you know.
Caller: Yeah, you'll be in a lot of trouble if you say that.
Jowenko: Ofcourse, it is the end of the story

We hebben ook deze getuigen:

Citaat:
Rescuer 1: "Did you hear that?"
Rescuer 2: "Keep your eye on that building. It will be coming down soon."
Rescuer 3: "The building's about to blow up. Moving back... We are walking back. There is a building, about to blow up."
Rescuer 4: "It's gone man!"
Rescuer 5: "Seven came down?"
http://www.youtube.com/watch?v=uVdnFFNbPK8

En zo zijn er nog vele meer.

Deze pagina geeft een excellent overzicht:

http://killtown.911review.org/wtc7/pullit.html

Op deze site staat alle informatie.

Laatst gewijzigd door exodus : 22 april 2008 om 10:54.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 11:10   #4927
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Wat betreft silverstein en het pull-it verhaal in elk geval wel.
Alles werd daar al over gezegd ten tijde van Democratsteve.

Dat blijven herhalen voor de 'idioot van de week' die denkt dat hij interessant is, is van het goede teveel.

Voor nieuw materiaal en interessante invalshoeken ivm 9/11 blijft natuurlijk interesse bestaan en zal er een gepaste reactie geleverd worden.

Ps. toch grappig die laatste reacties uit het believerskamp.
Jij bent de believer, maar dit gewoon ter info

Pull it
Pull it
Pull it
Pull it
Pull it
Pull it
Pull it
Pull it
Pull it
Oud 22 april 2008, 11:34   #4928
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Pull it is standaard demolitieslang, en wordt gebruikt bij alles waar men een gebouw neerhaalt. Ik had hier trouwens ook eens een clipje gepost waarin en pull it gebruikte om een dome neer te halen met explosieven.

Jowenko de demolitieexpert zegt dat WTC7 een demolitie was. Enkele maanden na de bewuste uitspraak hebben ze het hem nog eens gevraagd en hij blijft erbij.
Als Jowenko volgens u betrouwbaar is dan is dit toch wel jammer voor uw zaak.

http://www.youtube.com/watch?v=EkZMQAC95kI
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 12:19   #4929
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Als Jowenko volgens u betrouwbaar is dan is dit toch wel jammer voor uw zaak.

http://www.youtube.com/watch?v=EkZMQAC95kI
Als je bedoelt dat hij zegt dat de Twin Towers onmogelijk konden zijn neergehaald door een CONVENTIONAL CD, dan gaan we zeker akkoord.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 13:09   #4930
Geert C

Standaard

Citaat:

Dus als ik het goed heb baseert u zich voor de belachelijke bewering dat "pull it" in die context "opblazen" betekent op de verklaring van een believer die van zichzelf zegt dat hij een demolitie-expert is en die dat beweert... Zelfs al betekent "pull it" "opblazen" in het "demolitietaaltje", waarvoor ik nog steeds geen bewijs heb gezien, heb je er dan al eens bij stilgestaan dat het wel eens iets heel anders zou kunnen betekenen in het "brandweertaaltje"? Brandweerlui die "demolitieslang" gebruiken, besef je wel hoe ongeloofwaardig dat klinkt?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 22 april 2008 om 13:10.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 13:11   #4931
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Hoera ze zijn ontslagen of ze is of hij is
Zouden ze bij die 75 mannen en vrouwen horen die door het pentagon betaald zijn sinds 2003 om oorlogspropaganda in de media te plaatsen waarvan de lijst in de NYtimes staat gisteren?
effe zien

voor infowarrior als jet het nog niet wist erzitten betaalde trollen op alle forums die 'de ogen en de oren op het internet' zijn voor bepaalde klanten.
met meer dan 31 000 berichten moet dat al tellen he?
En de believer, hij believe-de voort...
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Oud 22 april 2008, 13:15   #4932
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Dus als ik het goed heb baseert u zich voor de belachelijke bewering dat "pull it" in die context "opblazen" betekent op de verklaring van een believer die van zichzelf zegt dat hij een demolitie-expert is en die dat beweert... Zelfs al betekent "pull it" "opblazen" in het "demolitietaaltje", waarvoor ik nog steeds geen bewijs heb gezien, heb je er dan al eens bij stilgestaan dat het wel eens iets heel anders zou kunnen betekenen in het "brandweertaaltje"? Brandweerlui die "demolitieslang" gebruiken, besef je wel hoe ongeloofwaardig dat klinkt?

Wil je nu zeggen dat je je hier op een belachelijke bewering steunt die belachelijk maakt dat belachelijk maken niet belachelijk is.
Ik heb nog geen enkel bewijs gezien dat een belachelijke bewering niet belachelijk gemaakt kan worden, heb je er wel eens bij stil gestaan dat belachelijk maken iets heel anders kan zijn dan belachelijk maken.
Besef je wel hoe ongelooflijk ongeloofwaardig belachelijk dat klinkt!

