![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4921 |
Parlementslid
|
![]() Hoera ze zijn ontslagen of ze is of hij is
Zouden ze bij die 75 mannen en vrouwen horen die door het pentagon betaald zijn sinds 2003 om oorlogspropaganda in de media te plaatsen waarvan de lijst in de NYtimes staat gisteren? effe zien voor infowarrior als jet het nog niet wist erzitten betaalde trollen op alle forums die 'de ogen en de oren op het internet' zijn voor bepaalde klanten. met meer dan 31 000 berichten moet dat al tellen he? ![]() Laatst gewijzigd door Babylonia : 21 april 2008 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4922 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4923 |
Banneling
|
![]() Wat betreft silverstein en het pull-it verhaal in elk geval wel.
Alles werd daar al over gezegd ten tijde van Democratsteve. Dat blijven herhalen voor de 'idioot van de week' die denkt dat hij interessant is, is van het goede teveel. Voor nieuw materiaal en interessante invalshoeken ivm 9/11 blijft natuurlijk interesse bestaan en zal er een gepaste reactie geleverd worden. Ps. toch grappig die laatste reacties uit het believerskamp. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 21 april 2008 om 23:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4924 | |
Banneling
|
![]() heeft em die rechtzaak ondertussen al gewonnen?
Citaat:
ben er niet meer zo op de hoogte van tegenwoordig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4925 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4926 | |||
|
![]() Citaat:
Jowenko de demolitieexpert zegt dat WTC7 een demolitie was. Enkele maanden na de bewuste uitspraak hebben ze het hem nog eens gevraagd en hij blijft erbij. http://www.prisonplanet.com/articles..._b_Jowenko.htm Jowenko zegt ook nog dit: Citaat:
We hebben ook deze getuigen: Citaat:
En zo zijn er nog vele meer. Deze pagina geeft een excellent overzicht: http://killtown.911review.org/wtc7/pullit.html Op deze site staat alle informatie.
Laatst gewijzigd door exodus : 22 april 2008 om 10:54. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4927 | |
|
![]() Citaat:
Pull it Pull it Pull it Pull it Pull it Pull it Pull it Pull it Pull it
![]() |
![]() |
#4928 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=EkZMQAC95kI |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4929 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4930 | |
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 22 april 2008 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4931 | |
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4932 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil je nu zeggen dat je je hier op een belachelijke bewering steunt die belachelijk maakt dat belachelijk maken niet belachelijk is. Ik heb nog geen enkel bewijs gezien dat een belachelijke bewering niet belachelijk gemaakt kan worden, heb je er wel eens bij stil gestaan dat belachelijk maken iets heel anders kan zijn dan belachelijk maken. Besef je wel hoe ongelooflijk ongeloofwaardig belachelijk dat klinkt! ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4933 | |
|
![]() Citaat:
http://www.jowenko.com
![]() |
![]() |
![]() |
#4934 | |
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4935 | |
|
![]() Citaat:
Maakt pull it deel van de standaard "brandweer-slang"? Ik zie daar geen bewijzen voor en als je er hebt mag je er geven. Is pull it deel van de "demolitie-slang". Ja en daar zijn er bewijzen voor. Zijn de bewijzen er dat WTC7 controlled demolition was? Ja, enorm.
![]() |
![]() |
![]() |
#4936 | |
|
![]() Citaat:
2. Vind je zelf ook niet dat je tamelijk veel veronderstellingen maakt? Je gelooft dat men "pull it" gebruikte in de zin die het heeft in het "demolitie-slang," maar tegelijkertijd geef je toe niet te weten of het deel uitmaakt van het "brandweer-slang"... 3. Als die bewijzen zo "enorm" zijn, waarom overtuig je er dan niemand mee? 4. Ben ik de enige die de indruk heeft dat het bij jou neerkomt op "schuldig tot het tegendeel bewezen is, en zelfs daarna nog altijd schuldig"?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 22 april 2008 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4937 |
Parlementslid
|
![]() Als iemand onder shok een overtuiging aan neemt werkt de psyche van een mans zo dat hij dat blijft denken desnoods tegen alle argumenten van e redelijkheid in.
Op die manier herinner ik mij NIETS van één keer dat mijn vader mij geslagen heeft 1 keer een kleine klap aan tafel ik weet daar NIETS meer van weg gebrushed uit het geheugen. nu bijna 40 jaar later nog niets geen enkele herinnering Wel van de kwaadheid de dag erna en dat ik hem pootje wou tikkelen. Mijn moeder heeft mij dat verteld en ook anderen die erbij aanwezig zijn geweest. De eerste keer is dat een shok. Zo werkt de psyche van een mens blijkbaar overtuigingen neem je niet weg met rede. Laatst gewijzigd door Babylonia : 22 april 2008 om 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4938 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
he wat naar om dat van je vader te horen en hoe eerlijk! Maar idd wat je zegt is de basis van TRAUMA BASED MIND CONTROL Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 22 april 2008 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4939 |
Parlementslid
|
![]() trauma based mind control
zouden mensen dat begrijpen? als je dat erop schrijft met een smiley hmm dat begint erop te lijken Dat van mijn vader was maar een keer en een prul maar je ziet hoe zelfs zoiets kleins hoe zwaar dat inwerkt op een mens(je) trauma based mind control: http://nl.youtube.com/watch?v=-FM_1rHl0l8 home made. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4940 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |