Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 april 2008, 15:35   #541
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Feremans, feitelijk zouden ze mensen die aanzetten tot racisme moeten aanpakken. Dit is wat jij hier de gans de tijd aan het doen bent.
Jank, jank....
Je verdraagt geen enkele vorm van kritiek, stelt die gelijk aan racisme...
Maar tegen ECHTE vreemdelingenhaat...geef je geen KIK.
Raar!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 15:41   #542
69kk
Partijlid

Standaard Belgen= nestbevuilers

als de franskiljons alle vlamingen als racisten voorstellen in hun media en de vlaamse traditionelen (polititieke parijen)doen er uit broodnijd nog een schepje bij door één miljoen vlamingen als fascisten of racisten te bestempelen(Vl Belangers) dan moeten ze niet uit de lucht vallen als er wereldwijd zo over belgie gesproken wordt.
Maar als de domme vlaamse massa als geconditioneerde schapen nog altijd voor die traditionele nestbevuilers willen stemmen dan moeten zij niet verschieten als zij door de wereldopnie het deksel op hun neus krijgen.
69kk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 15:52   #543
luc broes

Standaard

Inderdaad!
Oud 22 april 2008, 15:56   #544
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 69kk Bekijk bericht
als de franskiljons alle vlamingen als racisten voorstellen in hun media en de vlaamse traditionelen (polititieke parijen)doen er uit broodnijd nog een schepje bij door één miljoen vlamingen als fascisten of racisten te bestempelen(Vl Belangers) dan moeten ze niet uit de lucht vallen als er wereldwijd zo over belgie gesproken wordt.
Maar als de domme vlaamse massa als geconditioneerde schapen nog altijd voor die traditionele nestbevuilers willen stemmen dan moeten zij niet verschieten als zij door de wereldopnie het deksel op hun neus krijgen.

En natuurlijk spreken we niet over partijen die ALLE vreemdelingen op één hoop gooien en non grata verklaren, die de Walen voorstellen als luiaards en profiteurs enz....
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 16:01   #545
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 69kk Bekijk bericht
Allemaal zever in pakskes! de 'wereldopinie weet dat Vlamingen meertalig zijn in tegenstelling met onze frankofone broeders die goed Frans spreken.
Zopas nog eens bevestigd. De nieuwe waalse staatssekretaris voor buitenlandse handel kent geen Engels en geen Nederlands.
D�*�*rmee maken we ons in de wereld belachelijk!

Laatst gewijzigd door luc broes : 22 april 2008 om 16:21.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 16:09   #546
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Is Frans de VERPLICHTE tweede taal in Vlaanderen?
Misschien eens aan DannyS vragen. Die geeft Bush de schuld van alle doden in Irak.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 16:20   #547
luc broes

Standaard

Citaat:
En natuurlijk spreken we niet over partijen die ALLE vreemdelingen op één hoop gooien en non grata verklaren, die de Walen voorstellen als luiaards en profiteurs enz....
En natuurlijk spreek je er wèl over.
Oud 22 april 2008, 16:29   #548
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Laat ons dan over die partijen spreken die ervoor gezorgd hebben dat Belgie het land is met de hoogste belastingen en de kleinste pensioenen (en dan is de vergrijzing nog niet echt in aantocht).
En voor een gedeelte zijn de Walen hiervoor, zonder twijfel verantwoordelijk,
evenals ne hoop laaggeschoolde migranten (wat verschillend is met alle vreemdelingen).
Oud 22 april 2008, 16:33   #549
De Waal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
En natuurlijk spreek je er wèl over.
en daar mag er volgens broeske niet over gesproken worden, de vberkes zijn toch zo heilig en geil naar macht die ze toch nooit zullen krijgen, en maar goed ook.......
De Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 16:36   #550
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Waal Bekijk bericht
en daar mag er volgens broeske niet over gesproken worden, de vberkes zijn toch zo heilig en geil naar macht die ze toch nooit zullen krijgen, en maar goed ook.......
Nu, als ze ooit de macht krijgen, kunnen ze het onmogelijk slechter doen dan de machtspartijen. Dus, wat is uw punt ?
Oud 22 april 2008, 16:38   #551
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is Frans de VERPLICHTE tweede taal in Vlaanderen?
http://www.ond.vlaanderen.be/edulex/...d=12391#138359
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 16:46   #552
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Nu, als ze ooit de macht krijgen, kunnen ze het onmogelijk slechter doen dan de machtspartijen. Dus, wat is uw punt ?
never say never

Als je naar hun huidig parlementair werk kijkt belooft het niet veel, eenzijdig en lamentabel. Ongeacht het probleem zitten ze na 3 zinnen bij hun afgezaagde liedjes over walen en vreemdelingen. Debiteren wat simpele oplossingen die meestal nog niet eens wettelijk kunnen (en dan bedoel ik niet de belgische wet, die ze in voorkomend geval zelf zullen aanpassen).

Het lijkt wat op ne wielertoerist die zegt: Als ik ooit mag meerijden met de beroeps, dan win ik een klassieker, maar aangezien ik niet mag, train ik ondertussen ook niet.