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 13:18   #4933
exodus

Standaard

Citaat:
Informeer je eens en kom eens terug. Jowenko is geen believer en een erkende demolitie-expert.

http://www.jowenko.com
Oud 22 april 2008, 13:23   #4934
Geert C

Standaard

Citaat:
Informeer je eens en kom eens terug. Jowenko is geen believer en een erkende demolitie-expert.

http://www.jowenko.com
Als dat zo is, waarom negeer je dan de stelling dat "pull it" in het "demolitie-slang" wel eens een andere betekenis zou kunnen hebben als in het "brandweer-slang"?
Oud 22 april 2008, 13:27   #4935
exodus

Standaard

Citaat:
Als dat zo is, waarom negeer je dan de stelling dat "pull it" in het "demolitie-slang" wel eens een andere betekenis zou kunnen hebben als in het "brandweer-slang"?
Dit is toch geen argument. Je hebt alleens nog niet aangetoont dat pull it deel uitmaakt van de standaard brandweer slang.

Maakt pull it deel van de standaard "brandweer-slang"? Ik zie daar geen bewijzen voor en als je er hebt mag je er geven.

Is pull it deel van de "demolitie-slang". Ja en daar zijn er bewijzen voor.

Zijn de bewijzen er dat WTC7 controlled demolition was? Ja, enorm.
Oud 22 april 2008, 13:32   #4936
Geert C

Standaard

Citaat:
Dit is toch geen argument. Je hebt alleens nog niet aangetoont dat pull it deel uitmaakt van de standaard brandweer slang.

Maakt pull it deel van de standaard "brandweer-slang"? Ik zie daar geen bewijzen voor en als je er hebt mag je er geven.

Is pull it deel van de "demolitie-slang". Ja en daar zijn er bewijzen voor.

Zijn de bewijzen er dat WTC7 controlled demolition was? Ja, enorm.
1. Was het "pull it" of "pull out" dat die brandweerman zei?
2. Vind je zelf ook niet dat je tamelijk veel veronderstellingen maakt? Je gelooft dat men "pull it" gebruikte in de zin die het heeft in het "demolitie-slang," maar tegelijkertijd geef je toe niet te weten of het deel uitmaakt van het "brandweer-slang"...
3. Als die bewijzen zo "enorm" zijn, waarom overtuig je er dan niemand mee?
4. Ben ik de enige die de indruk heeft dat het bij jou neerkomt op "schuldig tot het tegendeel bewezen is, en zelfs daarna nog altijd schuldig"?

Laatst gewijzigd door Geert C : 22 april 2008 om 13:33.
Oud 22 april 2008, 13:39   #4937
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Als iemand onder shok een overtuiging aan neemt werkt de psyche van een mans zo dat hij dat blijft denken desnoods tegen alle argumenten van e redelijkheid in.

Op die manier herinner ik mij NIETS van één keer dat mijn vader mij geslagen heeft
1 keer een kleine klap aan tafel ik weet daar NIETS meer van weg gebrushed uit het geheugen.
nu bijna 40 jaar later nog niets geen enkele herinnering
Wel van de kwaadheid de dag erna en dat ik hem pootje wou tikkelen.
Mijn moeder heeft mij dat verteld en ook anderen die erbij aanwezig zijn geweest. De eerste keer is dat een shok.

Zo werkt de psyche van een mens blijkbaar
overtuigingen neem je niet weg met rede.

Laatst gewijzigd door Babylonia : 22 april 2008 om 13:40.
Oud 22 april 2008, 13:41   #4938
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Als iemand onder shok een overtuiging aan neemt werkt de psyche van een mans zo dat hij dat blijft denken desnoods tegen alle argumenten van e redelijkheid in.

Op die manier herinner ik mij NIETS van één keer dat mijn vader mij geslagen heeft
1 keer een kleine klap aan tafel ik weet daar NIETS meer van weg gebrushed uit het geheugen.
nu bijna 40 jaar later nog niets geen enkele herinnering
Wel van de kwaadheid de dag erna en dat ik hem pootje wou tikkelen.
Mijn moeder heeft mij dat verteld en ook anderen die erbij aanwezig zijn geweest. De eerste keer is dat een shok.

Zo werkt de psyche van een mens blijkbaar
overtuigingen neem je niet weg met rede.

he wat naar om dat van je vader te horen en hoe eerlijk!
Maar idd

wat je zegt is de basis van TRAUMA BASED MIND CONTROL

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 22 april 2008 om 13:49.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 13:50   #4939
Babylonia
Parlementslid

Standaard

trauma based mind control
zouden mensen dat begrijpen?
als je dat erop schrijft met een smiley
hmm dat begint erop te lijken

Dat van mijn vader was maar een keer en een prul maar je ziet hoe zelfs zoiets kleins hoe zwaar dat inwerkt op een mens(je)

trauma based mind control:
http://nl.youtube.com/watch?v=-FM_1rHl0l8
home made.
Oud 22 april 2008, 13:50   #4940
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1. Was het "pull it" of "pull out" dat die brandweerman zei?
2. Vind je zelf ook niet dat je tamelijk veel veronderstellingen maakt? Je gelooft dat men "pull it" gebruikte in de zin die het heeft in het "demolitie-slang," maar tegelijkertijd geef je toe niet te weten of het deel uitmaakt van het "brandweer-slang"...
3. Als die bewijzen zo "enorm" zijn, waarom overtuig je er dan niemand mee?
4. Ben ik de enige die de indruk heeft dat het bij jou neerkomt op "schuldig tot het tegendeel bewezen is, en zelfs daarna nog altijd schuldig"?
wat een kronkels zeg
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be