![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je verdraagt geen enkele vorm van kritiek, stelt die gelijk aan racisme... Maar tegen ECHTE vreemdelingenhaat...geef je geen KIK. Raar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Partijlid
|
![]() als de franskiljons alle vlamingen als racisten voorstellen in hun media en de vlaamse traditionelen (polititieke parijen)doen er uit broodnijd nog een schepje bij door één miljoen vlamingen als fascisten of racisten te bestempelen(Vl Belangers) dan moeten ze niet uit de lucht vallen als er wereldwijd zo over belgie gesproken wordt.
Maar als de domme vlaamse massa als geconditioneerde schapen nog altijd voor die traditionele nestbevuilers willen stemmen dan moeten zij niet verschieten als zij door de wereldopnie het deksel op hun neus krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#543 |
|
![]() Inderdaad!
![]() |
![]() |
#544 | |
|
![]() Citaat:
En natuurlijk spreken we niet over partijen die ALLE vreemdelingen op één hoop gooien en non grata verklaren, die de Walen voorstellen als luiaards en profiteurs enz.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | |
|
![]() Citaat:
Zopas nog eens bevestigd. De nieuwe waalse staatssekretaris voor buitenlandse handel kent geen Engels en geen Nederlands. D�*�*rmee maken we ons in de wereld belachelijk!
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 22 april 2008 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
|
![]() En natuurlijk spreek je er wèl over.
![]() |
![]() |
#548 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor een gedeelte zijn de Walen hiervoor, zonder twijfel verantwoordelijk, evenals ne hoop laaggeschoolde migranten (wat verschillend is met alle vreemdelingen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#550 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu, als ze ooit de macht krijgen, kunnen ze het onmogelijk slechter doen dan de machtspartijen. Dus, wat is uw punt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je naar hun huidig parlementair werk kijkt belooft het niet veel, eenzijdig en lamentabel. Ongeacht het probleem zitten ze na 3 zinnen bij hun afgezaagde liedjes over walen en vreemdelingen. Debiteren wat simpele oplossingen die meestal nog niet eens wettelijk kunnen (en dan bedoel ik niet de belgische wet, die ze in voorkomend geval zelf zullen aanpassen). Het lijkt wat op ne wielertoerist die zegt: Als ik ooit mag meerijden met de beroeps, dan win ik een klassieker, maar aangezien ik niet mag, train ik ondertussen ook niet. Laatst gewijzigd door spherelike : 22 april 2008 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.gerolfannemans.org/a/pdf/...n_20080417.pdf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge het werkelijk wilt weten zult ge ze eens mee moeten laten regeren. Maar dat de machtspartijen er een zooitje van gemaakt hebben is een feit (maw ze hebben al bewezen dat ze het niet kunnen). Laatst gewijzigd door Bob : 22 april 2008 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wacht nog altijd op ernstige recurente besparingen (die er binnen ettelijke jaren wel zullen moeten komen, maar te laat). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kun je mij ook een in detail, met alles er op en er aan uitgewerkt parcours tonen, zodanig gestoffeerd, becijferd, nagezien op haalbaarheid, interferentie met bestaande wetten, realistisch becijferd, ... Kortom een vbv economisch of sociaal dossier, dat mocht de VB-propagandamachine er zich achter zetten en het publiek maken, alle ander politici voor dommekloten doorgaan. Het zal me benieuwen. Begin bijvoorbeeld met het eerste op de lijst, over de BTW, een document met de door de regering afgesproken maatregel, het al of niet verplicht zijn door europa, de mogelijke oplossingen, het kiezen van een oplossing die aan alle criteria voldoet, .... Ik kan mis zijn, maar ik heb enkel gehoord dat een communotair probleem was, en dat de walen konden saneren op kosten van de vlaming. Een startschot dus, de koers kan beginnen, maar rijden ze nu ook verder nog mee ? Of was het communotair scoren (de startpremie opstrijken) meer dan genoeg. Laatst gewijzigd door spherelike : 22 april 2008 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij zei dat slechter niet kon. Ik beweer dat je dat niet zeker kan weten. En als je dat ooit wil bereiken, dat je dan GRONDIG moet oefenen, iets wat ze nu zeker niet doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
|
![]() Wat een interessante discussie!
![]() |