![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#2841 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Jammer voor u dan dat onze schepper het daarmee niet eens is en dat hij zich niet hoeft te houden aan onze wetgeving ![]() Ik vraag me vaak af of al die atheisten daar spijt van gaan hebben of hebben als ze al dood zijn dat ze toch niet geluisterd hebben naar wat anderen tegen hen gezegd hebben. Eeuwig is nl ook echt eeuwig ..... . Misschien toch maar eens dat boek lezen ![]() Als ik de beschrijvingen over die plek lees in de bijbel dan zou ik dat niemand toewensen en toch gaan er velen daarheen. Laatst gewijzigd door dirk001 : 22 april 2008 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2842 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2843 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet dat ik atheist ben, eerder agnost en totaal onverschillige tov het al dan niet bestaan van een eventuele god of goden. Het recht op euthanasie en abortus daarentegen laat me niet onverschillig en guess what : we hebben het. Waar blijven de bliksemschichten? ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 22 april 2008 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2844 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 22 april 2008 om 18:41. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2845 | |||
|
![]() Citaat:
Waarop kan jij je baseren om te stellen dat uw god de échte is en geen menselijk verzinsel? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2846 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2847 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2848 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2849 | |
Minister
|
![]() [quote=system;3376119]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2850 | |
Minister
|
![]() [quote=system;3376925]
Citaat:
Wat is nu het verschil tussen een foetus van neem nu 10 cm groot en een baby van 1 dag oud. Ze weten allebei van niets. Omdat die foetus nog zo klein is dat dan geen mens? Eigenlijk heel onzinnig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2851 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
edit : er loopt iets mis als je iemand quote ... Laatst gewijzigd door dirk001 : 22 april 2008 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2852 | |
|
![]() Dus het is de tijd dat uw probleem is, zo klein & zielig
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2853 | |
|
![]() Jah, soms staan er twee quotes aan't begin van een bericht met als gevolg dat het quoten niet meer klopt, beke opletten & dat euvel is ook verholpen.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2854 | |
Banneling
|
![]() [quote=Argusx43;3377483]
Citaat:
In uw ogen zijn dit allemaal 'schepselen van God'. Goed, daar kan ik nog mee akkoord gaan als ik me op uw standpunt stel. Maar zijn de schepselen ook 'mensen'?? Dat is de grote vraag. Laatst gewijzigd door system : 22 april 2008 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2855 |
Parlementslid
|
![]() Vinden de fundies hier de evolutieleer een geloof omdat er geen vermelding wordt gemaakt van goden?
Vinden jullie dan meteorologie ook een geloof? Daar wordt immers geen vermelding gemaakt van Poseidon of Thor.
![]() |
#2856 |
Gouverneur
|
![]() Om terug naar het thema te gaan:
Evolutie is geen geloof, omdat er enkel wordt gekeken naar de wereld zoals hij is en zoals hij was. Uit de kennis is de evolutieleer te voorschijn gekomen omdat het de enige conclusie is die mogelijk is als men de gekende wetenschappelijke principes niet in de vuilbak wenst te gooien. De klassieke religies zijn daarentegen wel een geloof, omdat het niet op kennis van de wereld, wetenschap of logica is gebaseerd (integendeel!) maar enkel in het geloof, zonder bewijs, in een zelfbewuste schepper, bijna altijd volgens het beeld dat gangbaar is in de eigen cultuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2857 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2858 |
Parlementslid
|
![]() Maar anderzijds kun je toch ook niet bewijzen dat Poseidon niét bestaat? De zee is groot en diep. Misschien hebben ze zijn kasteel gewoon nog niet gevonden
![]()
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 23 april 2008 om 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2859 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2860 |
Minister-President