Laatst gewijzigd door spherelike : 22 april 2008 om 16:51.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 16:49   #553
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Laat ons dan over die partijen spreken die ervoor gezorgd hebben dat Belgie het land is met de hoogste belastingen en de kleinste pensioenen (en dan is de vergrijzing nog niet echt in aantocht).
En voor een gedeelte zijn de Walen hiervoor, zonder twijfel verantwoordelijk,
evenals ne hoop laaggeschoolde migranten (wat verschillend is met alle vreemdelingen).
Of over partijden die simpele oplossingen verkondigen, maar telekens opnieuw vergeten er een deugdelijke, onderbouwde en becijferde nota aan toe te voegen.
Oud 22 april 2008, 17:01   #554
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
never say never

Als je naar hun huidig parlementair werk kijkt belooft het niet veel, eenzijdig en lamentabel. Ongeacht het probleem zitten ze na 3 zinnen bij hun afgezaagde liedjes over walen en vreemdelingen. Debiteren wat simpele oplossingen die meestal nog niet eens wettelijk kunnen (en dan bedoel ik niet de belgische wet, die ze in voorkomend geval zelf zullen aanpassen).

Het lijkt wat op ne wielertoerist die zegt: Als ik ooit mag meerijden met de beroeps, dan win ik een klassieker, maar aangezien ik niet mag, train ik ondertussen ook niet.
Fout.

http://www.gerolfannemans.org/a/pdf/...n_20080417.pdf
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 17:03   #555
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
never say never

Ge hebt er dan weer ander die na 3 zinnen bij hun afgezaagde liedjes over het vb zitten. Of anderen die niets zeggen, en maar zitten.
Als ge het werkelijk wilt weten zult ge ze eens mee moeten laten regeren.
Maar dat de machtspartijen er een zooitje van gemaakt hebben is een feit (maw ze hebben al bewezen dat ze het niet kunnen).

Laatst gewijzigd door Bob : 22 april 2008 om 17:04.
Oud 22 april 2008, 17:09   #556
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Of over partijden die simpele oplossingen verkondigen, maar telekens opnieuw vergeten er een deugdelijke, onderbouwde en becijferde nota aan toe te voegen.
Onderbouwd en becijferd zoals de begrotingen ? Of zoals Leterme belooft, in een tijdperk waar de schatkist zo arm is als job, én een belastingsvermindering én meer sociale uitkeringen. Is dit ernstig ?
Ik wacht nog altijd op ernstige recurente besparingen (die er binnen ettelijke jaren wel zullen moeten komen, maar te laat).
Oud 22 april 2008, 17:13   #557
De Waal
Banneling

Standaard

Citaat:
Ge hebt er dan weer ander die na 3 zinnen bij hun afgezaagde liedjes over het vb zitten. Of anderen die niets zeggen, en maar zitten.
Als ge het werkelijk wilt weten zult ge ze eens mee moeten laten regeren.
Maar dat de machtspartijen er een zooitje van gemaakt hebben is een feit (maw ze hebben al bewezen dat ze het niet kunnen).
Bijgevoegde afbeelding(e)

De Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 17:19   #558
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Om in de stijl te blijven: een opsomming van de koersen die hij, mocht hij mogen meedoen, zou kunnen rijden en misschien winnen.

Kun je mij ook een in detail, met alles er op en er aan uitgewerkt parcours tonen, zodanig gestoffeerd, becijferd, nagezien op haalbaarheid, interferentie met bestaande wetten, realistisch becijferd, ... Kortom een vbv economisch of sociaal dossier, dat mocht de VB-propagandamachine er zich achter zetten en het publiek maken, alle ander politici voor dommekloten doorgaan.
Het zal me benieuwen.
Begin bijvoorbeeld met het eerste op de lijst, over de BTW, een document met de door de regering afgesproken maatregel, het al of niet verplicht zijn door europa, de mogelijke oplossingen, het kiezen van een oplossing die aan alle criteria voldoet, ....
Ik kan mis zijn, maar ik heb enkel gehoord dat een communotair probleem was, en dat de walen konden saneren op kosten van de vlaming.
Een startschot dus, de koers kan beginnen, maar rijden ze nu ook verder nog mee ? Of was het communotair scoren (de startpremie opstrijken) meer dan genoeg.

Laatst gewijzigd door spherelike : 22 april 2008 om 17:25.
Oud 22 april 2008, 17:23   #559
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Onderbouwd en becijferd zoals de begrotingen ? Of zoals Leterme belooft, in een tijdperk waar de schatkist zo arm is als job, én een belastingsvermindering én meer sociale uitkeringen. Is dit ernstig ?
Ik wacht nog altijd op ernstige recurente besparingen (die er binnen ettelijke jaren wel zullen moeten komen, maar te laat).
Ik heb niet beweerd dat de huidigen het goed doen hé !

Jij zei dat slechter niet kon.

Ik beweer dat je dat niet zeker kan weten. En als je dat ooit wil bereiken, dat je dan GRONDIG moet oefenen, iets wat ze nu zeker niet doen.
Oud 22 april 2008, 17:31   #560
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Waal Bekijk bericht
Wat een interessante discussie!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be